Przetargi.pl
POMOC TECHNICZNA DLA JEDNOSTKI REALIZUJĄCEJ PROJEKT BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W GOSTYNINIE

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunalne w Gostyninie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Polna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 2353011 , fax. 24 2353011
  • Data zamieszczenia: 2014-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunalne w Gostyninie Sp. z o.o.
    ul. Polna 2 2
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 24 2353011, fax. 24 2353011
    REGON: 61036481000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedsiebiorstwokomunalne.mdi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POMOC TECHNICZNA DLA JEDNOSTKI REALIZUJĄCEJ PROJEKT BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W GOSTYNINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotowe postępowanie dotyczy świadczenia usług współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO, PRIORYTET: I oś - Gospodarka wodno-ściekowa, DZIAŁANIE: 1.1 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM. Celem głównym przedmiotowego postępowania jest świadczenie pomocy technicznej Jednostce Realizującej Projekt, zwanej dalej JRP, w realizacji Projektu Funduszu Spójności pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w Gostyninie, wraz ze sprostaniem wymaganiom Umowy o dofinansowanie oraz wytycznym instytucji nadrzędnych. W tym celu Wykonawca musi ściśle współpracować z personelem JRP. Rezultatem do osiągnięcia przez Wykonawcę w ramach Umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania jest stworzenie materiałów i przekazanie Zamawiającemu fachowej wiedzy w sposób umożliwiający doprowadzenie do terminowego i zgodnego z zakresem rzeczowym zakończenia kontraktów na roboty objęte Projektem. Zakres usług obejmuje w szczególności: - weryfikację i opracowanie dla JRP i Zamawiającego rozwiązań organizacyjnych i procedur zarządzania Projektem, - pomoc i doradztwo odnośnie wypełniania zobowiązań wobec instytucji zewnętrznych, - opracowanie zaleceń w zakresie procedur generowania, przepływu i przetwarzania informacji i danych zawartych w raportach oraz gromadzenia informacji niezbędnych do podejmowania decyzji przez Zamawiającego, - raportowanie, - przygotowanie JRP i Zamawiającego do prawidłowego zarządzania finansowego Projektem, - przygotowanie JRP i Zamawiającego do prawidłowego koordynowania procesu inwestycyjnego (wykonywania robót budowlanych) i działań nadzorczych, - szkolenie pracowników JRP i Zamawiającego m.in. w zakresie: zarządzania i monitorowania finansowego umów/kontraktów i Projektu; monitorowania procesu inwestycyjnego; stosowania prawa, w szczególności prawa budowlanego, podatkowego i zamówień publicznych; ubezpieczeń, w szczególności w odniesieniu do kontraktów na roboty budowlane; rozwiązywania sporów z Wykonawcami, - opracowanie wniosków o płatność, - przygotowanie JRP i Zamawiającego do przeprowadzenia audytów wewnętrznych i zewnętrznych, - przygotowanie, opracowanie i przedłożenie Zamawiającemu Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla kontraktów na roboty i usługi, jakie zostaną wskazane przez Zamawiającego do realizacji w ramach Projektu, - udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia w charakterze doradcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713562000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 (słownie: cztery tysiące, 00/100) PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedsiebiorstwokomunalne.mdi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach