Gmina Dobra ogłasza przetarg
- Adres: 72-003 Dobra, ul. Szczecińska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 913 113 048 , fax. 914241545
- Data zamieszczenia: 2018-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
ul. Szczecińska 16 a
72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie
tel. 913 113 048, fax. 914241545
REGON: 000533446 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pomoc Techniczna - Numer projektu: POIS.02.03.00-00-0307/17 w ramach zadania: Poprawa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Dobra - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia personelu Beneficjenta mające na celu zapewnienie realizacji projektu - prawidłowej, skutecznej i zgodnej z obowiązującym prawem i Wytycznymi w zakresie wdrażania projektów współfinansowanych ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 (POIiŚ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w zał. nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oferta cenowa, według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zał. nr 6 do SIWZ; 3) wstępny harmonogram realizacji; 4) opis sposobu organizacji pracy; 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale X pkt 10 Siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej; Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną