Przetargi.pl
Pomoc Techniczna - Numer projektu: POIS.02.03.00-00-0307/17 w ramach zadania: Poprawa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Dobra

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 72-003 Dobra, ul. Szczecińska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913 113 048 , fax. 914241545
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    ul. Szczecińska 16 a
    72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913 113 048, fax. 914241545
    REGON: 000533446
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pomoc Techniczna - Numer projektu: POIS.02.03.00-00-0307/17 w ramach zadania: Poprawa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Dobra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia personelu Beneficjenta mające na celu zapewnienie realizacji projektu - prawidłowej, skutecznej i zgodnej z obowiązującym prawem i Wytycznymi w zakresie wdrażania projektów współfinansowanych ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 (POIiŚ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w zał. nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oferta cenowa, według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zał. nr 6 do SIWZ; 3) wstępny harmonogram realizacji; 4) opis sposobu organizacji pracy; 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale X pkt 10 Siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej; Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach