Przetargi.pl
Pomoc przy czynnościach porządkowych, pielęgnacyjnych oraz zrąbkowaniu gałęzi

Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Kolejowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6650061, 8425008 (09) , fax. 746 650 062
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Kolejowa 4
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6650061, 8425008 (09), fax. 746 650 062
    REGON: 89132253500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pomoc przy czynnościach porządkowych, pielęgnacyjnych oraz zrąbkowaniu gałęzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. 1) Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa zadania. Zadanie nr 1 obejmuje pomoc przy czynnościach pielęgnacyjno – porządkowych, zadanie nr 2 obejmuje pomoc przy zrąbowaniu gałęzi. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych. Wykonawca musi złożyć ofertę na całe zamówienie. 2) Zadanie nr 1 obejmuje: a) pomoc przy pielęgnacji i konserwacji terenów zieleni na obiektach MZUK Sp. z o.o. na terenie gminy Wałbrzych, które stanowią własność Spółki, są w zarządzie Spółki lub na których Spółka wykonuje zlecone zadania i świadczy usługi. Zamówienie obejmuje pomoc w zakresie całosezonowej pielęgnacji i konserwacji terenów zieleni w Wałbrzychu w: a) Parku im. Tadeusza Kościuszki w Sobięcinie, b) Parku w Rusinowej, c) Parku im. Jana III Sobieskiego, d) Parku i zieleńce w dzielnicy Piaskowa Góra, e) Park im. Sybiraków, f) Zieleniec ul. Główna-Tysiąclecia, g) Zieleniec ul. Długa-Wrocławska h) Inne miejsca wg bieżących potrzeb Zamawiającego Czynności pomocnicze polegać będą m.in. na: 1) Pielęgnacji trawników (koszenie i grabienie trawy), 2) Grabienie liści z parkowych alejek, schodów i poboczy oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego wraz z ich wywozem, 3) Pielęgnacja kwietników (obsadzanie, podlewanie kwietników), 4) Pielęgnacja różanek i rabat bylinowych (obsadzanie, podlewanie, przycinanie, nawożenie), 5) Utrzymaniu parkowych alejek ziemnych, żwirowych i utwardzonych, 6) Innych czynnościach zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, b) Pomoc przy wykonywaniu czynności polegających na porządkowaniu terenu Zakładu Segregacji i Zagospodarowania Odpadów na ul. Beethovena w szczególności: 1) Pomoc przy utrzymaniu porządku i czystości w wyznaczonych pomieszczeniach oraz wokół budynku, 2) Pomoc przy wykonywaniu nieskomplikowanych napraw niewymagających kwalifikowanych umiejętności, 3) Pomoc przy porządkowaniu terenu Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, 4) Pomoc przy porządkowaniu terenu Składowiska w fazie eksploatacji i rekultywacji, 5) Pomoc przy czynnościach remontowo-konserwacyjnych zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, W ramach zadania nr 1 Zamawiający planuje zlecić wybranemu wykonawcy maksymalnie 30 120 godzin, stosownie do potrzeb Zamawiajacego. Nie zlecenie pełnej ilości godzin przewidzianych w siwz nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszeń odszkodowawczych wobec Zamawiającego. 3) Zadanie nr 2 obejmuje pomoc przy cieciu i zrąbowaniu gałęzi w ilości maksymalnie 240 godzin w trakcie realizacji zamówienia, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Nie zlecenie pełnej ilości godzin przewidzianych w siwz nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszeń odszkodowawczych wobec Zamawiającego. 4) Kody CPV: 77310000-6 – usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77312000-0 – usługi usuwania chwastów 77314100-5 – usługi w zakresie trawników 90910000-9 usługi porządkowe 98300000-6 usługi różne 50760000-0 usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej 5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca ma obowiązek złożyć ofertę na całość zamówienia. 6) Wymagania dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę. 6.1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp wymaga, aby osoby, które będą wykonywały czynności wymienione w pkt. 3//2 i 3 siwz byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz.U. z 2017 poz. 459 t.j. ze zm.) przez cały okres ich wykonywania. Wykonawca (oraz jego podwykonawcy i dalsi podwykonawcy) jest obowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie określonym w pkt. 3/2 i 3 siwz - przez cały okres ich trwania. 6.2. Osoby wskazane w ppkt. 6.1. muszą być zatrudnione na pełny czas realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 108 z późniejszymi zmianami). 6.3. Zamawiający jest uprawniony do kontroli zamówienia na każdym etapie realizacji zamówienia. 6.4. Na każde żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego – nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy żądania wyrażonego na piśmie lub drogą elektroniczną – Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię umów o pracę zawartych z osobami, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia. 6.5. Zamawiający dopuszcza zmianę osób zatrudnionych na podstawie umowy o prace, o których mowa w ppkt. 6.1. W przypadku zmiany osoby wyznaczonej do dokonania czynności bezpośrednio związanych z realizacją niniejszej usługi, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 10 dni od dnia zmiany pracownika dostarczyć Zamawiającemu kopię umowy o pracę zawartej z nowym pracownikiem. 6.6. Niezatrudnienie na umowę o pracę przy realizacji przedmiotowych usług wymaganych przez Zamawiającego osób lub nieprzedłożenie przez Wykonawcę wskazanych powyżej dokumentów (kopii zawartych umów), w terminach określonych powyżej, będzie stanowić dowód niewypełnienia przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę i tym samym podstawę do naliczenia kar umownych przez Zamawiającego na podstawie klauzul umownych zawartych w umowie. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Uwaga! O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 poz. 1986 z póź.zm, zwana dalej: ustawą). Tym samym o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, o których mowa w art. 22 ust. 2 pkt 2 ustawy tj.: 1) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 1265, z późn. zm.), Dodatkowo, Wykonawca winien spełniać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do kategorii, o której mowa powyżej, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki, o których mowa powyżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk oferty – zał. Nr 1 do siwz. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w III.4 pkt. 1 niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokument, o którym mowa w pkt 4 ppkt a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 5 stosuje się. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach