Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 00-464 Warszawa, ul. Szwoleżerów 5/104
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3366126, 3366157 , fax. 022 3366192
- Data zamieszczenia: 2009-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
ul. Szwoleżerów 5/104 5/104
00-464 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3366126, 3366157, fax. 022 3366192
REGON: 01254763400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
POMIARY PIĘCIOLETNIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I PIORUNOCHRONNYCH W NIERUCHOMOŚCIACH STANOWIĄCYCH 100% WŁASNOŚCI M. ST. WARSZAWY, ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŚRÓDMIEŚCIE ADMINISTRACJĘ DOMÓW KOMUNALNYCH NR 9 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
POMIARY PIĘCIOLETNIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I PIORUNOCHRONNYCH W NIERUCHOMOŚCIACH STANOWIĄCYCH 100% WŁASNOŚCI M. ST. WARSZAWY, ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŚRÓDMIEŚCIE ADMINISTRACJĘ DOMÓW KOMUNALNYCH NR 9 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713141003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp): - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, co najmniej 2 zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - dokumenty potwierdzające, że usługi te są wykonane należycie -wskazanie osób przewidzianych do realizacji zamówienia -dokumenty osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień 3)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż cena oferty 4)wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp) - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp): - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, co najmniej 2 zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - dokumenty potwierdzające, że usługi te są wykonane należycie -wskazanie osób przewidzianych do realizacji zamówienia -dokumenty osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień 3)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż cena oferty 4)wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp) - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie gminy Michałowice Nr sprawy: ZP.2712.103.2014
Dodano: 2014-12-15 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj oświetlenia ulicznego w ul. Otwartej, ul. Piaszczystej i Cieplnej w Sochaczewie
Dodano: 2014-08-04 - Wykonanie pomiarów elektrycznych w obiektach Zamawiającego
Dodano: 2014-07-22 - Wykonanie pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych w kompleksach administrowanych przez JW. 4809 w Zegrzu
Dodano: 2014-05-22 - Wykonanie pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych w kompleksach administrowanych przez JW. 4809 w Zegrzu - SOI Rembertów
Dodano: 2013-11-15 - Konserwacja sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Michałowice oraz montaż i demontaż elementów oświetlenia dekoracyjnego ulic Nr sprawy: ZP.2712.83.2013
Dodano: 2013-11-08 - WYKONANIE PRZEGLĄDU AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH W KOMPLEKSACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JW. 4809 W ZEGRZU
Dodano: 2013-10-28 - Wykonanie pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych w kompleksach administrowanych przez JW. 4809 w Zegrzu - SOI BIAŁOBRZEGI
Dodano: 2013-10-08 - Wykonanie pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych w kompleksach administrowanych przez JW. 4809 w Zegrzu.
Dodano: 2013-07-11 - Wykonanie w budynkach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego badań instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów
Dodano: 2013-02-01