Przetargi.pl
Pomiar i wyrównanie geodezyjnej osnowy szczegółowej na terenie powiatu gdańskiego

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 834 999 , fax. 586 834 899
  • Data zamieszczenia: 2018-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16
    83000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 586 834 999, fax. 586 834 899
    REGON: 19168640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pomiar i wyrównanie geodezyjnej osnowy szczegółowej na terenie powiatu gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Pomiar i wyrównanie geodezyjnej osnowy szczegółowej na terenie powiatu gdańskiego. W zakresie I etapu wykonanie tych prac na terenie północno -zachodniego powiatu gdańskiego. 1) Wskazuje się, Pomiar statystyczny 268 punktów - stanowią je punkty osnowy poziomej i wielofunkcyjne na danym terenie zgodnie z projektem założenia osnowy na terenie powiatu gdańskiego z 2016 r.. 2) Wykonanie niwelacji geometrycznej sieci – sieci niwelacji o długości 245 km, 233 repery – w tej ilości ujęte są istniejące, adoptowane oraz założone punkty wysokościowe, jak i punkty wielofunkcyjne. 3) Wyrównanie sieci. 4) Utworzenie plików wsadowych do zasilenia bazy systemu teleinformatycznego EWID2007. Bazy Danych Szczegółowych Osnów Geodezyjnych (BDGOG) zgodnie z wymogami Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14.02.2012r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (Dz. U z 2012 r. poz.352); Zamawiający wskazuje, że prawdopodobny maksymalny procent niedoszacowania ilości punktów do pomiaru i wyrównania wynosi 5%. Wartość wynagrodzenia wykonawcy wskazana w ofercie będzie zawierała wynagrodzenia za powyższe niedoszacowane ilości prac. 2. Szczegółowy opis zakresu opracowania przedmiotu zamówienia zawierają Warunki Techniczne stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Warunki gwarancji. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonane usługi na okres min. 36 miesięcy - licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru. W przypadku ujawnienia wad, w tym okresie Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego usunięcia wad, w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 4. Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: 1) minimum jedną osobę posiadającą wykształcenie geodezyjne i uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie zgodnie z art.43 pkt 3 ustawy z 17 maja 1989r, Prawo geodezyjne i kartograficzne i kartograficzne (Dz. U. z 2017 poz. 2101 ze zm.), 2) minimum jedną osobę posiadającą wykształcenie geodezyjne i uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie zgodnie z art.43 pkt 1 ustawy z 17 maja 1989r, Prawo geodezyjne i kartograficzne i kartograficzne (Dz. U. z 2017 poz. 2101 ze zm.). z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w geodezji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71350000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenia: - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-22 oraz art.. 24 ust.5 pkt 1 ustawy załącznik nr 2 do SIWZ, - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ, 3) wykaz wykonanych usług załącznik nr 6 do SIWZ 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów – załącznik nr 9 do SIWZ, 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach