Przetargi.pl
POLSKO - NIEMIECKI OBÓZ STRAŻACKI DLA MŁODZIEŻY POD HASŁEM DZIŚ SIĘ POZNAJEMY JUTRO WSPÓLNIE DZIAŁAMY

Gmina Zielona Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 65-021 Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4755670 , fax. 068 4755660
  • Data zamieszczenia: 2013-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zielona Góra
    ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41 41
    65-021 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4755670, fax. 068 4755660
    REGON: 97077078700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POLSKO - NIEMIECKI OBÓZ STRAŻACKI DLA MŁODZIEŻY POD HASŁEM DZIŚ SIĘ POZNAJEMY JUTRO WSPÓLNIE DZIAŁAMY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja wypoczynku kolonijnego w miejscowości nadmorskiej nad Morzem Bałtyckim dla 103 dzieci w wieku od 8 do 17 lat, skierowanych przez Urząd Gminy Zielona Góra w terminie od dnia 22 lipca 2013 r. do dnia 31 lipca 2013 r., w 6 grupach wychowawczych, oraz dodatkowo pobyt 7 osób (Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej, tłumacz, 3 osoby nadzorujące z Niemiec, 2 kierowców autobusów). Organizujący wypoczynek kolonijny zorganizuje go we własnym Ośrodku Kolonijnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12 poz. 67 z późn. zm.), zwanego dalej rozporządzeniem. Organizujący wypoczynek posiada stosowne pozwolenia, zezwolenia, wiedzę, doświadczenie, jak również odpowiednio wykwalifikowany personel, a przy zawarciu umowy nie naruszy obowiązujących przepisów dotyczących organizacji tegoż wypoczynku. Warunki jakim powinien odpowiadać obiekt kolonijny: Obiekt powinien być położony w bliskim sąsiedztwie Morza Bałtyckiego w odległości do 150 metrów i ogrodzony. Ośrodek Kolonijny powinien posiadać zabezpieczenie bram wyjściowych kodem (kartą) przed samodzielnym wyjściem uczestników poza teren obiektu. Karty powinny być przekazane do dyspozycji wychowawcom i pozostałym osobom nadzorującym wypoczynek. Zakwaterowanie uczestników winno być w jednym budynku całorocznym, murowanym, w pokojach typu studio 6 - 8 osobowych, wyposażonych w łóżka jednoosobowe (nie piętrowe), szafy ubraniowe, stół i krzesła. Uczestnicy mają być zakwaterowani w jednym budynku na sąsiadujących piętrach. Nadzorujący wypoczynek mają być zakwaterowani w oddzielnych pokojach z łazienką zlokalizowanych przy sypialniach dla dzieci. Stołówka powinna się znajdować w budynku. Zakwaterowanie uczestników obozu w dniach od dnia 22.07.2013 r. po godz. 12.00 do dnia 31.07.2013 r. do godz. 10.00. Obiekt powinien być wyposażony w: stołówkę, świetlicę, salę dyskotekową, salę telewizyjną, salę do prowadzenia zajęć dydaktycznych o tematyce przeciwpożarowej. Na terenie ośrodka musi dodatkowo znajdować się: teren rekreacyjny z boiskami oraz wyznaczonym miejscem na grilla. Wyżywienie: Zapewnienie uczestnikom wypoczynku oraz osobom towarzyszącym 3 posiłków podstawowych dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) oraz podwieczorku jak również codzienne napoje dla dzieci. Pierwszym posiłkiem w dniu 22 lipca 2013 r. ma być obiad, a ostatnim śniadanie w dniu 31 lipca 2013 r. oraz suchy prowiant na drogę powrotną. Pozostałe elementy wypoczynku: Zorganizowanie 2 wieczornych spotkań przy grillu. Wycieczka do portu połączona z rejsem statkiem pirackim oraz zwiedzaniem miasta nadmorskiego. Realizowanie programu kulturalno - oświatowego w oparciu o bazę Obiektu, np.: organizacja dyskotek. Zatrudnienie kadry pedagogicznej i zapewnienie opieki wychowawczej. Udostępnienie uczestnikom wypoczynku możliwości korzystania z świetlic, boisk, rowerów oraz innych urządzeń na terenie obiektu łącznie z zapleczem sportowo rekreacyjnym. Zapewnienie fachowej opieki medycznej oraz ratowników na plaży
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552430005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną