Zespół Szkół Ekonomicznych ogłasza przetarg
- Adres: 10-144 Olsztyn, ul. Bałtycka 37
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-89 5273758 , fax. 0-89 5273501
- Data zamieszczenia: 2009-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomicznych
ul. Bałtycka 37 37
10-144 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-89 5273758, fax. 0-89 5273501
REGON: 00019102300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekonomik.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Położenie nowych posadzek w pomieszczeniach budynku szkoły w Zespole Szkół Ekonomicznych w Olsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Położenie nowych posadzek w pomieszczeniach budynku szkoły w Zespole Szkół Ekonomicznych w Olsztynie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321115
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: - Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; - Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tzn. udokumentują dysponowanie co najmniej jedną osobą będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającą odpowiednie uprawnienia wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjnej wydane według Praw Budowlanego z 1994 r. lub uprawnienia do kierowania tego rodzaju robotami wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego. - Udzielą rękojmi na wykonane prace budowlane w wymiarze 3 lat, licząc od dnia odbioru tych prac. - Posiadają uprawnienia o wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia z wymogami ustawowymi
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: - formularz ofertowy, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 4 - referencje wystawiane przez zamawiających, dla których oferent wykonał roboty z ostatnich pięciu lat. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnieniem, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. - Wykaz potencjału kadrowego i technicznego. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. B oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Nie dopuszcza się składania ofert wspólnych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekonomik.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana posadzki z płytek PCV na posadzkę z wykładziny rulonowej w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
Dodano: 2016-01-14 - dostawa i montaż wykładziny podłogowej
Dodano: 2013-10-11 - Wymiana wykładzin podłogowych i stolarki drzwiowej w ZUS I/Iława oraz malowanie Sali Obsługi Klienta w ZUS I/Ostróda
Dodano: 2013-06-13 - Roboty budowlane polegające na wymianie posadzki z płytek PCV na posadzkę z wykładziny winylowej rulonowej w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
Dodano: 2012-04-03 - Wymiana wykładzin w pokojach biurowych w budynku ZUS Inspektorat w Ostródzie ul. Czarnieckiego 50.
Dodano: 2011-06-02 - Naprawa konserwacyjna budynków nr 32, 33 i 34/401 na terenie kompleksu wojskowego w m. Suwałki - postępowanie nr 37/RB.
Dodano: 2010-04-06