Gmina Kępno ogłasza przetarg
- Adres: 63-600 Kępno, ul. Ratuszowa 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 78 25 800 , fax. 62 78 25 801
- Data zamieszczenia: 2014-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępno
ul. Ratuszowa 1 1
63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
tel. 62 78 25 800, fax. 62 78 25 801 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kepno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Położenie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej w Kierznie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. Położenie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej w Kierznie., na które składa się min.: 1) wykonanie nawierzchni asfaltowej jezdni drogi gminnej o długości 500 mb, powierzchnia warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego ok. 2071 m2 , grubość 5 cm, 2) wykonanie podbudowy jezdni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 8 cm i powierzchni ok. 2238 m2, 3) wykonanie zjazdów z tłucznia kamiennego, 4) rozebranie istniejących warstw nawierzchni, 5) regulacje studni urządzeń podziemnych, 6) zabezpieczenie infrastruktury zlokalizowanej w pasie drogowym, 7) oczyszczenie rowów, budowa przepustów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w umowie, dokumentacji projektowej a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do nin. SIWZ. Zamówieniem objęte są również: - wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac oraz jego realizacja, - wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte przetargowym przedmiarze robót, - pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic, inwentaryzacja powykonawcza (3 egzemplarze), - wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, - przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp. - zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy, - inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. Wykonawca zamówienia powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji. 3. W przypadku gdy w SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, wskazując, że minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać oferty równoważne to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w SIWZ i załącznikach. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5 . Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane Wykonawca zamówienia powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5.000,00 (pięć tysięcy 00/100 złotych) Wadium może być wniesione w następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w pieniądzu powinno być wpłacone przelewem na konto Zamawiającego w Banku Zachodnim WBK S.A. Oddział w Kępnie nr rachunku 65 1090 1144 0000 0000 1400 3711. Wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Kępnie ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, dołączając do oferty potwierdzenie złożenia wadium. 2. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należnego wykonania umowy, 3/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kepno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja drogi powiatowej nr 5693 P poprzez budowę ciągu pieszo-rowerowego na odcinku Mroczeń-Joanka
Dodano: 2016-07-25 - Budowa chodnika na odcinku Pietrzyków - Rataje w ciągu drogi wojewódzkiej nr 466 Słupca - Pyzdry.
Dodano: 2016-07-22 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową i przebudową zjazdów na odcinku Jaroszewice Rychwalskie - Rychwał ul. Grodziecka w ciągu drogi wojewódzkiej nr 443 Jarocin - Tuliszków - etap II
Dodano: 2016-07-22 - Budowa zespołu dwóch boisk rekreacyjnych o charakterze publicznym wraz z ciągami pieszymi i miejscami postojowymi u zbiegu ulic Tadeusza Rejtana i Ludwika Zamenhofa w Lesznie
Dodano: 2016-07-14 - Rozbiórka budynków i obiektów budowlanych z elementami z azbestu na terenie Nadleśnictwa Potrzebowice w 2016 r. - Część II
Dodano: 2016-07-08 - Modernizacja drogi powiatowej nr 5703 P poprzez przebudowę chodnika w m. Słupia p/Kępnem ul. Szeroka i Modernizacja drogi powiatowej nr 5700 P poprzez budowę chodnika w m. Łęka Opatowska ul. Brukowa
Dodano: 2016-07-01 - Remont elementów boiska szkolnego - bieżnia przy Zespole Szkół z Oddziałami Sportowymi nr 5 przy ul. Głuszyna 187 w Poznaniu - I etap
Dodano: 2016-05-17 - Przebudowa pomieszczeń parteru Gimnazjum nr 2 na przedszkole
Dodano: 2016-05-09 - Przebudowa pomieszczeń mieszkalnych na przedszkole wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz remontem istniejących pomieszczeń
Dodano: 2016-05-09 - Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Spółdzielców w Koninie
Dodano: 2016-04-29