Przetargi.pl
Położenie dywaników asfaltowych na drogach gminnych na terenie gminy Warka

Gmina Warka ogłasza przetarg

  • Adres: 05660 Warka, Plac St. Czarnieckiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 665 12 00 , fax. 048 665 12 25
  • Data zamieszczenia: 2017-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Warka
    Plac St. Czarnieckiego 1
    05660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. 048 665 12 00, fax. 048 665 12 25
    REGON: 52662400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Położenie dywaników asfaltowych na drogach gminnych na terenie gminy Warka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest położenie dywaników asfaltowanych na drogach gminny na terenie gminy Warka. Zadanie 1 – Remont drogi gminnej we wsi Zastruże – etap I. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej zlokalizowanej na działce o nr ewid. geod. 91 we wsi Zastruże gmina Warka, o długości 33 mb. Zakres robót obejmuje: - oczyszczenie i skropienie podbudowy z bloczków betonowych asfaltem, - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno – asfaltowych, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno – bitumicznych. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawarty jest we wzorze umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 6A oraz przedmiar robót – załącznik nr 7A do SIWZ. Zadanie 2 – Remont drogi gminnej we wsi Konary. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej zlokalizowanej na działce o nr ewid. geod. 281 we wsi Konary gmina Warka, o długości 144 mb. Zakres robót obejmuje: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie wraz z zagęszczeniem o grubości warstwy 7 cm, - skropienie emulsją asfaltową podbudowy tłuczniowej, - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno – asfaltowych, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno – bitumicznych. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawarty jest we wzorze umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 6B oraz przedmiar robót – załącznik nr 7B do SIWZ. Zadanie 3 – Remont drogi gminnej we wsi Stara Warka. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej zlokalizowanej na działce o nr ewid. geod. 101 we wsi Stara Warka gmina Warka, o długości 285 mb. Zakres robót obejmuje: - oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej asfaltem, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno bitumiczną, - skropienie międzywarstwowe asfaltem, - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno – asfaltowych, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno – bitumicznych, - pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubuści warstwy 10 cm. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawarty jest we wzorze umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 6C oraz przedmiar robót – załącznik nr 7C do SIWZ. Zadanie 4 – Remont ulicy Pruskiej w Warce. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej nr 161086W stanowiącą ul. Pruską w Warce o długości 375 mb. Zakres robót obejmuje: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy, - wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5mm stabilizowanym mechanicznie wraz z zagęszczeniem o grubości warstwy 5 cm, - skropienie emulsją asfaltową podbudowy tłuczniowej, - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno – asfaltowych, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno – bitumicznych. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawarty jest we wzorze umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 6D oraz przedmiar robót – załącznik nr 7D do SIWZ. Zadanie 5 – Modernizacja drogi we wsi Bończa Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji drogi gminnej nr 161004W zlokalizowanej we wsi Bończa i Michałów Parcele gmina Warka o długości 1560 mb. Zakres robót obejmuje: - skropienie emulsją asfaltową podbudowy tłuczniowej, - wykonanie warstwy wiążącej - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych, - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawarty jest we wzorze umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 6E oraz przedmiar robót – załącznik nr 7E do SIWZ. Dotyczy zadań 1-5: Wykonawca zobowiązany jest między innymi do: 1. Opracowania i załączenia do oferty harmonogramu rzeczowo – finansowego obejmującego wszystkie pozycje kosztorysu ofertowego. 2. Prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz z aktualnie obowiązującymi Polskimi Normami, Polskim Prawem Budowlany wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami. 3. Zorganizowanie placu budowy oraz wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania (w ciągu dnia i po zmierzchu) na własny koszt. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. 5. Współpracy z Zamawiającym i Inspektorem nadzoru inwestorskiego. 6. Koordynacji prac realizowanych przez podwykonawców. 7. Zapewnienia kierownictwa nad robotami przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje/uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia tj. posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 2017 poz. 1332) w specjalności drogowej bez ograniczeń. 8. Przygotowanie obiektów i wymaganych dokumentów odbiorowych (2 egzemplarze) niezbędnych do dokonania odbioru przez Zamawiającego własny koszt. Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane odrębnie dla każdego zadania, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. 9. Zgłaszanie robót do odbioru i uczestnictwo w odbiorach. 10. Utrzymania terenu robót w należytym porządku (między innymi utrzymywanie terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych – usuwanie gruzu, ziemi i odpadów), zabezpieczenia placu budowy w czasie prowadzenia prac oraz przestrzeganie przepisów BHP. 11. Zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych. 12. Likwidacji placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu prac, lecz nie później niż do daty dokonania odbioru końcowego. 13. Zapewnienia własnym staraniem i na swój koszt, na czas budowy, wszelkich mediów oraz ponoszenia kosztów tych mediów. 14. Pokrycia wszelkich ewentualnych szkód powstałych z winy Wykonawcy podczas realizacji zamówienia. W razie uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót lub ich części bądź kradzieży urządzeń i materiałów naprawia je niezwłocznie i doprowadza do stanu poprzedniego Wykonawca. 15. Ponoszenia odpowiedzialności w stosunku do osób trzecich, za szkody powstałe w związku z realizacja prac. 16. Skutki kradzieży i wandalizmu w okresie od dnia przejęcia placu budowy do odbioru końcowego, usuwa i ponosi odpowiedzialność Wykonawca. 17. Ponoszenia odpowiedzialności za szkody i straty w robotach spowodowane przez Wykonawcę przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi. 18. Posiadania na okres od daty rozpoczęcia do terminu ukończenia robót polis ubezpieczeniowych na własny koszt. 19. Obsługi geodezyjnej niezbędnej do zrealizowania zadania. 20. Informowania inspektora nadzoru o terminie zakończenia robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót zanikających. 21. Umożliwienia wstępu na teren budowy upoważnionym pracownikom Zamawiającego oraz pracownikom organu nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą – Prawo budowlane. Udostępni im dane i informacje wymagane tą ustawą oraz dokumenty dotyczące wbudowanych materiałów (aprobaty, atesty, dowody dostawy, itp.). 22. Do realizacji przedstawionego wyżej zakresu robót należy zastosować normy określone w STWiOR, wszelkie obowiązujące normy i przepisy zgodnie z ustawą Prawo Budowlane oraz sztuką budowlaną. Zamawiający wymaga w stosunku do wszystkich zadań zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności wchodzące w zakres robót budowlanych objętych Przedmiotem Umowy: a) roboty ziemne, wykopy wykonywane przy pomocy urządzeń mechanicznych (koparka/ładowarka/równiarka) wykonywane przez operatora urządzenia skierowanego do tych prac, b) prace związane z rozkładaniem i zagęszczeniem warstwy podbudowy z kruszywa przy użyciu rozkładarki i walca wykonywane przez operatorów urządzenia oraz pracowników oddelegowanych do prac przy urządzeniu, c) prace związane z rozkładaniem i zagęszczeniem warstwy wyrównawczej i ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych przy użyciu układarki i walca wykonywane przez operatorów urządzenia oraz pracowników oddelegowanych do prac przy urządzeniu.  Okres zatrudnienia osób wykonujących w/w czynności nie może być krótszy niż okres wykonywania tych prac. W przypadku zmiany terminów wynikających z umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania postanowień umów o pracę do tych zmienionych warunków.  Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem wykonywania robót budowlanych przekazać inspektorowi nadzoru inwestorskiego listę pracowników zaangażowanych w realizację Przedmiotu Umowy i dokonywać stałej jej aktualizacji, a także zapewnić identyfikację swoich pracowników. Niedopełnienie powyższego obowiązku może skutkować wstrzymaniem Robót do czasu potwierdzenia realizacji Umowy przez uprawniony Personel Wykonawcy, a w przypadku naruszenia tego obowiązku – naliczeniem kar umownych lub odstąpieniem od Umowy z winy Wykonawcy.  W związku z nałożeniem na Wykonawcę obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności określone powyżej na podstawie umowy o pracę, Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższego obowiązku na każdym etapie realizacji Przedmiotu Umowy poprzez: 1) zwrócenie się do Wykonawcy o przedstawienie w wyznaczonym terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie powyższego obowiązku, w szczególności przedstawienie poświadczonych za zgodność z oryginałem: a) kopii umów o pracę z zaczernionymi danymi osobowymi z wyjątkiem imienia i nazwiska; b) kopii zgłoszenia pracownika do ubezpieczenia; 2) zwrócenie się do Wykonawcy o złożenie w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów lub ich uzupełnienia; 3) przeprowadzenia kontroli na terenie budowy przez własne służby lub Państwową Inspekcję Pracy.  Obowiązki opisane powyżej, jak również odpowiadające im uprawnienia Zamawiającego dotyczą również Podwykonawcy i Dalszego podwykonawcy. Wykonawca, jak i Podwykonawca zobowiązany jest zastrzec w umowach zawieranych odpowiednio z Podwykonawcą lub Dalszym podwykonawcą obowiązek zatrudnienia przez Podwykonawcę lub Dalszego Podwykonawcę przy wykonywaniu czynności, o których mowa powyżej, osób na podstawie umowy o pracę.  Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za: - brak zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej w/w czynności – w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę za każdy przypadek i każdy rozpoczęty miesiąc utrzymywania tego stanu, - nieprzedstawienie dokumentów służących kontroli zatrudnienia, a określonych w umowie – w wysokości 500 zł za każdy dzień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Formularz oferty wg wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4) Kosztorysy ofertowy sporządzone według załączonych przedmiarów robót (odpowiednio wg załącznika nr 7A, 7B, 7C, 7D i 7E do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach