Przetargi.pl
Położenie dywanika „slurry seal” na trzech drogach.

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Piaskowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587 734 800
  • Data zamieszczenia: 2021-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 587 734 800
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Położenie dywanika „slurry seal” na trzech drogach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie podwójnej cienkiej warstwy układanej na zimno z mieszanki mineralno – emulsyjnej typu „slurry seal” na odcinkach o łącznej długości 6 060 m wraz z skrzyżowaniami oraz profilowanie poboczy o szerokości 1,50 m z odwozem i utylizacją ziemi, wraz z wszystkimi pracami towarzyszącymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Położenie dywanika „slurry seal” na 3 drogach”. 3.2 Zakres planowanych robót budowlanych obejmuje m. in.: a) profilowanie poboczy o szerokości 1,50 m wraz z odwozem i utylizacją ziemi, b) oczyszczenie podłoża, c) wykonanie podwójnej cienkiej warstwy układanej na zimno z mieszanki mineralno – emulsyjnej typu „slurry seal”. 3.3 Podstawowe parametry/dane robót budowlanych: Lp. DROGA PRZEBIEG DROGI DŁ. ODCINKA [m] SZER. DROGI [m] POW. ODCINKA [m2] KILOMETRAŻ POCZĄTKOWY [km] KILOMETRAŻ KOŃCOWY [km] 1 2716G Rajkowy – Rudno 1 050 5,1 5 355 4+472 5+522 2 2820G Kulice – Nowa Cerkiew 2 780 3,8 10 564 4+488 7+268 3 2819G Kulice – Janiszewo 2 230 5,2 11 596 0+000 2+230 3.4 Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: a) Przygotowanie i realizacja projektu tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy, a następnie uzyskanie jego zatwierdzenia przez odpowiedni zarząd drogi i organ zarządzający ruchem. W zależności od potrzeb i postępu robót projekt organizacji ruchu powinien być aktualizowany przez Wykonawcę na bieżąco. b) Dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich, jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wszystkie znaki, zapory i inne urządzenia zabezpieczające będą akceptowane przez Nadzór inwestorski. c) Po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, naprawa zaistniałych szkód i wypłata właścicielom stosownego, uzgodnionego odszkodowania za niemożność użytkowania, bądź inne trwałe szkody, naprawa i wypłata odszkodowania powinna być potwierdzona protokołem stwierdzającym, iż właściciel nie rości już żadnych pretensji do Wykonawcy. Koszty tych odszkodowań należy wliczyć w koszt wybudowania infrastruktury. d) Powiadomienie na 7 dni przed wejściem w teren właściciela nieruchomości, na którym będą prowadzone prace związane z czasowym zajęciem terenu. Za każde nieuzgodnione wejście w teren odpowiedzialność ponosi Wykonawca. e) Przed rozpoczęciem robót sporządzenie dokumentacji stanu technicznego istniejących dróg znajdujących się w najbliższym otoczeniu inwestycji oraz w dalszej odległości, które będą wykorzystywane do ciężkiego transportu przez Wykonawcę. Nieodłączną częścią tej dokumentacji będą zdjęcia skatalogowane w sposób niebudzący wątpliwości co do momentu ich wykonania oraz obiektu, który dokumentują. Wykonawca sporządzi rzeczową inwentaryzację przed przystąpieniem do robót budowlanych oraz po ich zakończeniu. Inwentaryzacja stanu technicznego dróg przed rozpoczęciem transportu materiałów oraz plan transportu materiałów na budowę po sieci dróg lokalnych, powinna być uzgodniona i potwierdzona przez zarządców dróg, poprzez spisanie dwustronnych protokołów. 3.5 Wykonawca będzie mógł transportować materiały i wyposażenie na i z terenu budowy wyłącznie po drogach, których stan został zinwentaryzowany w w/w sposób. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za zniszczenie dróg przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt. 3.6 Wykaz dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia: 1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych D – M – 00.00.00 WYMAGANIA OGÓLNE 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych D – 04.03.01 OCZYSZCZENIE WARSTW KONSTRUKCYJNYCH 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych D – 05.03.19 CIENKIE WARSTWY NA ZIMNO (TYPU „SLURRY SEAL”) 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych D – 06.03.01 ŚCINANIE POBOCZY 3.7 INFORMACJA O UBEZPIECZENIU O.C Wykonawca, przez cały okres trwania umowy, zobowiązany będzie do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych 00/100). 3.8 INFORMACJA O PODWYKONAWCACH: 3.8.1 Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 3.8.2 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę – w trakcie prowadzonych negocjacji – części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazwy oraz danych kontaktowych podwykonawców (osób do kontaktu z nimi), zaangażowanych w realizację przedmiotu umowy. Brak takich wskazań oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 3.8.3 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.8.4 Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3.8.5 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach