Przetargi.pl
POLITYKA MIESZKANIOWA BYTOMIA 2030

Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41902 Bytom, ul. Parkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 836 301 , fax. 322 836 344
  • Data zamieszczenia: 2018-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    ul. Parkowa 2
    41902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 322 836 301, fax. 322 836 344
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POLITYKA MIESZKANIOWA BYTOMIA 2030
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    opracowanie dokumentu strategicznego Polityka Mieszkaniowa Bytomia 2030 ze szczególnym uwzględnieniem działań w podobszarach rewitalizacji, w oparciu o pozyskane dokumenty, wykonane analizy, wnioski z przeprowadzonych działań pilotażowych. Przedmiotem realizacji zamówienia będzie również opracowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w Bytomiu dotyczących: wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy Bytom na lata 2019 - 2024 oraz zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Bytom, uwzględniających założenia Polityki Mieszkaniowej Bytomia 2030. Dokumenty winny uwzględniać aktualne zmiany ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego, w tym oczekujące na wejście w życie. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi, liczonej od dnia odbioru końcowego usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzonego protokolarnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących proste prace administracyjno-biurowe, takie jak: doręczanie lub przesyłanie Zamawiającemu wykonanych opracowań, doręczanie faktur i innych dokumentów związanych z realizacją zamówienia, o ile prac tych nie będzie wykonywać osobiście osoba prowadząca działalność gospodarczą. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w istotnych postanowieniach umownych. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79300000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ oraz stanowiące integralną część oferty opracowanie pt.: „Mieszkalnictwo w „Gminnym Programie Rewitalizacji. Bytom 2020+”. Opracowanie powinno zawierać, co najmniej: - informacje o polityce mieszkaniowej Bytomia wynikające z „Gminnego Programu Rewitalizacji. Bytom 2020+”, w tym z dokumentów strategicznych i uchwał wskazanych w GPR, - problemy społeczne i techniczne w zasobie mieszkaniowym na obszarze rewitalizacji w Bytomiu, - zakres inwestycji mieszkaniowych przewidzianych w „Gminnym Programie Rewitalizacji. Bytom 2020+”, - zakres projektów społecznych wspierających mieszkańców zasobu komunalnego w obszarze rewitalizacji; Opracowanie powinno mieć nie mniej niż 12, jednakże nie więcej 20 stron; wskazane jest użycie czcionki o rozmiarze min. 10, max.12 czcionka Arial, odstępy maksymalnie 1,5 punktu, marginesy (lewy, prawy, dolny, górny) maksymalnie 2,5 cm. Oferta niezawierająca ww. opracowania w formie pisemnej lub zawierająca opracowanie niespełniające minimalnych wymagań, które określono powyżej zostanie uznana za niezgodą z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będzie podlegała odrzuceniu. oraz jeżeli dotyczy: -pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa lub inny dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy – oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; -dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do postępowania przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; -dowód/dowody wskazujące, że zasoby innych podmiotów, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione, np. pisemne zobowiązania innych podmiotów, zawierające informacje określone w Załączniku Nr 3 do SIWZ. Zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem należy dokonać zgodnie z § 14 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126); -informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, zgodnie z cz. XII pkt 9 siwz. Ponadto Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach