Przetargi.pl
Polepszenie stanu budynku świetlicy w Przybymierzu wraz z zagospodarowaniem terenu

GMINA NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 66-010 Nowogród Bobrzański, ul. Słowackiego 11
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48 517886269
  • Data zamieszczenia: 2023-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
    ul. Słowackiego 11
    66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie
    tel. +48 517886269
    REGON: 970770758
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodbobrz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Polepszenie stanu budynku świetlicy w Przybymierzu wraz z zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie dotyczy prac budowalnych w budynku, w którym zlokalizowana jest świetlica wiejska w m. Przybymierz. Przewidywany zakres prac w świetlicy wiejskiej w Przybymierzu (sala główna i kuchnia) to m.inn. prace budowlane związane z wykonaniem instalacji elektrycznej, prace malarskie, szpachlowanie ścian i sufitów, montaż okładzin sufitów, wymiana części stolarki drzwiowej oraz wymiana podłogi. Zagospodarowanie terenu polegać będzie na wykonaniu podjazdu dla osób z niepełnosprawnością w przebiegu istniejącego ciągu pieszego od strony frontu świetlicy. Stan techniczny sufitu jest w bardzo złym stanie. Został wykonany kilkadziesiąt lat temu z trzciny, która ze względu upływ czasu straciła swoje właściwości wraz z tynkami wapniowymi. Strop deskowy łukowy wykazuje zniszczenia miejscowe w postaci zacieków i zamoknięć powstałych przed wymianą pokrycia dachowego. Część podsufitki z uwagi na zawilgocenia może wykazywać uszkodzenia deskowania i zasypek mineralnych. Brak odpowiedniej wentylacji powoduje występowanie wilgoci, pojawić się mogą grzyby na ścianach i sufitach, co ma miejsce obecnie . Dla potrzeb funkcji w celu spełnienia wymagań technicznych w zakresie wentylacji planuje się stosowanie wentylacji grawitacyjnej wywiewnej oraz wentylacji nawiewnej. Wentylatory podsufitowe umożliwią mieszanie powietrza z jego schłodzeniem. W związku z powyższym należy zamontować: rury wywiewne, anemostaty kołowe, wywietrzniki dachowe cylindryczne, wentylatory sufitowe.W sali głównej świetlicy występuje podłoga drewniana na legarach z bardzo dużymi uszkodzeniami warstwy wierzchniej. Legary w złym stanie technicznym ze względu na długoletnie funkcjonowanie jak również brak wentylacji i zabezpieczenia przeciwwilgociowego. Ponadto okładziny ścian są bardzo złym stanie technicznym podobnie jak sufit (wykonane z tynków wapiennych). W związku z powyższym planuje się: - przygotowanie powierzchni ścian do położenia tynków, a następnie malowania (w tym słupów drewnianych), - położenie tynków wewnętrznych, malowanie dwukrotne - demontaż istniejącej posadzki ( posadzka złożona z wykładzin PVC, deski na legarach),- wykonanie czerpni zewnętrznej z instalacją nawiewną pod posadzką z wyprowadzeniem przewodów nawiewnych z montażem wentylatorów, - wyrównanie podłoża gruntowego warstwą zasypki piaskowej, - wykonanie podkładu betonowego z betonu na powierzchni podłogi sali, - ułożenie folii izolacyjnej przeciw wilgociowej oraz warstwy ocieplenia z keramzytu, - wykonanie na izolacji z keramzytu warstwy podkładu betonowego zbrojonego zbrojeniem rozproszonym ( grubość warstwy dostosowana do wysokości progów drzwiowych), - wymianę stolarki drzwiowej sali,- wykonanie posadzki,Zaplecze kuchenne. W celu dostosowania tego pomieszczenia do stawianych wymogów, planuje się:- demontaż istniejącej posadzki zaplecza kuchennego – skucie podłoża wraz ze skuciem wykładzin ściennych,- wykonanie izolacji pod posadzkowej z warstwą podkładu betonowego,- wykonanie wypraw ściennych z zapraw szpachlowych klejonych, - wykonanie okładzin posadzek z okładzin z płyt gresowych.Budynek obecnie wyposażony w instalację elektryczną trójfazową z rozdzielnią prądu bez wyłącznika głównego. W zakresie instalacji elektrycznych planuje się ułożenie nowych przewodów w przygotowanych bruzdach ściennych zasilających gniazda ścienne, montaż gniazd, nowych opraw oświetleniowych typu LED w pomieszczeniach sali głównej i kuchni ( w tym z modułem awaryjnym do 1h). Zasilone zostaną również projektowane wentylatory kanałowe, wentylatory podsufitowe. Zakres prac obejmuje również montaż wyłącznika głównego ( p.poż) na zewnątrz i doposażenie rozdzielni głównej o wyłączniki i zabezpieczenia oraz przeprowadzenie pomiarów i przeprowadzenie próby instalacji elektrycznej. 2. Ponadto zakres zadania obejmuje:a) wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa.b) W przypadku zajęcia pasa drogowego poniesienie wszelkich kosztów z tego tytułu, c) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia,d) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. .e) Informacja dotycząca robót zamiennych lub zaniechanych.i Informacja dotycząca robót zamiennych:- Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do niniejszego zamówienia robót zamiennych.- Roboty zamienne możliwe do wykonania w ramach umowy, o czym mowa we wzorze umowy, zawsze będą robotami dotyczącymi robót budowlanych objętych zakresem określonym w SWZ, ale o innym charakterze niż pierwotnie planowano.- Roboty zamienne możliwe do wykonania zawsze będą dotyczyły robót budowlanych niewykraczających poza opis przedmiotu zamówienia.- Roboty zamienne muszą odpowiadać co najmniej warunkom opisanym w dokumentach przetargowych. Warunki dotyczą w szczególności poziomu standaryzacji, odpowiedniej funkcjonalności, jakości czy parametrów dotyczących danego elementu robót.- Roboty zamienne mogą polegać m.in. na zmianie sposobu wykonywania jakiegoś elementu robót lub zastosowaniu innych, równoważnych w stosunku do SWZ i , urządzeń i / lub materiałów budowlanych.- Roboty zamienne mogą wynikać:- ze zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa,ii Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia:- na skutek zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa i zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszych dokumentach przetargowych,f) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe;g) pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawah) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody, gazu i energii elektrycznej na potrzeby budowy;i) zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;j) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; (Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami z Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm. ) oraz Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2020 r., poz. 10).k) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia;l) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbędne do odbioru robót zanikających) oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu;m) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót wraz z odbiorami specjalistycznymi i końcowym tych robót;n) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów;o) sporządzenie dokumentacji powykonawczej ( 3 egz.)p) Wykonawca zobowiązuje się, że wykonując umowę będzie przestrzegał przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020 poz.1062), w szczególności art. 6 pkt 1) w zakresie minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności architektonicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211350-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach