Gmina Krzyżanowice ogłasza przetarg
- Adres: 47-450 Krzyżanowice, ul. Główna 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 4194051, 4194050 , fax. (032) 4194234
- Data zamieszczenia: 2009-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzyżanowice
ul. Główna 5
47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie
tel. (032) 4194051, 4194050, fax. (032) 4194234
REGON: 27625844000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Połączenie przygranicznych miejscowości Pist (CZ) - Bolesław (PL) w ramach poprawy dostępności obszaru pogranicza. Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Przekraczamy Granice, w ramach Programy Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót związanych z realizacją projektu Połączenie przygranicznych miejscowości Pist (CZ) - Bolesław (PL) w ramach poprawy dostępności obszaru pogranicza:
- wykonanie remontu nawierzchni jezdni ul. Głównej w Bolesławiu na długości 600 m, obejmującej wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu gr.4 i 3 cm wraz z podbudową;
- wyregulowanie i oczyszczenie przepustów i rowów przydrożnych;
- utwardzenie poboczy gruntowych;
- utworzeniu zjazdów do dróg transportu rolnego poprzez wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu gr.4 i 3 cm wraz z podbudową:
- uporządkowanie terenu - nasadzenie lip drobnolistnych - 44 szt. i grubolistnych - 22 szt.(Aleja lipowa).
Zakres wykonania zamówienia obejmuje: roboty przygotowawcze; roboty w zakresie nawierzchni dróg, roboty nawierzchniowe i odwadniające oraz usługi sadzenia drzew. W zakresie wykonania zamówienia publicznego Wykonawca winien ująć wszystkie inne czynności niezbędne do jego zrealizowania, wynikające z projektów, uzgodnień projektów i pozwoleń (do wglądu w siedzibie zamawiającego), lub obowiązujących przepisów prawa polskiego m. inn.: zabezpieczyć geodezyjna obsługę inwestycji (m.inn. geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie przed rozpoczęciem robót tak aby wszelkie roboty prowadzone były w obrębie pasa drogowego i nie wchodziły w tereny osób trzecich, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej drogi, mediów oraz innych czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia); wykonać wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego (m. inn. czynności związanych z zajęciem pasa drogowego, wprowadzenia zmiany organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonymi projektami - na czas prowadzenia robót i docelowy oraz innych czynności związanych z Bhp i BRD); wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót (m.inn związanych z nośnością wykonanej podbudowy i drogi); czynności związanych ze składowaniem i utylizacją odpadów; dokonać wszelkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; a także inne czynności niezbędne do jego prawidłowego wykonania, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 16.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: nie wykluczeni na podst. art. 24 ust.1 i 2 , spełniający warunki zawarte: w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w Specyfikacji istotnych warunkach zamówienia, w tym m.in.:
- Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności.
- Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w realizacji, jako główny wykonawca, w ciągu ostatnich 5 lat, przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum: 2 dróg - budowy lub przebudowy, o nawierzchni z asfaltobetonu wraz z podbudową, których należyte wykonanie potwierdzone zostało referencjami je zamawiających.
- Wykonawca winien dysponować osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń z doświadczeniem minimum 3 lat - jeśli wykształcenie wyższe, lub 5 lat - jeśli wykształcenie średnie, należących do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
- Wykonawca winien dysponować wyposażeniem technicznym, niezbędnym do wykonania zamówienia, w tym min.: 1 spycharką lub równiarką, 1 koparko - ładowarką, 1 wytwórnią mas bitumicznych, 1 rozkładarka mas, 1 walcem wibracyjnym i 1 zagęszczarką do gruntu.
- Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000,00 zł.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy PZP. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
- Aktualną/e informację/e z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu wykonawcy z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu wykonawcy z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
- Wykaz wymaganych zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz referencje zamawiających, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością.
- Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz kopie uprawnień kierownika/ów budowy, a także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
-Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
- Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krzyzanowice.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji źródeł odnawialnych z energii słonecznej w obiektach basenów krytych i hali sportowej w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika przy ul. Korczaka w Golasowicach i ul. Golasowickiej w Pielgrzymowicach
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa parku przy obiekcie szpitalnym zlokalizowanym w Częstochowie przy Al. Pokoju 44 z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-07-27 - Budowa nawierzchni utwardzonej wraz z odwodnieniem ulicy Romantycznej w Nakle Śląskim
Dodano: 2016-07-26 - Budowa drogi wraz z odwodnieniem bocznej ul. Leszka - dojazd do budynków 15c - 15f
Dodano: 2016-07-26 - Odbudowa drogi gminnej nr 642 124 S Do Mików w miejscowości Sól na odcinku 0+000 - 0+520
Dodano: 2016-07-26 - Dobudowa windy do budynku przy ul. Nad Białką 1e w Czechowicach-Dziedzicach na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ul. Pawiej w Rudziczce na odcinku o długości około 232mb wraz z odwodnieniem
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi gminnej Na Bugaj w Lipowej
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa odcinka drogi gminnej (nr 664 039S) ul. Piaskowa na osiedlu w Opatowie
Dodano: 2016-07-20