Przetargi.pl
pojemniki selektywne igloo/dzwon/2009

EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Bawełniana 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6330815, 6330819 , fax. 044 6330819
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów
    ul. Bawełniana 18 18
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6330815, 6330819, fax. 044 6330819
    REGON: 59076538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pojemniki selektywne igloo/dzwon/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa:45 sztuk pojemników typu igloo/dzwon z okrągłą podstawą w kolorze białym RAL 7035 do zbierania odpadów z szkła bezbarwnego o pojemności co najmniej 1,5 m3, oraz 70 sztuk pojemników typu igloo/dzwon z okrągłą podstawą w kolorze zielonym RAL 6018 do zbierania odpadów z szkła kolorowego o pojemności co najmniej 1,5 m3. 1. Opis zadania wraz z parametrami technicznymi: 1.1 Rok produkcji 2009, 1.2 Pojemniki opróżniane za pomocą dźwigu HDS - z dennym systemem opróżniania bez potrzeby wykonywania dodatkowych ręcznych prac, 1.3 Czasza pojemnika o kształcie igloo - masywna z laminatu poliestrowo-szklanego zapewniającego wysoki połysk i gładkość powierzchni pojemnika; czasza z dwoma otworami do wrzucania opakowań szklanych, 1.4 Konstrukcja dna pojemnika, dwie miskowate klapy z laminatu poliestrowo-szklanego wzmocnione stalą wzdłuż przedniej krawędzi, z gumowymi stopkami o zawiasach rozstawionych tak by umożliwiały centralne opróżnianie pojemnika, 1.5 Cięgna sterujące klapami: centralna, umieszczona w osi pojemnika, rura o przekroju prostokątnym zakończona kółkiem połączona suwliwie z cięgnami prętowymi, 1.6 Śruby łączące ruchome elementy cięgien pojemnika muszą posiadać nakrętki samohamowne. 1.7 Wszystkie elementy stalowe nie osłonięte laminatem muszą być zabezpieczone przez ocynkowanie, 1.8 Oznakowanie pojemnika: Na pojemnikach muszą być umieszczone przez wtopienie w powierzchnię następujące informacje: - na pojemniku białym z dwóch stron pod otworami wlotowymi- informacja o wymiarach 320mmx410mm według załącznika nr 4, - na pojemniku zielonym z dwóch stron pod otworami wlotowymi -informacja o wymiarach 320mmxx410mm według załącznika nr 5, - napis o rozmiarze 100mmx200mm -EKO-REGION sp. z o. o. 97-400 Bełchatów, ul. Bawełniana 18, www.eko-region.pl - według załącznika nr 6 1.9 Pojemniki wykonane z materiału o dużej odporności na uszkodzenia mechaniczne; 1.10 Pojemniki wykonane z materiału o dużej odporności na działanie promieni UV; 1.11 Pojemniki wykonane z materiału odpornego na działanie chemikaliów; 1.12 Pojemniki wykonane z materiału o dużej odporności na działanie niskich i wysokich temperatur; 1.13 Przedmiot zamówienia wykonany zgodnie z obowiązującą normą: NORMA - PN-EN 13071-1:2008 Unoszenie pojemnika na odpady o pojemności do 5 000l, opróżniania od dołu- Część 1 wymagania ogólne. 1.14 Przedmiot zamówienia musi posiadać atest higieniczny PZH, 1.15 Wymagany okres gwarancji na pojemniki - 24 miesiące liczone od daty dostawy, 1.16 Dostawa pojemników obejmuje również transport na koszt Wykonawcy w miejsca przeznaczenia: powiat ostrzeszowski i powiat bełchatowski. 1.17. Wykonawcy zobowiązują się dostarczyć do bazy technicznej Zamawiającego tj. 97-400 Bełchatów, ul. Przemysłowa 14, 1 komplet oferowanych pojemników (1 pojemnik biały i 1 zielony) w celu dokonania oceny technicznej. 1.18. Pojemniki dostarczone w celu dokonania oceny technicznej muszą być zgodne i tożsame z pojemnikami jakie Zamawiający będzie zamawiał oraz muszą być zgodne z parametrami i wymaganiami wskazanymi w przedmiotowej SIWZ. 1.19. Pojemnik powinien być dostarczony w dniu otwarcia ofert, najpóźniej do godziny składania ofert. 1.20. Wykonawcy, którzy w określonym terminie nie dostarczą pojemników w celu umożliwienia dokonania oceny technicznej zostaną wykluczeni z ubiegania się o zamówienie publiczne. 1.21. Wykonawca ponosi koszty związane z dostarczeniem pojemników. 1.22. Dostarczone na testy pojemniki stają się własnością Zamawiającego i posłużą jako wzorzec przy realizacji dostaw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 400,00 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadia wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy EKO-REGION w Bełchatowie nr 24 8965 0008 2001 0006 4288 0001; Bank Spółdzielczy w Bełchatowie. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne każdy z Wykonawców musi spełniać warunki określone w artykule 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, potwierdzając to poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji). Zamawiający wykluczy z postępowania tych uczestników, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin składania wszystkich wymaganych dokumentów upływa w dniu składania ofert. Oferty Wykonawców, którzy nie zostali wykluczeni będą oceniane zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i warunkami określonymi w Specyfikacji. Oferty, których treść nie jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych lub Specyfikacją zostaną odrzucone zgodnie z art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający unieważni postępowanie o zamówienie publiczne, jeżeli zajdą okoliczności, o których mowa w art. 93 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty, informacje i materiały, wg kolejności jak niżej: A. Wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). B. Charakterystykę techniczną: szczegółowy i kompletny opis, atesty. C. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.). E. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. F. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, G. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, H. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. I. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. J. Bilans, rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia bilansu informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem. K. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, L. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, dokumentów, oświadczeń i umów. M. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmująca również okres realizacji zamówienia. N. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). O. Złożą wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat potwierdzający realizację minimum 3 dostaw o takim samym charakterze co przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, dat wykonywania oraz nazw i adresów odbiorców oraz referencje (min.3 szt) z wykonania tych dostaw stwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, P. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ustęp 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). Q. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: A. punkcie VII ppk.1 litera C, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszone upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, B. punkcie VII ppkt.1 litera F, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert C. punkcie VII ppkt.1. litera G, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. D. punkcie VII ppkt.1 litera H i I, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składnia ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-region.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach