Kancelaria Sejmu RP ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 4/6/8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6942098 , fax. 022 6942098
- Data zamieszczenia: 2009-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu RP
ul. Wiejska 4/6/8 4/6/8
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6942098, fax. 022 6942098
REGON: 00110334000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Sejmu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pogwarancyjny serwis 12 urządzeń introligatorskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pogwarancyjny serwis 12 urządzeń introligatorskich - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429911000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: brak
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności był krótszy- w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonują, z należytą starannością co najmniej dwie usługi serwisowe obejmujące serwis urządzeń introligatorskich,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca powinien dołączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty, które stanowią jej integralną część: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz jeżeli Wykonawca nie dysponuje własnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi złożyć odpowiednio zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania ofert przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. b), d) wykaz usług serwisowych w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności był krótszy- w tym okresie, na potwierdzenie warunku 1.2. wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA, FABRYCZNIE NOWEJ OKLEJARKI DO OPRAWY KSIĄŻEK
Dodano: 2016-04-13 - zakup urządzeń introligatorskich i dodatkowych wyposażeń do cyfrowych urządzeń drukujących dla potrzeb Drukarni Wydawnictw Specjalnych SG WP
Dodano: 2014-09-11 - Dostawa falcerki, znak sprawy: AEZ/S-046/2014
Dodano: 2014-03-04 - Dostawa falcerki, znak sprawy: AEZ/S-031/2014
Dodano: 2014-02-05 - zakup i dostawa 2 zestawów broszurujących dla potrzeb Wydziałów Produkcji Poligraficznej w Chorzowie i Warszawie
Dodano: 2013-10-09 - Dostawa trzech urządzeń poligraficznych
Dodano: 2011-10-20 - Zakup i dostawa wstrzeliwarek przekładek do maszyn arkuszowych oraz urządzeń do banderolowania dla Wydziału Wydawnictw i Poligrafii Centrum Usług Wspólnych nr ref. WWP/PN/381/383/10.
Dodano: 2011-04-22 - Dostawa krajarki introligatorskiej dla Wydziału Wydawnictw i Poligrafii CO KPRM nr ref. WWP/PN/350/10
Dodano: 2010-12-29 - Dostawę maszyn introligatorskich dla Wydziału Wydawnictw i Poligrafii CO KPRM nr ref. WWP/PN/283/294/295/10
Dodano: 2010-11-30 - Dostawa zbieraczki pionowej podciśnieniowej z modułem kompletującym wraz z instalacją, uruchomieniem i konfiguracją oraz przeszkoleniem personelu zamawiającego w zakresie użytkowania urządzeń (nr sprawy 12/VI/2010)
Dodano: 2010-11-09