Przetargi.pl
Pogwarancyjne serwisowanie aparatu do brachyterapii HDR, typu Gammamed plus, nr fabr. B090 oraz pogwarancyjne serwisowanie aparatury medycznej w Zakładzie Rehabilitacji zgodnie z Pakietem nr 1 i 2 dla Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach

Świętokrzyskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 25-734 Kielce, ul. Artwińskiego 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (041) 3674280 , fax. (041) 36 74 071
  • Data zamieszczenia: 2011-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Onkologii
    ul. Artwińskiego 3 3
    25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. (041) 3674280, fax. (041) 36 74 071
    REGON: 00126323300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkol.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pogwarancyjne serwisowanie aparatu do brachyterapii HDR, typu Gammamed plus, nr fabr. B090 oraz pogwarancyjne serwisowanie aparatury medycznej w Zakładzie Rehabilitacji zgodnie z Pakietem nr 1 i 2 dla Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet nr 1 - aparat do brachyterapii HDR, typu Gammamed plus, nr fabr. B090: wymiana źródeł promieniotwórczych Ir-192 (12szt.), utylizacja zużytych źródeł, planowe przeglądy zapobiegawcze /1 raz w roku/, naprawy, części, modyfikacje, porady, instrukcje. Pakiet nr 2 - aparatura medyczna Zakładu Rehabilitacji. 2. Opis przedmiotu zamówienia dla: Pakietu nr1: a) Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac serwisowych w stosunku do urządzeń i sprzętu medycznego/ wymiana źródeł promieniotwórczych Ir-192 (12szt.), utylizacja zużytych źródeł, planowe przeglądy zapobiegawcze /1 raz w roku/, naprawy, części, modyfikacje, porady, instrukcje, planowe przeglądy zapobiegawcze w ramach których przeprowadzane są planowe procedury kontrolne, konserwacja oraz testy funkcjonowania APARATU według specyfikacji producenta- jeden Planowy Przegląd Zapobiegawczy w okresie każdego roku kalendarzowego/należących do Zamawiającego, szczegółowo wymienionych w Załączniku Nr 1 /Pakiet nr 1 /. b) Wykonawca zapewnia wykonanie wszystkich czynności związanych z serwisowaniem i naprawą uszkodzonego Sprzętu wyłącznie przez autoryzowanych przedstawicieli serwisu. c)W szczególności Wykonawca zobowiązuje się do: - dokonywania przeglądów, zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą harmonogramem, - dokonywanie napraw pogwarancyjnych sprzętu, - bieżącej konserwacji sprzętu zalecanej przez producenta oraz innych wynikających z przepisów bhp napraw i przeglądów zapewniających sprawną i bezpieczną eksploatację aparatury i sprzętu medycznego, oraz zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679). - odnotowywania faktu ich wykonania poprzez wpisanie w kartę eksploatacji sprzętu (paszport, zeszyt urządzenia), - umożliwienie utrzymania stałego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą, w celu konsultacji telefonicznych, w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 8.oo do godz. 15.oo. d) Przeglądy Sprzętu będą dokonywanie zgodnie z harmonogramem przeglądów ustalonym przez Zamawiającego, w sposób zgodny ze wskazówkami producenta zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679). Harmonogram zostanie przygotowany w porozumieniu z Wykonawcą niezwłocznie po podpisaniu umowy, jednak w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od podpisania umowy. e) Naprawy pogwarancyjne dokonywane będą po wcześniejszym zawiadomieniu pisemnie lub faxem lub elektronicznie Wykonawcy o zaistniałej nieprawidłowości. Niezwłocznie po stwierdzeniu usterki Zamawiający w zawiadomieniu winien podać nazwę Sprzętu oraz określić stwierdzoną usterkę. f) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia się naprawy uszkodzonego sprzętu w terminie nie później niż 48 godziny po uzyskaniu pisemnej informacji o uszkodzeniu, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy pomiędzy 8.00 a 20.00. Zgłaszający winien podać w zawiadomieniu nazwę sprzętu oraz w miarę możliwości określić stwierdzoną usterkę. g) Usunięcie usterek zostanie dokonane w terminie 48 godzin, a w przypadku napraw bardziej skomplikowanych w terminie 14 dni roboczych h) Zużyte lub uszkodzone części zamienne, wymienione w czasie naprawy Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia w/w i przedłożenia dokumentu ich utylizacji jeśli tak stanowi prawo. Pakietu nr 2: a) Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac serwisowych w stosunku do urządzeń i sprzętu medycznego, należących do Zamawiającego, szczegółowo wymienionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ/ Pakiet nr 2/: Przeglądy techniczne /12 razy w roku/, montaż i demontaż aparatury, konserwacja, naprawy bieżące, remonty, orzeczenia techniczne, kontrola bezpieczeństwa aparatów zgodnie z normą PN-EN 60601 b) Wykonawca zapewnia wykonanie wszystkich czynności związanych z serwisowaniem i naprawą uszkodzonego Sprzętu wyłącznie przez autoryzowanych przedstawicieli serwisu. c)W szczególności Wykonawca zobowiązuje się do: -montażu i demontażu aparatury - przeglądów technicznych -konserwacji ( konserwacja nie obejmuje czyszczenia, odkamieniania oraz innych czynności które użytkownik powinien wykonywać samodzielnie) - napraw bieżących - remontów aparatury -orzeczeń technicznych -kontroli bezpieczeństwa aparatów zgodnie z normą PN-EN 60601 - wykonywania wszystkich czynności przeglądowo-konserwacyjnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń minimum jeden raz w każdym miesiącu - wykonywania napraw zgodnie z zasadami sztuki z zachowaniem odpowiedniego poziomu technicznego obsługi - wykonywania maksymalnie 2 w miesiącu przyjazdów do zgłoszonych awarii serwisanta na każde 31urządzeń w ramach ryczałtu. Każdy następny przyjazd będzie odpłatny i wyceniany wraz z dojazdem i robocizną serwisanta. d) Przeglądy Sprzętu będą dokonywanie zgodnie z harmonogramem przeglądów ustalonym przez Zamawiającego, w sposób zgodny ze wskazówkami producenta zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679). Harmonogram zostanie przygotowany w porozumieniu z Wykonawcą niezwłocznie po podpisaniu umowy, jednak w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od podpisania umowy. e) Naprawy pogwarancyjne dokonywane będą po wcześniejszym zawiadomieniu pisemnie lub faxem lub elektronicznie Wykonawcy o zaistniałej nieprawidłowości. Niezwłocznie po stwierdzeniu usterki Zamawiający w zawiadomieniu winien podać nazwę Sprzętu oraz określić stwierdzoną usterkę. f) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia się naprawy uszkodzonego sprzętu w terminie nie później niż 48 godziny po uzyskaniu pisemnej informacji o uszkodzeniu, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy pomiędzy 8.00 a 20.00. Zgłaszający winien podać w zawiadomieniu nazwę sprzętu oraz w miarę możliwości określić stwierdzoną usterkę. g) Usunięcie usterek zostanie dokonane w terminie 72 godzin z zastrzeżeniem, że termin zakończenia naprawy może zostać przesunięty o czas oczekiwania na części zamienne do aparatury lub obróbki u podwykonawcy h)Zużyte lub uszkodzone części zamienne, wymienione w czasie naprawy Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia w/w i przedłożenia dokumentu ich utylizacji jeśli tak stanowi prawo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip2.onkol.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach