Przetargi.pl
Pogotowie techniczne oraz Konserwacja i drobne naprawy instalacji wod-kan, gazowej, c.o., c.w.u., elektrycznej i ogólnobudowlanej w administrowanych przez Miejski zarząd Nieruchomości sp. z o.o. w Trzebini gminnych budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych

Miejski Zarząd Nieruchomości Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-541 Trzebinia, ul. Matejki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 122 353, 32 6122 353 w.43 , fax. 326 122 353
  • Data zamieszczenia: 2019-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości Sp. z o.o.
    ul. Matejki 1
    32-541 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 326 122 353, 32 6122 353 w.43, fax. 326 122 353
    REGON: 27374584300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn-trzebinia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pogotowie techniczne oraz Konserwacja i drobne naprawy instalacji wod-kan, gazowej, c.o., c.w.u., elektrycznej i ogólnobudowlanej w administrowanych przez Miejski zarząd Nieruchomości sp. z o.o. w Trzebini gminnych budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    7.1. Przedmiotem zamówienia jest „Pogotowie techniczne oraz Konserwacja i drobne naprawy instalacji wod-kan, gazowej, c.o., c.w.u., elektrycznej i ogólnobudowlanej w administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości sp. z o.o. w Trzebini gminnych budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych.” 1) Szczegółowy zakres czynności objętych usługą Pogotowia Technicznego określa załącznik nr 7 do SIWZ, natomiast zakres czynności Konserwacji i drobnych napraw wskazano w załączniku nr 8 do SIWZ, przy czym szczegółowy zakres usług Konserwacji i drobnych napraw będzie wynikał ze zleceń roboczych wystawianych na konkretne obiekty, w mirę bieżących potrzeb i zgłoszeń od użytkowników lokali. Adresy nieruchomości określają załączniki 9 i 10 do SIWZ. 2) Zadania z zakresu Konserwacji i drobnych napraw będą wykonywane w godzinach od 7:00 do 15:00 w dni robocze, natomiast zadania w zakresie Pogotowia Technicznego w godzinach od 15:00 do 7:00 dnia następnego oraz całodobowo w dni świąteczne i wolne od pracy. 3) Zadania Pogotowia Technicznego wskazane przez Zamawiającego wykonywane będą na terenie Gminy Trzebinia w gminnych budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz terenach do nich przyległych. 4) Zadania z zakresu Konserwacji i drobnych napraw będą wykonywane na terenie Gminy Trzebinia w gminnych budynkach mieszkalnych i użytkowych, na terenach do nich przyległych oraz gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych we Wspólnotach Mieszkaniowych, zarówno administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości Sp. z o.o. jak i będących w obcym zarządzie. 5) Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien stosować wyłącznie wyroby i materiały posiadające dopuszczenie do stosowania zgodnie z warunkami Prawa Budowlanego. 6) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym - załącznik nr 11 do SIWZ. 7) Określenie przedmiotu zamówienia według wspólnego słownika zamówień CPV: 50800000-3 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 50700000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50711000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 50720000-8 Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie 7.2. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane niżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.): 1) roboty konserwacyjno - naprawcze w zakresie instalacji elektrycznej; 2) roboty konserwacyjno - naprawcze w zakresie instalacji gazowej; 3) roboty konserwacyjno- naprawcze w zakresie instalacji wod- Kan; 4) roboty konserwacyjno - naprawcze w zakresie instalacji c.o. i c.w.u.; 5) roboty murarskie i tynkarskie; 6) roboty dekarskie; 7) roboty posadzkarskie; 8) roboty brukarskie (naprawa chodników, podestów wejściowych, opasek wokół budynku); 9) roboty ogólnobudowlane. 7.3. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, o którym mowa w pkt. 7.2. SIWZ, nie obowiązuje w przypadku, gdy czynności zostaną powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą stosunku cywilnoprawnego. 7.4. Zamawiający nie narzuca wymiaru etatu, na jaki ma lub mają być zatrudnione osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 7.2. SIWZ 7.5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt.7.2. SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu i dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu; 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7.6. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących wskazane w pkt. 7.2. SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia, oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 7.7. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7.2. SIWZ czynności. 7.8. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7.2. SIWZ czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 16 ust. 2 pkt. 1) ppkt. b) projektu umowy (załącznik nr 11 do SIWZ). 7.9. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7.10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień z wolnej ręki na roboty budowlane, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł /słownie: pięć tysięcy złotych/. 1) Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać Zamawiającego. 2) Wykonawca wnosząc wadium winien zaznaczyć, że wadium wnoszone jest na przedmiotowe zamówienie, poprzez podanie nazwy zadania: „Pogotowie techniczne oraz Konserwacja i drobne naprawy”. 15.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 15.3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący numer rachunku bankowego Zamawiającego: 85 8444 0008 0000 0083 8124 0001 – Bank Spółdzielczy w Chrzanowie (Pożądane jest załączenie do oferty kopii dokonanego przelewu). 15.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy, musi wpłynąć na wskazany przez Zamawiającego numer rachunku bankowego, przed upływem terminu składania ofert. (Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania rozliczeń międzybankowych, Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem). 15.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń powinno być złożone w oryginale wraz z pismem przewodnim, przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Zamawiającego: Miejski Zarząd Nieruchomości Sp. z o.o., ul. Matejki 1, 32-541 Trzebinia (sekretariat, Ip.). 15.6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15.7. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 15.8. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinno zawierać również: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) ze wskazaniem ich siedzib; w przypadku oferty wspólnej, należy w treści dokumentu wyraźnie podać, jako dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwy i adresy wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną. 15.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 15.10. Zamawiający zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa: Szczegółowa wycena, sporządzona na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ; Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO, stanowiące załącznik 1b do SIWZ; Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ – jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach podmiotu trzeciego; Stosowne Pełnomocnictwo(a); W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia; Potwierdzenie wniesienia wadium. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w pkt. 19.7 pkt. 7) (strona internetowa Zamawiającego: www.mzn-trzebinia.pl – zakładka „Aktualności - przetargi”), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (na lub według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ); 12.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, na wezwanie Zamawiającego składa w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt. 12.4.1. oraz dokumenty wymienione w pkt. 12.4.2. w zakresie, w jakim podmiot trzeci udostępnia swoje zasoby. 12.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty, o których mowa w pkt. 12.4.1. składa każdy z wykonawców. Dokumenty, o których mowa w pkt. 12.4.2. składa każdy z wykonawców, w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 12.7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 12.4.1. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 12.8. Dokumenty, o których mowa w pkt. 12.7. SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12.9. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 12.7. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 12.8. SIWZ stosuje się. 12.10. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 12.11. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w 9.1.1. oraz 9.1.2. SIWZ, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 oraz z 2018 r. poz. 1000, 1544 i 1669). 1) Wykonawca zobowiązany jest wskazać adres pod jakim dostępne są wymagane dokumenty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach