Przetargi.pl
Podział działek o nr ewidencyjnych: 30/17, 30/18, 30/21 położonych w obrębie Rońsko Kolonia, gmina Krasnystaw Miasto i sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do nabycia nieruchomości służących realizacji projektu:Trasy rowerowe w Polsce Wschodniej-województwo lubelskie -powiat krasnostawski- budowa ścieżki rowerowej od projektowanej kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Żółkiewka (km 0+000,00) do skrzyżowania ul. Czechowicza z ul. Wysockiej w m. Krasnystaw (km 0+289,01)

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 20-207 Lublin, ul. Turystyczna 7A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7495300 , fax. 081 7495341
  • Data zamieszczenia: 2014-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Turystyczna 7A 7A
    20-207 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7495300, fax. 081 7495341
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podział działek o nr ewidencyjnych: 30/17, 30/18, 30/21 położonych w obrębie Rońsko Kolonia, gmina Krasnystaw Miasto i sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do nabycia nieruchomości służących realizacji projektu:Trasy rowerowe w Polsce Wschodniej-województwo lubelskie -powiat krasnostawski- budowa ścieżki rowerowej od projektowanej kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Żółkiewka (km 0+000,00) do skrzyżowania ul. Czechowicza z ul. Wysockiej w m. Krasnystaw (km 0+289,01)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: - Podziale działek o nr ewidencyjnych: 30/17, 30/18, 30/21 położonych w obrębie Rońsko Kolonia, gmina Krasnystaw Miasto i sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do nabycia nieruchomości służących realizacji projektu: Trasy rowerowe w Polsce Wschodniej-województwo lubelskie-powiat krasnostawski-budowa ścieżki rowerowej od projektowanej kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Żółkiewka (km 0+000,00) do skrzyżowania ul. Czechowicza z ul. Wysockiej w m. Krasnystaw (km 0+289,01) zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia: 1.Ustalenia ogólne 1.1 Dokumentację należy wykonać w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 z późn. zm.); 2. Materiały wyjściowe 2.1 Plan sytuacyjny budowy ścieżki rowerowej od projektowanej kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Żółkiewka (km 0+000,00) do skrzyżowania ul. Czechowicza z ul. Wysockiej w m. Krasnystaw (km 0+289,01) w ramach realizacji projektu: Budowa Trasy rowerowej w Polsce Wschodniej-województwo lubelskie-powiat krasnostawski wykonany przez Mott MacDonald Polska Spółka z o.o., ul. Waliców 11, 00-851 Warszawa, Biuro w Gdańsku, ul. Kartuska 5, 80-103 Gdańsk. 3. Ogólne wymagania dotyczące prac 3.1. Opracowywana dokumentacja powinna odpowiadać wymogom: 1)ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 z późn. zm.); 2)ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 z późn. zm.); 3)ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.); 4)rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 07 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r., Nr 268, poz. 2663); 5)rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2001 r., Nr 38, poz. 454 z późn. zm. ); 6)rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U z 2013 r., poz. 1551); 7)rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U z 2011 r., Nr 263, poz. 1572). 8)instrukcji G-5 i innym wytycznym geodezyjnym; 9)właściwego miejscowo powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. 3.2.Opracowana dokumentacja powinna być kompletna, co oznacza, że powinna zawierać wszystkie materiały geodezyjne, prawne, potwierdzone wnioski (o wydanie decyzji, dokumentów lub dokonywania jakichkolwiek zmian) oraz decyzje administracyjne. 3.3.Wszystkie wystąpienia o wydanie stosownych decyzji, dokumentów lub dokonanie jakichkolwiek zmian przygotowuje Wykonawca na podstawie udzielonego pisemnie przez Zamawiającego pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu. 3.4.W razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości Wykonawca winien na roboczo, celem ich omówienia, kontaktować się z Wydziałem Geodezji i Gospodarki Gruntami Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, tel. 749-53-22. 4.Zakres opracowania i skład dokumentacji dla Zamawiającego 4.1. Dokumentacja geodezyjno - prawna podziału nieruchomości niezbędna do nabycia nieruchomości. 4.1.1 Badanie stanu prawnego dzielonych działek i załączenie dokumentów własności: 1)gdy nieruchomość ma założoną księgę wieczystą należy przeprowadzić badanie hipoteczne wszystkich jej 4-ech działów a do dokumentacji należy załączyć 1 egz.: a)badanie stanu prawnego powinno dotyczyć tylko działki dzielonej z podaniem jej powierzchni wynikającej z dokumentów znajdujących się w księdze; b)w przypadku gdy w wypisie w ewidencji gruntów jest wykazany tylko akt notarialny lub błędnie wpisana KW należy ustalić prawidłową księgę i wykonać badanie hipoteczne; c)w przypadku gdy nie jest założona księga na podstawie aktu notarialnego to należy uzyskać kopię tego aktu; 2)gdy nieruchomość posiada Akt Własności Ziemi należy uzyskać jego kserokopię z klauzulą prawomocności, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez organ wydający a do dokumentacji należy załączyć 2 egz. (oryginał + kopia); 3)gdy nieruchomość objęta jest Postanowieniem Sądu należy uzyskać odpis z właściwego Sądu z klauzulę prawomocności, do dokumentacji należy załączyć 2 egz. (oryginał + kopia) z dokumentem własności na poprzedniego właściciela; 4)gdy nieruchomość posiada umowę przekazania gospodarstwa rolnego należy uzyskać kserokopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez właściwy organ a do dokumentacji należy załączyć 2 egz. (oryginał + kopia) z dokumentem własności na poprzedniego właściciela; 5)gdy nieruchomość posiada inne dokumenty własności (decyzje wywłaszczeniowe) lub użytkowania wieczystego itp. stwierdzające tytuł prawny do nieruchomości lub inne prawa do nieruchomości należy uzyskać kserokopię z klauzulą prawomocności, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez organ wydający a do dokumentacji należy załączyć 2 egz. (oryginał + kopia); 6)jeżeli dla nieruchomości nie istnieją żadne dokumenty własności należy uzyskać aktualny wypis z ewidencji gruntów stwierdzający posiadanie samoistne (w pozycji właściciel); 7)brak ujawnienia wszystkich dokumentów własności w ewidencji gruntów i budynków nie zwalnia Wykonawcy z ich uzyskania np. od właścicieli w celu prawidłowego ustalenia praw do nieruchomości. 4.1.2. Opracowanie projektów podziału nieruchomości; 1) wyznaczenie projektowanych granic pasa drogowego w terenie poprzez zamarkowanie nowych punktów granicznych za pomocą palików, do dokumentacji należy załączyć 2 egz.: a)kopii protokołów z przyjęcia lub ustalenia granic nieruchomości; b)wykazy współrzędnych nowych punktów granicznych pasa drogowego; 2) sporządzenie map projektu podziału ze szczególnym uwzględnieniem przepisów § 9 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 07 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268, poz. 2663) - do dokumentacji należy załączyć 5 egz. uwzględniając m.in.: a)wykonanie mapy projektu podziału oddzielnie dla każdej nieruchomości podlegającej podziałowi, opatrzonej stosowną pieczęcią powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej o przyjęciu do zasobu; b)sporządzenie dokumentacji do uzyskania decyzji o zmianie powierzchni nieruchomości i uzyskanie prawomocnej decyzji starosty o zmianie powierzchni; c)sporządzenie dokumentacji do uzyskania decyzji o zmianie użytków i klas gruntu i uzyskanie prawomocnej decyzji starosty o ich zmianie; d)w przypadku różnic w powierzchni, numeracji, położeniu działek pomiędzy stanem zawartym w ewidencji gruntów i budynków a stanem wynikającym z dokumentu własności należy dodatkowo sporządzić wykaz synchronizacyjny; e)w przypadku niezgodności w osobie właściciela pomiędzy danymi z ewidencji gruntów i budynków a dokumentami własności należy sporządzić przejściowe wykazy zmian danych ewidencyjnych dla organu prowadzącego ewidencję oraz wystąpić do tego organu w celu wprowadzenia zmian, po zmianie należy uzyskać aktualny wypis z ewidencji gruntów; f)pole powierzchni działek ewidencyjnych, które utworzone zostaną po wydzieleniu działek - zgodnie z Instrukcją G-5 - należy wykazać z dotychczasową dokładnością zapisu. W innym przypadku na mapie projektu podziału winny znaleźć się następujące klauzule: - Zapis powierzchni ewidencyjnej działki nr...(podlegającej podziałowi) wg dokumentacji źródłowej do 0,01 ha.Podstawa: § 11 ust. 2 pkt. 2 załącznika do Zarządzenia Ministra Rolnictwa i Gospodarki Komunalnej z dnia 20.02. 1969r. w sprawie ewidencji gruntów (MP Nr 11, poz. 98 z późn. zm.). - Zapis powierzchni działki nr...(wydzielonej pod inwestycję) do 0,0001 ha po jej pomiarze na gruncie. - Zapis powierzchni działki nr...(pozostałej) stanowi różnicę powierzchni działki nr...(podlegającej podziałowi) i działki nr...(wydzielonej pod inwestycję) bez jej pomiaru na gruncie. g) na mapach projektu podziału winien być wpisany właściciel nieruchomości wraz z adresem zamieszkania; 9) uzyskanie 1 egz. pełnych wypisów z ewidencji gruntów i budynków dla wszystkich działek dzielonych. 4.1.3. Stabilizacja trwała słupkami PD. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 6.Zgodnie z art. 93 ust. 1a. Ustawy Prawo Zamówień publicznych Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli środki pochodzące z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego dla projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej lata 2007-2013 Oś Priorytetowa V. Zrównoważony rozwój potencjału turystycznego opartego o warunki naturalne Działanie V.2. Trasy rowerowe nie zostaną mu przyznane. Jest to zamówienie udzielane w częściach. Łączna wartość zamówienia na dokumentacje geodezyjne w ramach projektu Trasy rowerowe w Polsce Wschodniej-województwo lubelskie : 154.198,83 PLN netto. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia wynosi: 2.188,83 netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną