Przetargi.pl
„Podwyższenie bezpieczeństwa gospodarki wodno – ściekowej mieszkańcom Gminy Paprotnia i Gminy Przesmyki w formule zaprojektuj i wybuduj”

Związek Komunalny "PAPROTNIA" ogłasza przetarg

  • Adres: 08-107 Paprotnia, JANA PAWŁA II 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. /25/63 121 11
  • Data zamieszczenia: 2023-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Komunalny "PAPROTNIA"
    JANA PAWŁA II 20
    08-107 Paprotnia, woj. mazowieckie
    tel. /25/63 121 11
    REGON: 711659349
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Podwyższenie bezpieczeństwa gospodarki wodno – ściekowej mieszkańcom Gminy Paprotnia i Gminy Przesmyki w formule zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) CZĘŚĆ NR 1 pn: „Przebudowa, rozbudowa i budowa SUW w Dąbrowie gm. Przesmyki”Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie na jej podstawie pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie i budowie SUWw Dąbrowie gm. Przesmyki w ramach realizacji zadania pod nazwą: „Podwyższenie bezpieczeństwa gospodarki wodno – ściekowej mieszkańcom Gminy Paprotnia i Gminy Przesmyki w formule zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na działce ewidencyjnej nr 313 obr. 0002 Dąbrowa, jedn. ewid. 142607_2 Przesmyki, położonej w miejscowości Dąbrowa.Zakres przedmiotu zamówienia PFU (projekt i wykonanie):1) Przebudowa obudowy studni głębinowej na Stacji Uzdatniania Wody2) Budowa zbiornika wyrównawczego, dwukomorowego o pojemności 2x100 m3 dla wodyuzdatnianej.3) Przebudowa instalacji technologicznej uzdatniania wody wewnątrz budynku: wymiana złoża w filtrach z wymianą rurarzu i armatury zaporowej, zastosowanie automatycznego układu płukania filtrów, wymiana mieszaczy powietrza.4) Likwidacja hydroforów i wykonanie zestawu pompowego II stopnia wody do sieci.5) Rozbudowa budynku o pomieszczenie agregatu.6) Przebudowa budynku z termomodernizacją, przebudową dachu, przebudową pomieszczeńsanitarnych, technologicznych, socjalnych.7) Przebudowa z wymianą urządzeń technologicznych, instalacji wewnętrznych i technologicznych na Stacji Uzdatniania Wody, wymiana urządzeń chlorowni.8) Przebudowa rozdzielni głównej i sterowniczej technologii na Stacji Uzdatniania Wody.9) Wykonanie instalacji alarmowej, monitoring CCTV obiektów na Stacji Uzdatniania Wody.10) Budowa instalacji PV- Fotowolaika na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Dąbrowie do 50kWp.11) Przebudowa instalacji wentylacji i ogrzewania elektrycznego z wyposażeniem budynku winstalacji osuszania.12) Przebudowa odstojnika wód popłucznych, zbiorników na ścieki z chlorowni i sanitarnych.13) Wykonanie utwardzenie terenu- drogi wewnętrzne komunikacja.14) Przebudowa bramy wjazdowej i furtki.15) Przebudowa oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na energooszczędne.Zamówienie należy wykonać w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, który szczegółowo opisuje przedmiot zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej (projektów budowlanych i wykonawczych) SUW, a także uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i decyzji administracyjnych związanych z wykonaniem i przekazaniem do użytkowania przedmiotu zamówienia, wytyczenie, roboty budowlane, wykonanie prób końcowych, organizację oraz uprzątnięcie terenu budowy, usunięcie wad oraz działania niezbędne do przejęcia robót przez Zamawiającego wraz dostarczeniem wymaganych dokumentów odbiorowych. Do Wykonawcy należy także uzgodnienie dokumentacji z Zamawiającym, uzgodnienie ze służbami / rzeczoznawcami wymaganymi Prawem budowlanym i przepisami związanymi, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych opracowań, decyzji, pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy, a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia o zakończeniu budowy wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. Nadzór autorski będzie pełniony przez pobyty na budowie upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy - projektantów poszczególnych branż (sanitarnej, budowlanej, elektrycznej, drogowej), po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego. Jako nadzór autorski uwzględnia się także wszelkiego rodzaju zmiany wprowadzane do dokumentacji projektowej.2) Część 2 zamówienia pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla m. Paprotniaw gm. Paprotnia”Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie na jej podstawie pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej dla m. Paprotnia w gm. Paprotnia w ramach realizacji zadania pod nazwą: „Podwyższenie bezpieczeństwa gospodarki wodno – ściekowej mieszkańcom Gminy Paprotnia i Gminy Przesmyki w formule zaprojektuj i wybuduj”Zakres Robót objętych przedmiotem zamówienia stanowi (dokumentacja projektowa iwykonanie):1) sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z podejściem do granicy nieruchomości działki prywatnej o łącznej szacunkowej długości 420mb +-20% w zakresie średnic 160-200mm,2) sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej o łącznej szacunkowej długości 520mb +-20% w zakresie średnic 90 -110mm,3) sieciowa przepompownia ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ilości 1 szt,4) uzyskanie wszelkich uzgodnień oraz wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań wymaganych do realizacji inwestycji, między innymi projektów drogowych (w tym zjazdów), projektów przejść pod pasem drogowym, dokumentacji geologiczno-inżynieryjnej uwzględniającej warunki hydrogeologiczne, projektów konstrukcyjnych czy projektów odtworzenia nawierzchni czy projektów usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną.5) Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie od wszystkich właścicieli nieruchomości objętych projektem pisemnej zgody na wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej,6) Dokumentację projektową należy uzgodnić zgodnie z warunkami technicznymi z Zamawiającym przed złożeniem do Pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót,7) Obowiązkiem Wykonawcy będzie wydzielenie z całej inwestycji zakresów stanowiących koszty niekwalifikowane - w myśl obowiązujących Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków z wyraźnym wyszczególnieniem ich w dokumentacji projektowej, inwentaryzacji powykonawczej i fakturowaniu Robót. Ostateczne wartości w zakresie długości oraz średnic rurociągów sieci ustali Zamawiający z Wykonawca w Dokumentacji Projektowej.8) W ramach prac projektowych Wykonawca zainwentaryzuje wszystkie drzewa i zakrzewienia stanowiące kolizję z projektowaną siecią kanalizacji sanitarnej konieczne do usunięcia. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca musi uzyskać zgodę na przeprowadzenie wycinki drzew.9) Obowiązkiem Wykonawcy będzie uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie przejść pod rzekami i ciekami, wykonawca złoży wniosek o wydanie pozwolenia wodnoprawnego do właściwego terenowo Zarządu Zlewni do którego dołączy kompletny operat wraz z uzyskanymi zgodami oraz stosownymi decyzjami (pozyskanymi we własnym zakresie). Wszystkie niezbędne materiały do przygotowania ww. opracowań Wykonawca pozyska własnym kosztem i staraniem.Zamówienie należy wykonać w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, który szczegółowo opisuje przedmiot zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej (projektów budowlanych i wykonawczych), a także uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i decyzji administracyjnych związanych z wykonaniem i przekazaniem do użytkowania przedmiotu zamówienia, wytyczenie, roboty budowlane, wykonanie prób końcowych, organizację oraz uprzątnięcie terenu budowy, usunięcie wad oraz działania niezbędne do przejęcia robót przez Zamawiającego wraz dostarczeniem wymaganych dokumentów odbiorowych. Do Wykonawcy należy także uzgodnienie dokumentacji z Zamawiającym, uzgodnienie ze służbami / rzeczoznawcami wymaganymi Prawem budowlanym i przepisami związanymi, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych opracowań, decyzji, pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy, a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia o zakończeniu budowy wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. Nadzór autorski będzie pełniony przez pobyty na budowie upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy - projektantów poszczególnych branż (sanitarnej, budowlanej, elektrycznej, drogowej), po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego. Jako nadzór autorski uwzględnia się także wszelkiego rodzaju zmiany wprowadzane do dokumentacji projektowej.3) Część 3 zamówienia pn: „Budowa sieci wodociągowej w m. Paprotnia, Podawce gm. Paprotnia”Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie na jej podstawie pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej w m. Paprotnia, Podawce gm. Paprotnia w ramach realizacji zadania pod nazwą: „Podwyższenie bezpieczeństwa gospodarki wodno – ściekowej mieszkańcom Gminy Paprotnia i Gminy Przesmyki w formule zaprojektuj i wybuduj.”Zakres przedmiotu zamówienia PFU (projekt i wykonanie):Budowa – sieć wodociągowa w m. Paprotnia, Podawce:a) rurociąg DN225 PE lub PVC - ok. 920 m,b) przewiert rurą osłonową PE RC – ok. 35 m.c) węzeł wodociągowy - trójnik kołnierzowy z kompletem zasuw (na działce nr 270/1 w m.Paprotnia) - 1 szt,d) węzeł wodociągowy - trójnik kołnierzowy z kompletem zasuw (na działce nr 109 w m.Podawce) - 1 szt,e) hydrant nadziemny DN100 wraz z pełnym węzłem hydrantowym z trójnikiem i zasuwą– min. 1 szt.Zamówienie należy wykonać w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, który szczegółowo opisuje przedmiot zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej (projektów budowlanych i wykonawczych), a także uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i decyzji administracyjnych związanych z wykonaniem i przekazaniem do użytkowania przedmiotu zamówienia, wytyczenie, roboty budowlane, wykonanie prób końcowych, organizację oraz uprzątnięcie terenu budowy, usunięcie wad oraz działania niezbędne do przejęcia robót przez Zamawiającego wraz dostarczeniem wymaganych dokumentów odbiorowych. Do Wykonawcy należy także uzgodnienie dokumentacji z Zamawiającym, uzgodnienie ze służbami / rzeczoznawcami wymaganymi Prawem budowlanym i przepisami związanymi, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych opracowań, decyzji, pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy, a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia o zakończeniu budowy wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. Nadzór autorski będzie pełniony przez pobyty na budowie upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy - projektantów poszczególnych branż (sanitarnej, budowlanej, elektrycznej, drogowej), po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego. Jako nadzór autorski uwzględnia się także wszelkiego rodzaju zmiany wprowadzane do dokumentacji projektowej.4) Część 4 zamówienia pn: „Przebudowa, rozbudowa i budowa hydroforniw Paprotni w gm. Paprotnia”Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie na jej podstawie pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie i budowie hydroforni w Paprotni w gm. Paprotnia w ramach realizacji zadania pod nazwą: „Podwyższenie bezpieczeństwa gospodarki wodno – ściekowej mieszkańcom Gminy Paprotnia i Gminy Przesmyki w formule zaprojektuj i wybuduj.”Zakres przedmiotu zamówienia PFU (projekt i wykonanie):1) BUDOWA NOWEGO ZBIORNIKA WYRÓWNAWCZEGO NA WODĘ O POJEMNOŚCI CAŁKOWITEJ 1000m3 WRAZ Z OGRODZENIEM2) PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH ZBIORNIKÓW WYRÓWNAWCZYCH NA WODĘ3) PRZEBUDOWA UKŁADU PODNOSZENIA CIŚNIENIA - UKŁAD PAPROTNIA4) PRZEBUDOWA UKŁADU PODNOSZENIA CIŚNIENIA - UKŁAD PRZESMYKI5) PRZEBUDOWA I BUDOWA POŁĄCZEŃ MIĘDZYOBIEKTOWYCH WODOCIĄGOWYCH WRAZ Z BUDOWĄ KOMORY ZASUW6) BUDOWA POŁĄCZEŃ MIĘDZYOBIEKTOWYCH KANALIZACYJNYCH7) BUDOWA POŁĄCZEŃ MIĘDZYOBIEKTOWYCH ELEKTRYCZNYCH8) WYKONANIE UTWARDZEŃ TERENOWYCHZamówienie należy wykonać w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, który szczegółowo opisuje przedmiot zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej (projektów budowlanych i wykonawczych), a także uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i decyzji administracyjnych związanych z wykonaniem i przekazaniem do użytkowania przedmiotu zamówienia, wytyczenie, roboty budowlane, wykonanie prób końcowych, organizację oraz uprzątnięcie terenu budowy, usunięcie wad oraz działania niezbędne do przejęcia robót przez Zamawiającego wraz dostarczeniem wymaganych dokumentów odbiorowych. Do Wykonawcy należy także uzgodnienie dokumentacji z Zamawiającym, uzgodnienie ze służbami / rzeczoznawcami wymaganymi Prawem budowlanym i przepisami związanymi, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych opracowań, decyzji, pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy, a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia o zakończeniu budowy wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. Nadzór autorski będzie pełniony przez pobyty na budowie upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy - projektantów poszczególnych branż (sanitarnej, budowlanej, elektrycznej, drogowej), po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego. Jako nadzór autorski uwzględnia się także wszelkiego rodzaju zmiany wprowadzane do dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach