Przetargi.pl
Podwyższenie bezpieczeństwa gospodarki wodno – ściekowej mieszkańcom Gmin Paprotnia, Przesmyki i Repki

Związek Komunalny "Paprotnia" ogłasza przetarg

  • Adres: 08107 Paprotnia, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 312 111 , fax. 256 312 111
  • Data zamieszczenia: 2017-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Komunalny "Paprotnia"
    ul. Jana Pawła II 20
    08107 Paprotnia, woj. mazowieckie
    tel. 256 312 111, fax. 256 312 111
    REGON: 71165934900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkpaprotnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek Komunalny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podwyższenie bezpieczeństwa gospodarki wodno – ściekowej mieszkańcom Gmin Paprotnia, Przesmyki i Repki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, realizowane w formie „Zaprojektuj i buduj”, polegające na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i na jej podstawie wykonanie robót dla zadania inwestycyjnego pn.: „Podwyższenie bezpieczeństwa gospodarki wodo-ściekowej mieszkańcom Gmin Paprotnia, Przesmyki i Repki” w skład którego wchodzi: a)Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji ujęcia Paprotnia w zakresie monitoringu online pracy i działania ujęć i Stacji Uzdatniania Wody [SUW], b)Zaprojektowanie i wykonanie podłączenia studni głębinowej nr 4 w Paprotni do odcinka wodociągu łączącego studnię głębinową nr 2 z budynkiem SUW Paprotnia, w celu zwiększenia wydajności SUW Paprotnia, wraz z pompą głębinową i armaturą. c) Zaprojektowanie i wykonanie studni głębinowej awaryjnej na ujęciu Dąbrowa i podłączenie do istniejącej sieci wodociągowej na terenie SUW Dąbrowa d) Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji istniejącej strefowej pompowni ścieków w miejscowości Repki przy ulicy Orzechowej wraz z montażem monitoringu online; e) Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji węzła mechanicznego na oczyszczalni ścieków w Repkach, z wymianą dmuchaw i dyfuzorów z rusztami w zbiornikach SBR oraz osadu czynnego, a także oczyszczeniem i odmulaniem istniejącego zbiornika retencyjnego. W zakres tego zadania wchodzie również wymiana dwóch pomp głównych na zbiorniku retencyjnym. 2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i umowy oraz zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych, dostaw oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) stanowiący złącznik nr 8 do SIWZ 3 W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania dokumentacji technicznej w zakresie wymaganym przez Zamawiającego oraz uzyskania wszelkich uzgodnień i decyzji w zakresie projektowanych elementów. Przewiduje się również możliwość wystąpienia konieczności wykonania uzupełniających opracowań projektowych niezbędnych dla prawidłowej realizacji podstawowego przedmiotu zamówienia bez dodatkowego wynagrodzenia. W celu oceny i uwzględnienia w ofercie i w projekcie pełnego zakresu wszystkich prac oraz innych świadczeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia i uwzględnienia wszelkich niezbędnych kosztów z tym związanych, w tym kosztów wykonania niezbędnych uzgodnień, opracowań, zajęcia terenu pod budowę, obsługi geodezyjnej budowy i dokumentacji powykonawczej, Zamawiający proponuje przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej w terenie. UWAGA: Podane w programie funkcjonalno – użytkowym nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie, ze względu na skomplikowany charakter ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie „ofert równoważnych”. Przez „ofertę równoważną” należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym lub pochodzeniem. W przypadku chęci zastosowania przez wykonawcę urządzeń równoważnych zobowiązany jest on na etapie składania oferty wykazać te urządzenia i zestawić je w tzw. Tabeli równoważności porównując z parametrami i wymaganiami urządzeń, określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym. Z tabeli równoważności musi jednoznacznie wynikać, że proponowane urządzenia mają takie same lub lepsze parametry techniczne. Brak Tabeli równoważności będzie świadczył o tym, iż proponowane rozwiązania w stopniu równoważnym nie spełniają określonych wymagań, co będzie skutkowało uznaniem oferty za niezgodną z SIWZ oraz PFU a w konsekwencji jej odrzuceniem. W Programie Funkcjonalno Użytkowym zapisano, że zamówienie będzie prowadzone zgodnie z:„Warunkami kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę” według FIDIC (Międzynarodowa Federacja Inżynierów Konsultantów - Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils) - 4. wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą, tłumaczenie pierwszego wydania FIDIC 1999 – wydawnictwo SIDIR (tzw. „Żółta Książka FIDIC”) lub równoważnymi jednak Zamawiający odstępuję od zatasowania takiej procedury i nie powoduje Inżyniera Kontraktu z uwagi na ograniczone środki finansowe. Osobami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją w/ w robót będą inspektorzy nadzoru branży sanitarnej i elektrycznej. W przypadku gdy wykonawca wyrazi chęć i zdecyduję się na prowadzenie robót w oparciu o w/w procedurę zamawiający wyrazi na to zgodę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących a) Czynności związane z robotami przygotowawczymi c) Czynności związane z robotami związanymi z wykonaniem podłączenia studni głębinowej w Paprotni do odcinka wodociągu d) Czynności związane z wykonaniem studni głębinowej awaryjnej na ujęciu Dąbrowa e) Czynności związane z wykonaniem modernizacji istniejącej strefowej pompowni ścieków w miejscowości Repki f) Czynności związane z wykonanie modernizacji węzła mechanicznego na oczyszczalni ścieków w Repkach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) e) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. UWAGA : Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.3 a-c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach