Przetargi.pl
Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Koszalińskiego

Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-015 Manowo, Manowo 12a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3407227, 3183-224 , fax. 94 3407227
  • Data zamieszczenia: 2012-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie
    Manowo 12a 12a
    76-015 Manowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3407227, 3183-224, fax. 94 3407227
    REGON: 33096057500013
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzd.powiat.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Koszalińskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Koszalińskiego: 1) droga powiatowa Nr 0368Z - 3.780mb na odcinku Łękno - Popowo tj.: 19.656 m2, 2) drogi powiatowe Nr 0354Z i Nr 0393Z - w ciągłości - 4.280 mb na odcinku Skibno(wiadukt) Wierciszewo tj.: 23.540 m2, 3) droga powiatowa Nr 0427Z - 650 mb na odcinku od skrzyżowania z drogą Nr 0421Z do końca miejscowości Gozd tj.: 2.600 m2 4) droga powiatowa Nr 0370Z- 1.190mb w miejscowości Parsowo tj.: 4.165 m2 Podstawowy zakres robót obejmuje wykonanie podwójnego utrwalenia nawierzchni o łącznej powierzchni 49.961 m2 przy użyciu emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej C69B3 PU (K1-70) i kruszywa do mieszanek bitumicznych o frakcji 5/8mm oraz o frakcji 2/5mm. Sposób wykonania robót określają szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ (D-05.03.08, D-M-00.00.00). 2.Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji. 3.Roboty prowadzone będą zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę projektem tymczasowej organizacji ruchu. Projekt winien zawierać wymagane przepisami uzgodnienia z zainteresowanymi stronami. Koszt opracowania projektu ponosi Wykonawca. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6.Temin wykonania zamówienia do 31.07.2012r., 7.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. 8.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej ani zawarcia umowy ramowej. 9.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku zmiany stawki VAT w stosunku do stawki podatku obowiązującej w dniu podpisania umowy - w zakresie wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pzd.powiat.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach