Przetargi.pl
Podniesienie stanu technicznego drogi Nr 4403W odcinkowo na terenie gminy Brańszczyk i Długosiodło powiatu wyszkowskiego w ramach poprawy jakości połączenia subregionalnej struktury komunikacyjnej z siecią TEN-T

Zarząd Powiatu Wyszkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Róż
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 420 750, , fax. (029) 742 25 10
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego
    Róż 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 297 420 750, , fax. (029) 742 25 10
    REGON: 55066846200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podniesienie stanu technicznego drogi Nr 4403W odcinkowo na terenie gminy Brańszczyk i Długosiodło powiatu wyszkowskiego w ramach poprawy jakości połączenia subregionalnej struktury komunikacyjnej z siecią TEN-T
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Podniesienie stanu technicznego drogi Nr 4403W odcinkowo na terenie gminy Brańszczyk i Długosiodło, powiatu wyszkowskiego w ramach poprawy jakości połączenia subregionalnej struktury komunikacyjnej z siecią TEN-T”. W/w zadanie obejmuje: a) Przebudowę ciągu dróg powiatowych Nr 4403W i Nr 2648W na odcinku DK Nr 8 – Długosiodło – Stare Bosewo – Prabuty. b) Rozbudowę skrzyżowania dróg powiatowych Nr 2648W i Nr 4403W z drogą gminną Nr 440206W w miejscowości Stare Bosewo. W ramach przebudowy ciągu dróg powiatowych Nr 4403W i Nr 2648W na odcinku DK Nr 8 – Długosiodło – Stare Bosewo – Prabuty zostaną prowadzone miedzy innymi prace polegające na:  poprawieniu spadków poprzecznych i podłużnych jezdni z jej poszerzeniem do 6,0m,  rozbiórce istniejących chodników i wykonaniu nowych o szerokości od 1,50 m do 2,0 m,  wykonaniu ścieżek rowerowych o szer. 2,0 m,  wykonaniu zjazdów publicznych i indywidualnych,  przebudowie mostów przez rzekę Wymakracz i Ostrówek,  remoncie mostu JNI 04006563 z budową kładki dla pieszych,  budowie zatok autobusowych,  budowie wysp rozdzielczych,  budowie skrzyżowań skanalizowanych,  wykonaniu nowego oznakowania pionowego i poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,  remoncie oraz wykonaniu nowych urządzeń odwodnienia powierzchniowego W ramach rozbudowy skrzyżowania dróg powiatowych Nr 2648W i Nr 4403W z drogą gminną Nr 440206W w miejscowości Stare Bosewo zostaną prowadzone miedzy innymi prace polegające na:  budowie ronda wraz z dojazdami,  rozbiórce istniejących chodników i wykonaniu nowych o szerokości od 1,50 m do 2,0 m,  wykonaniu ścieżek rowerowych o szer. 2,0 m,  wykonaniu zjazdów publicznych i indywidualnych,  wykonaniu nowego oznakowania pionowego i poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,  likwidacji kolizji poprzez przebudowę sieci teletechnicznej i elektroenergetycznej Decyzja nr 439/2016 z dnia 12.09.2016 r. pozwolenia na budowę inwestycji pn.: „Przebudowę ciągu dróg powiatowych Nr 4403W i Nr 2648W na odcinku DK Nr 8 – Długosiodło – Stare Bosewo – Prabuty.” i decyzja nr 8/2016 z dnia 12.09.2016 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej: „Rozbudowa skrzyżowania dróg powiatowych Nr 2648W i Nr 4403W z drogą gminną Nr 440206W w miejscowości Stare Bosewo.” Uwagi: a) Zamawiający nie będzie dodatkowo pokrywał Wykonawcy kosztów składowania i utylizacji materiałów oraz odpadów pochodzących z robót rozbiórkowych. b) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przejezdności i utrzymania nawierzchni zjazdów i dojazdów do posesji przy drodze. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji projektowej (projekty budowlane, przedmiary robót, STWiOR. stanowiące załączniki Nr 7,8,9,10 i 11 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SIWZ, w/w dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami i normami. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca przed złożeniem oferty jest zobowiązany do samodzielnej analizy projektu, oceny zakresu i ilości robót oraz ilości użytych materiałów. Zamawiający nie pokrywa kosztów z tym związanych. 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Wykonawca odpowiedzialny jest za przedstawienie Zamawiającemu dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie zastosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia materiałów budowlanych. 4) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną budowy na każdym etapie budowy - na własny koszt. 5) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zagospodaruje odpady powstałe w trakcie wykonywania robót. 6) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację gospodarki odpadami wymaganą przepisami szczególnymi i udostępnić ją Zamawiającemu na jego żądanie. 7) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i wdrożenia w czasie wykonywania zamówienia:  projektu czasowej organizacji ruchu,  planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),  harmonogramu realizacji inwestycji,  innych dokumentów i prac wymienionych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w treści wzoru umowy. 8) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9) Wykonawca do końca 2017 r. wykona prace budowlane w zakresie nie mniejszym niż 10% wartości wykonania zadania objętego zamówieniem. Uwaga: Warunki Zamawiającego dla czasowej organizacji ruchu w okresie wykonania zamówienia: a) projekt czasowej organizacji ruchu musi przewidywać przejezdność drogi przynajmniej jednym pasem ruchu (nie dotyczy odcinków drogi objętych przebudową obiektów drogowych), b) Zamawiający dopuszcza wyłączenie drogi z ruchu tylko na przebudowywanych obiektach mostowych, a na pozostałym odcinku przebudowywanych dróg powiatowych tylko w okresie wykonywania robót polegających na układaniu mas bitumicznych, c) w trakcie robót zapewnione mają być stale i nieprzerwanie dojścia do poszczególnych posesji, d) odcięcia dojazdów do poszczególnych posesji nie mogą być jednorazowo dłuższe niż 24 godziny. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami, zgodnie z ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21). Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w Specyfikacjach Technicznych lub dokumentacji projektowej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Klauzule społeczne: 1. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić co najmniej 3 osoby na podstawie umowy o pracę wykonujące czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. 2. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy listę osób/y wykonujących wskazane czynności. 3. W celu udokumentowania zatrudnienia na umowę o pracę wskazanych osób, Wykonawca lub Podwykonawca przedstawi Zamawiającemu zanonimizowaną umowę o pracę wskazanych pracowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych ). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Polskim Banku Spółdzielczym w Wyszkowie ul. Kościuszki 5, nr rachunku bankowego 15 8931 0003 0000 9191 2022 0020 z dopiskiem na blankiecie: „ Wadium przetargowe –Podniesienie stanu technicznego drogi Nr 4403W odcinkowo na terenie gminy Brańszczyk i Długosiodło powiatu wyszkowskiego w ramach poprawy jakości połączenia subregionalnej struktury komunikacyjnej z siecią TEN”. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Zamawiającego. Oryginał będzie do odbioru po podpisaniu Umowy z wybranym wykonawcą. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, b) zawarciu z Wykonawcą umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 9. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej-zał. nr 6 do SIWZ, Wzór umowy-zał. Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach