Przetargi.pl
Podniesienie konkurencyjności przedsiębiorstw poprzez utworzenie INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI w Kędzierzynie-Koźlu

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2014-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podniesienie konkurencyjności przedsiębiorstw poprzez utworzenie INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI w Kędzierzynie-Koźlu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje wykonanie: ZAKRES I Remont i przebudowa budynku przychodni przy ul. Szkolnej 17 w K-Koźlu, w ramach którego należy wykonać roboty: 1)Roboty rozbiórkowe ; 2) Wykonanie pochylni i żelbetowych schodów zewnętrznych; 3) wykonanie ścian wewnętrznych; 4)montaż nowej zewnętrznej i wewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej; 5) wykonanie ocieplenia ścian; 6) wykonanie docieplenia dachu; 7) wykonanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych; 8) wykonanie posadzek; 9) wykonanie okładzin ściennych i podłogowych; 10) malowanie ścian i sufitów; 11) wykonanie nowych balustrad i pochwytów; 12) wykonanie chodników i placu z kostki betonowej; 13) wykonanie instalacja c.o.; 14) wykonanie instalacji wod.-kan; 15) wykonanie instalacji wentylacyjnej; 16) wykonanie instalacji elektrycznej. Roboty będą prowadzone zgodnie z uzyskaną decyzją o pozwoleniu na budowę z dnia 2013-12-16 o nr 1/387/2013, oraz zatwierdzonym projektem budowlanym. Szczegółowy opis zakresu I określony jest przez: - projekt budowlany opracowany przez firmę Projekt 3 S.C. M.Pelc, W.Student z Rybnika, - projekt wykonawczy, część architektoniczno-budowlana, autor: mgr inż. arch. M.Pelc, - projekt wykonawczy, instal. wod.-kan., autor: inż. Wojciech Brewczyński, - projekt wykonawczy, instalacje c.o., autor: mgr inż. Krzysztof Gruszka, - projekt wykonawczy, instal. elektryczne, autor: mgr inż. Tomasz Bienek, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - udostępniona przez Zamawiającego wizja lokalna, - przedmiar robót. ZAKRES II Remont i przebudowa budynku biurowca na inkubator przy ul. Szkolnej 17 w K-Koźlu, w ramach którego należy wykonać roboty: 1)Roboty rozbiórkowe; 2) Wykonanie pochylni i żelbetowych schodów zewnętrznych; 3) wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych; 4)montaż nowej zewnętrznej i wewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej; 5) wykonanie ocieplenia ścian; 6) wykonanie docieplenia dachu wraz z pokryciem; 7) wykonanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych; 8) wykonanie sufitów podwieszanych; 9) wykonanie okładzin ściennych i podłogowych; 10) malowanie ścian i sufitów; 11)wykonanie nowych balustrad i pochwytów; 12) montaż wyposażenia; 13) wykonanie placu z kostki betonowej; 14) wykonanie instalacja c.o.; 15) wykonanie instalacji wod.-kan; 16) wykonanie instalacji wentylacyjnej; 17) wykonanie instalacji elektrycznej, monitoringu wizyjnego CCTV, instalacja sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, instalacja logiczna Roboty będą prowadzone zgodnie z uzyskaną decyzją o pozwoleniu na budowę z dnia 2013-08-19 o nr 1/258/2013, oraz zatwierdzonym projektem budowlanym. Szczegółowy opis zakresu II określony jest przez: - projekt budowlany opracowany przez firmę Projekt 3 S.C. M.Pelc, W.Student z Rybnika, - projekt wykonawczy, część architektoniczno-budowlana, autor: mgr inż. arch. MarekPelc, - projekt wykonawczy, instal. wod.-kan., autor: inż. Wojciech Brewczyński, - projekt wykonawczy, instalacje c.o., autor: mgr inż. Krzysztof Gruszka, - projekt wykonawczy, instal. elektryczne, autor: mgr inż. Tomasz Bienek, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - udostępniona przez Zamawiającego wizja lokalna, - przedmiar robót. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: a) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. (w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej. b) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. c) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. d) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. e) Zapewnienie dojazdu do posesji w czasie prowadzenia robót. f) Organizację ruchu i oznakowanie budowy. g) Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK. h) Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane. i) Remonty i naprawę (odtworzenie) zniszczonej przez Wykonawcę podczas prac nawierzchni w ulicach i chodnikach oraz zieleni. j) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. k) Zabezpieczenie obiektu i prowadzenie robót budowlanych w taki sposób aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia możliwe było ciągłe , bezkolizyjne korzystanie z posesji przez pacjentów przychodni i osób tam pracujących. Mamy tu na uwadze uwzględnienie w koszcie oferty przez Wykonawcę dodatkowych kosztów związanych ze stworzeniem warunków bhp dla osób pracujących w przychodni i pacjentów. l) Uwaga: Wykonawca musi wziąć pod uwagę, to że przychodnia będzie czynna przez cały okres prac remontowych. Prace w pierwszej kolejności należy prowadzić zgodnie z zakresem I - na ten czas przychodnia będzie przeniesiona na parter budynku biurowca. Po zakończeniu prac zakresu I, przechodnia zostanie przeniesiona na poprzednie wyremontowane miejsce i wówczas będzie można prowadzić prace w biurowcu. m) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. oraz wykonanie zaleceń pokontrolnych takich instytucji jak PIS i PSP. n) Sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. o) Wykonawca ma uwzględnić w koszcie oferty dwukrotną pomoc w przeprowadzce wszystkich gabinetów przychodni. Przeprowadza będzie polegała na przeniesieniu i montażu wyposażenia przychodni do pomieszczeń biurowca. p) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. q) W przypadkach gdy dokumentacja projektowa przewiduje konieczność wycinki drzew, (i posiada na to odpowiednią decyzję), to należy pociąć je na odcinki o dł. 120 cm i uformować w stosy na placu budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Gdy wg dokumentacji projektowej konieczne jest wykonanie nasadzeń, należy wykonać i dołączyć mapę z wykazem zastosowanych sadzonek. r) Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. Wykonawca zobowiązany jest z dniem przekazania placu budowy, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna suma gwarancyjna powyższego ubezpieczeniu powinna wynosić nie mniej niż wartość złożonej oferty na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Wszędzie tam gdzie w projekcie lub w przedmiarze występuje konkretny producent materiału lub urządzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń innego producenta pod warunkiem, że spełniają one wymagania określone projektem oraz STWiO. Do niniejszej SIWZ dołączona jest pełna dokumentacja projektowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 75 000.00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach