Przetargi.pl
Podniesienie jakości funkcjonowania oddziałów przedszkolnych w gminie Brańsk

Gmina Brańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 17-120 Brańsk, Rynek 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 737-50-31 , fax. 085 737-58-04
  • Data zamieszczenia: 2014-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brańsk
    Rynek 8 8
    17-120 Brańsk, woj. podlaskie
    tel. 085 737-50-31, fax. 085 737-58-04
    REGON: 05065901300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podniesienie jakości funkcjonowania oddziałów przedszkolnych w gminie Brańsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest -organizacja placów zabaw, dostosowanie pomieszczeń toalet oraz wyposażenie oddziałów przedszkolnych w 3 szkołach podstawowych i 2 szkołach filialnych w gminie Brańsk: 1) Szkole Podstawowej im. por. Izydora Kołakowskiego w Domanowie, Domanowo 19a, 17-120 Brańsk oraz Szkole Filialnej w Świrydach, Świrydy 2, 17-120 Brańsk 2) Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Holonkach, Holonki 68 17-120 Brańsk oraz Szkole Filialnej im. ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Chojewie, Chojewo 109 17-120 Brańsk 3) Szkole Podstawowej w Mniu, Mień ul. Brata Alberta 8, 17-120 Brańsk w związku z projektem:Podniesienie jakości funkcjonowania oddziałów przedszkolnych w gminie Brańsk w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. 2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: 1) Część 1- Organizacja placów zabaw w SP w Domanowie, SF w Świrydach, SP w Holonkach, SP w Mniu. Gwarancja min. 24 miesiące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. Nr 8 do SIWZ oraz zał. Nr 19 do SIWZ. 2)Część 2 - Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw wraz z ogrodzeniem w SF w Chojewie. Gwarancja min. 24 miesiące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. Nr 9 do SIWZ. 3)Część 3- Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci oraz dostosowanie toalet do potrzeb personelu w SF w Świrydach, SP w Holonkach, SF w Chojewie, SP w Mniu. Gwarancja min. 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. Nr 10 do SIWZ. 4)Część 4- Dostawa urządzeń elektronicznych do SP w Domanowie, SF w Świrydach, SP w Holonkach, SF w Chojewie, SP w Mniu. Gwarancja min. 24 miesiące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. Nr 11 do SIWZ. 5)Część 5 - Zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem do SP w Domanowie. Gwarancja min. 36 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. Nr 12 do SIWZ. 6)Część 6 - Zakup mebli i wyposażenia do SP w Domanowie, SF w Świrydach, SP w Holonkach, SF w Chojewie, SP w Mniu. Gwarancja min. 24 miesiące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. Nr 13 do SIWZ. 7)Część 7 - Zakup elementów w celu zapewnienia bezpieczeństwa dzieciom w SP w Domanowie, SF w Świrydach, SP w Holonkach, SP w Mniu. Gwarancja min. 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. Nr 14 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć asortyment zgodnie ze złożoną ofertą i opisem przedmiotu zamówienia będącym załącznikiem Nr 8-14 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia o wysokim standardzie, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i należytą starannością. Koszt transportu, rozładunku, montażu i instalacji (sprzęt) ponosi wykonawca. Ponosi on również odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w czasie transportu. Asortyment musi być wolny od wad i dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Zakres realizacji zamówienia obejmuje sprzedaż produktów oraz dostawę z montażem (do szkół), instalację i inne niezbędne prace np.:(przeszkolenie z obsługi sprzętu elekt., tablicy interaktywnej). W przypadku elementów wymagających montażu (np. meble) zamówienie obejmuje również ich montaż w miejscu wskazanym przez dyrektorów szkół. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi. Wymaga się aby sprzęt był zbudowany z nowych części nieużywanych, nieregenerowanych. Wolny od wad spełniający wszelkie wymagania dotyczące bezpieczeństwa, wysokiej jakości zgodny lub przewyszajacy wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Asortyment musi posiadać wszelkie niezbędne certyfikaty, aprobaty itp. oraz spełniać wymagane normy. W przypadku sprzętu elektronicznego spełniać wymagania zużycia energii obowiązujące w polskim prawie. Dla sprzętu elektronicznego podane parametry techniczne należy traktować jako minimalne. Instrukcje obsługi muszą być w języku polskim. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w odpowiedzi do jednej, kilku lub wszystkich części przedmiotu zamówienia. Dostawy przedmiotów zamówienia będą realizowane bezpośrednio do odbiorców tj. szkoły podstawowe i filialne w gminie Brańsk. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik Nr 8-14 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych wskazane w opisach znaki towarowe, patenty, pochodzenie należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach