Przetargi.pl
Podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa lubelskiego poprzez uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Gminie Janów Lubelski w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Osi priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działania I.3 Wspieranie Innowacji

Gmina Janów Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, ul. Zamoyskiego 59
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8724310 , fax. 015 8724670
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janów Lubelski
    ul. Zamoyskiego 59 59
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 015 8724310, fax. 015 8724670
    REGON: 00052408000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowlubelski.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa lubelskiego poprzez uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Gminie Janów Lubelski w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Osi priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działania I.3 Wspieranie Innowacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa lubelskiego poprzez uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Gminie Janów Lubelski, polegające na realizacji następujących zadań: 1. Budowa dróg wewnętrznych wraz ze zjazdami i połączenie ich z istniejącym układem komunikacji: drogi klasy L od drogi krajowej do km 1+062 o długości 1062,0 m, drogi klasy Z od drogi klasy L o długości 702,0 m, droga dojazdowa do działek w strefie inwestycyjnej o długości 137 m, drogi klasy L od drogi klasy L do bramy wjazdowej na teren Z.U.O.K. o długości 304,0 m. 2. Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej wraz z dwoma pompowniami ścieków dla obszaru przeznaczonego pod zabudowę przemysłową w miejscowości Borownica gmina Janów Lubelski. Budowa sieci wodociągowej - wykonana z rur PVC, SDR 26, PN 10 o średnicy 160 x 6,2 mm łączonych na kielichy o łącznej długości 2 934mb. Uzbrojeniem sieci wodociągowej będą zasuwy klinowe kołnierzowe Hawle typ E nr kat 4700 (lub równoważne), hydranty żeliwne nadziemne d=100 mm. Wszystkie kształtki wodociągowe firmy Hawle (lub równoważne). Budowa sieci kanalizacyjnej o długości 4966 m z rur kamionkowych glazurowanych łączonych kielichowo wraz z dwoma pompowniami ścieków. Część projektowanej kanalizacji sanitarnej będzie przebiegała wzdłuż drogi krajowej Nr 19 z jednokrotnym przejściem pod jezdnią. Pompownie ścieków Pierwsza pompownia ścieków (P1) zlokalizowana będzie przy drodze krajowej Nr 19. Pompownia druga (P2) zlokalizowana będzie natomiast na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych. Zasilanie elektro-energetyczne pompowni P1 za pomocą kabla ziemnego typu YKAY 4 x 25 od słupowej szafki rozdzielczej-istniejącej napowietrznej stacji transformatorowej Spółdzielnia Pszczelarska. Zasilanie elektro-energetyczne pompowni P2 za pomocą kabla ziemnego typu YKAY 4 x 25 od słupowej szafki rozdzielczej-istniejącej napowietrznej stacji transformatorowej Wysypisko- Borownica. 3. Budowa sieci oświetlenia drogowego - sieć oświetleniowa zasilana będzie z sieci energetyki Zawodowej (układ sieci TN) z pola szafki rozdzielczej Nn- istniejącej słupowej stacji transformatorowej 15/0,4 kV Wysypisko Borownica zlokalizowanej na terenie ZUOK. Oświetlenie jezdni 1- stronne i 2- stronne za pomocą lamp oświetleniowych rtęciowych zamontowanych na wysięgniku i słupie typ S 80 P. Zasilanie lamp oświetleniowych siecią kablową - kabel ziemny typ YKY 5 x 10. Zasilanie szafek oświetlenia drogowego Sz.o.U. 1 i 2 linią kablową typu YAKY 4 x 35. 4. Nasadzenia zieleni - 220 szt. drzew liściastych (betula utilis) i 620 szt. krzewów liściastych (berberis thunbergii czerwony 40%, zielony 60%). 5. Wprowadzenie monitoringu dla sieci wodociągowej. Wdrożenie systemu monitoringu będzie polegało na wpięciu nowobudowanej sieci wodociągowej do istniejącej komory wodomierzowej, w której będzie zamontowany przepływomierz z nadajnikiem impulsów dwukierunkowym króciec do zamontowania czujnika ciśnienia itp. Monitoring pozwoli na umożliwienie kontroli pracy urządzeń, monitorowanie pomiarów, dokumentowanie i raportowanie pracy sieci wodociągowej oraz wspomaganie eliminacji strat wody. Przedsiębiorcy będą mieli dostęp do informacji w zakresie: zawartych umów, sprawdzenie stanu rozliczeń, podgląd i wydruk dowolnej faktury zarejestrowanej w systemie, zgłoszenia odczytu liczników, sprawdzenie wprowadzonych stanów liczników zgłoszenie awarii, reklamacji, skarg, uwag związanych ze świadczonymi przez PGKiM usługami wraz z możliwością podpięcia pliku (skan dokumentu, zdjęcie itp.), zgłaszanie zapytań, przesyłanie do operatora sieci wypełnionych wniosków, formularzy wg wzorów zamieszczonych, na stronie internetowej operatora. 6.Monitoring pompowni ścieków Pompownie ścieków należy wyposażyć w moduł telemetryczny umożliwiający włączenie ich do systemu monitoringu i sterowania z wykorzystaniem transmisji danych poprzez GPRS. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają: 1) dokumentacja projektowa, 2) przedmiar robót, 3)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321508
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa punkcie VI.B.1), VI.B.2), VI.B.3) i VI.B.4), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej: - w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej 2 (dwie) roboty o wartości minimum 1 950 000,00 złotych brutto każda lub 1(jedną) robotę o wartości minimum 3 900 000,00 złotych brutto, - w zakresie budowy sieci wodociągowej 2 (dwie) roboty o wartości minimum 425 000,00 złotych brutto każda lub 1 (jedną) robotę o wartości minimum 850 000,00 złotych brutto, - w zakresie budowy dróg 2 (dwie) roboty o wartości minimum 1 700 000,00 złotych brutto każda lub 1 (jedną) robotę o wartości minimum 3 400 000,00 złotych brutto, - w zakresie budowy oświetlenia drogowego 2 (dwie) roboty o wartości minimum 200 000,00 złotych brutto każda lub 1 (jedną) robotę o wartości minimum 400 000,00 złotych brutto. W przypadku składania oferty wspólnej, co najmniej jeden z partnerów musi spełniać przedmiotowy wymóg. Niedopuszczalne jest sumowanie przez partnerów wartości wykonanych robót w ramach dwóch lub więcej przedkładanych referencyjnych projektów. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie VI.C.1) b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i przedstawią w ofercie co najmniej po jednym kandydacie posiadającym doświadczenie w kierowaniu podobnymi do przedmiotu zamówienia robotami na każde niżej wymienione stanowisko: - kierownik robót drogowych posiadający wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, a także minimum 5-letnie doświadczenie jako kierownik robót drogowych, - kierownik robót sanitarnych posiadający wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, a także minimum 5-letnie doświadczenie jako kierownik robót sanitarnych, - kierownik robót elektrycznych posiadający wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także minimum 5-letnie doświadczenie jako kierownik robót elektrycznych. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie VI.C.2) W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek partnerzy muszą spełniać łącznie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia co najmniej 12 000000,00 zł. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie VI.D.1). W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek partnerzy muszą spełniać łącznie. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę ( Zał. Nr 1), A.2) Zaakceptowany przez Wykonawcę poprzez parafowanie na każdej stronie przez osoby uprawnione wzór umowy (Zał. Nr 5), A.3) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych (Zał. Nr 2). C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (Zał. Nr 3). C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Zał. Nr 4). Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt C.2), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Do wykazu należy ponadto załączyć kopie wymaganych uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2001 r., Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Do formy i treści dokumentów, składanych przez Wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r., Nr 87, poz. 605 i Dz. U. z 22 października 2008 r., Nr 188, poz. 1155 - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r., zmieniające ww. rozporządzenie). F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez uprawnione osoby np. przez notariusza, czy mocodawcę, za zgodność z oryginałem. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt B.1), B.3) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w Zał. Nr 2, może być złożone wspólnie lub też odrębnie przez każdego z partnerów. G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janowlubelski.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach