Przetargi.pl
Podłączenie budynku przy ul. J. Wiśniewskiego 9 w Gdyni do miejskiej sieci ciepłowniczej wraz z likwidacją pieców.

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 31-309 Gdynia, Warszawska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 621 02 70 , fax. 58 620 72 43
  • Data zamieszczenia: 2018-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni
    Warszawska 67 A
    31-309 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 621 02 70, fax. 58 620 72 43
    REGON: 360995521
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podłączenie budynku przy ul. J. Wiśniewskiego 9 w Gdyni do miejskiej sieci ciepłowniczej wraz z likwidacją pieców.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z podłączeniem budynku przy ul. J. Wiśniewskiego 9 w Gdyni do miejskiej sieci ciepłowniczej wraz z likwidacją pieców. 2. Roboty będą wykonywane w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, częściowo podpiwniczonym, posiadający dwie kondygnacje naziemne i 6 lokali mieszkalnych. Źródłem ogrzewania i ciepłej wody będzie węzeł dwufunkcyjny zlokalizowany na poziomie piwnic. 3. Zakres prac: 1) budowa instalacji centralnego ogrzewania – przewidziano zamknięty system instalacji grzewczej wodny, dwururowy, pomieszczenia ogrzewane będą grzejnikami. Przewody centralnego ogrzewania należy wykonać z rur wielowarstwowych polietylenowych, jako element grzejny należy zastosować grzejniki stalowe płytowe z zasilaniem dolnym z wyłączeniem łazienek, w pomieszczeniach których należy zamontować grzejniki łazienkowe drabinkowe. Szczegółowe dane dotyczące średnicy, trasy przewodów, mocy elementów grzejnych i ich rozmieszczenia określa projekt budowlano-wykonawczy będący w Załączniku nr 7 do niniejszego SIWZ. Na klatce przewiduje się lokalizację indywidualnych ciepłomierzy, określających zużycie ciepła przez poszczególne lokale, o przepływie 0,6 m³/h DN 15. Zakres prac ujmuje wykonanie regulacji hydraulicznej instalacji, wykonanie izolacji cieplnej przewodów, próby szczelności i znakowania rurociągów. 2) budowa instalacji cieplej wody – instalacja dwururowa – zasilanie i cyrkulacja, przewody c.w.u. należy wykonać z rur wielowarstwowych polietylenowych. Na każdym większym odgałęzieniu wody należy zamontować zawory kulkowe z obustronnym gwintem wewnętrznym, pod każdym z pionów należy zamontować zawory odcinające ze spustem. Zużycie wody w lokalach rejestrowane będzie przez indywidualne wodomierze, w lokalu należy opomiarować zarówno zużycie wody cieplej jak i zimnej. Należy zamontować wodomierze o przepływie nominalnym 1,6 m³/h DN 15. Zakres prac ujmuje wykonanie próby szczelności instalacji, płukanie, dezynfekcję, izolację cieplną rurociągów. Przewiduje się montaż ciepłomierzy i wodomierzy z wbudowanym modułem do zdalnego odczytu. 3) pomieszczenie węzła cieplnego – w celu montażu węzła dwufunkcyjnego (zadanie nie wchodzi w zakres postepowania) należy wykonać prace branżowo – remont pomieszczenia a) branża elektryczna – wykonanie wydzielonego obwodu z indywidualnym układem pomiarowym, wykonanie wydzielonego obwodu czujnika temperatury zewnętrznej, zainstalowanie połączeń wyrównawczych, b) branża budowlana – wykonanie posadzki pomieszczenia, malowanie ścian i sufitu – szczegóły w Załączniku nr 7 do SIWZ c) branża sanitarna – wykonanie studzienki schładzającej , montaż wpustu podłogowego, doprowadzenie do pomieszczenia węzła przewodu wody zimnej dla potrzeb c.w.u. , montaż zlewu, wykonanie wentylacji pomieszczenia. 4) likwidacja lokalowych źródeł ciepła - zakres prac obejmuje demontaż istniejących źródeł ciepła, szczegóły zawarte w dokumentacji projektowej. Materiał z demontażu należy poddać utylizacji, istniejące grzejniki powinny być protokolarnie przekazane inwestorowi i złożone w miejscu wskazanym przez inwestora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 3 200,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – tylko i wyłącznie przelew bankowy na rachunek zamawiającego w banku PKO BP na nr konta: 14 1440 1387 0000 0000 1764 0798 z dopiskiem: „Przyłączenie budynku przy ul. J. wiśniewskiego 9 do miejskiej sieci ciepłowniczej wraz z likwidacją pieców. – ZBILK.IZ.BB.241.P.18.2018. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się aby do oferty dołączyć kopię dokonanego przelewu. 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. Niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela (bank) oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela (Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni) zawierającego: - termin obowiązywania poręczenia do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę, - informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych, nr postępowania, - bezwarunkowe zobowiązanie banku wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 3) gwarancji bankowych. Niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank (oświadczenie) zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe, zawierającej: - termin obowiązywania poręczenia do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę, - informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych, nr postępowania, - bezwarunkowe zobowiązanie banku wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 4) gwarancji ubezpieczeniowych. Niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez firmę ubezpieczeniową (oświadczenie) zawierającej: - termin obowiązywania poręczenia do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę, - informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych, nr postępowania, - bezwarunkowe zobowiązanie firmy ubezpieczeniowej wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Niezbędnym jest przedłożenie przez poręczyciela pisemnego oświadczenia wobec wierzyciela zawierającego: - termin obowiązywania poręczenia do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę, - informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych, nr postępowania, - bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty lub złożyć w oddzielnej kopercie w Sekretariacie siedziby zamawiającego przed terminem składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania. 5. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczeń o których mowa art. 25a ust. 1, pełnomocnictwa lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty składane w terminie składania ofert: 1) potwierdzenie wpłaty wadium, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale IX niniejszej SIWZ, 2) zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów, o ile wykonawca polega na takich zasobach w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, 3) dokument (dokumenty), z którego wynika prawo osoby (osób) do reprezentacji wykonawcy – podpisania oferty i innych dokumentów składanych razem z ofertą, za wyjątkiem sytuacji jeżeli zamawiający może uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.). Wykonawca winien wskazać taką okoliczność w treści oferty. W przypadku gdy umocowanie do podpisania oferty przez osobę, która reprezentuje wykonawcę (podpisała ofertę i inne dokumenty składane wraz z ofertą), nie wynika ze złożonych dokumentów, wykonawca wraz z ofertą składa pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź kopii potwierdzonej notarialnie. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna) do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenia o którym mowa w Rozdziale VII. ust. 1 pkt 2 i 3 niniejszej SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postepowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 2 pkt 3, zostanie spełniony wyłącznie jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się lub podwykonawca lub podmiot udostepniający zasoby spełni warunek samodzielnie (nie sumuje się doświadczenia zawodowego) – argumentacja na podstawie sentencji wyroku Krajowej izby Odwoławczej z dnia 7 sierpnia 2014 r. [sygn.. akt: Sygn. Akt KIO 1495/14]), 3. Inne podmioty na zasoby których może powołać się wykonawca: 1) wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, 2) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w dołączonym do oferty aktualnym na dzień składania ofert oświadczeniu o którym mowa w Rozdiale. VII. ust. 1 pkt 2 i 3 niniejszej SIWZ, 3) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów składa dokument z którego będzie wynikało zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia zasobów. Dokument ten wymagany jest od każdego podmiotu na zasoby którego powołuje się wykonawca. Dokument zobowiązania do oddania do dyspozycji zasobów winien zawierać następujące informacje: - nazwę podmiotu, który udostępnia swoje zasoby, - nazwę wykonawcy na rzecz którego inny podmiot udostępnia swoje zasoby, - zakres udostępnianych wykonawcy zasobów, - informację w jaki sposób wykonawca wykorzysta zasoby innego podmiotu przy realizacji niniejszego zamówienia, - zakres udziału innego podmiotu przy realizacji niniejszego zamówienia publicznego, - okres w którym inny podmiot będzie uczestniczył w realizacji niniejszego zamówienia, Dokument zobowiązania winien być złożony w oryginale. 4) zamawiający podda ocenie, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 5) w przypadku gdy zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca biorący udział w postępowaniu, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub w sytuacji w której zachodzą wobec tych podmiotów podstawy do wykluczenia, zamawiający będzie żądał, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami bądź zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe o których mowa w Rozdziale VI ust. 2 pkt 3. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu BEZ WEZWANIA oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przepisy art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach