Przetargi.pl
Podcinka drzew i krzewów rosnących w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Parczewie

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-200 Parczew, ul. Wojska Polskiego 21
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3542314 , fax. 083 3541694
  • Data zamieszczenia: 2015-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie
    ul. Wojska Polskiego 21 21
    21-200 Parczew, woj. lubelskie
    tel. 083 3542314, fax. 083 3541694
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podcinka drzew i krzewów rosnących w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Parczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Podcinka drzew i krzewów rosnących w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Parczewie: 1) ZADANIE NR 1 - na terenie OD Nr 1 w Parczewie w ilości: a) nr 813; Międzyrzec Podl. - Parczew - Ostrów Lub. - Łęczna - 87 szt. b) nr 814; Radzyń Podl. - Suchowola - Żminne - 48 szt. c) nr 815; Wisznice - Parczew - Siemień - Lubartów - 665 szt. d) nr 818; Przewłoka - Wyryki - Adampol - 176 szt. Razem: 976 szt. 2) ZADANIE NR 2 - na terenie OD Nr 2 w Ostrowie Lubelskim w ilości: a) nr 813; Międzyrzec Podl. - Parczew - Ostrów Lub. - Łęczna - 96 szt. b) nr 820; Sosnowica Dwór - Łęczna - 295 szt. c) nr 821; Klementynów - Ostrów Lub. - 24 szt. d) nr 828; Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz - 140 szt. e) nr 829; Łucka - Łęczna - Biskupice - 50 szt. f) nr 809; Lublin - Krasienin - Kierzkówka - Przytoczno - 249 szt. Razem: 854 szt. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a. usunięcie odrostów, b. usunięcie gałęzi suchych, obumarłych lub nadłamanych, c. usunięcie gałęzi wchodzących w kolizję z obiektami budowlanymi, urządzeniami technicznymi, liniami energetycznymi, budynkami, znakami drogowymi, ogrodzeniami, itp., d. wykonanie niezbędnych cięć redukcyjnych w celu uzyskania skrajni poziomej i pionowej (skrajnia pionowa - 5 m), e. zabezpieczenie ran po usuniętych gałęziach, f. usunięcie pasożytów drzew, w szczególności jemioły, itp., g. poprawienie wad budowy oraz wadliwych cięć, h. wywóz powstałego urobku drzewnego i zagospodarowanie go we własnym zakresie, i. uporządkowanie terenu po wykonaniu prac. Wykonywane w trakcie pielęgnacji cięcia sanitarne, korygujące, techniczne lub redukcyjne winny być wykonywane zgodnie z nowelizacją ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2013 r., poz. 627 z późn. zmian.), zawartą w ustawie z dnia 25 czerwca 2015 r. (Dz. U. poz. 1045 art. 29), w taki sposób i w takiej ilości, aby zachować kształt korony drzewa oraz jego statykę. Drzewa przeznaczone do pielęgnacji oznaczono w terenie kolorem czerwonym - na terenie OD Nr 1 oraz kolorem pomarańczowym - na terenie OD Nr 2. 3. Usługi zostaną wykonane zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. 4. Szczegółową lokalizację oraz zakres określono w Załączniku Nr 1 i 2 do Opisu przedmiotu zamówienia. Kolejność realizacji usług na poszczególnych drogach będzie określana na bieżąco przez Zamawiającego. 5. Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokólarnym przejęciu pasa drogowego od Zamawiającego. 6. Wykonawca przy prowadzeniu prac zobowiązuje się do przestrzegania przepisów obowiązujących w zakresie ochrony przyrody, a w szczególności: a) Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tj. Dz. U. 2013 r. poz. 627 z późń. zm.), b) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 06 października 2014 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt (Dz. U. 2014 r. poz. 1348) oraz c) Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2013 r. poz. 21 z późn. zm). 7. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową poprzez oznakowanie miejsca prowadzonych prac na podstawie udostępnionego przez Zamawiającego uproszczonego projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług) lub opracowanego zgodnie z obowiązującymi przepisami we własnym zakresie i zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z opisem poszczególnych zadań. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznana będzie oferta na wykonanie usług przy wykorzystaniu technologii i sprzętu innego niż określone w OPZ, pod warunkiem że ich parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego.Zamówienie udzielane jest w częściach przez podległe ZDW w Lublinie Rejony Dróg Wojewódzkich. Łączna wartość zamówienia wynosi 262.520,00 zł netto. Wartość niniejszego zamówienia wynosi 57.626,70 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772115007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: a) 800,00 zł (słownie złotych: osiemset 00/100) - ZADANIE NR 1; b) 600,00 zł (słownie złotych: sześćset 00/100) - ZADANIE NR 2 . 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 t.j.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c) Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określona kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdw.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach