Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
- Data zamieszczenia: 2013-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
44-109 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
REGON: 27104821200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pobór opłat na terenie Giełdy Samochodowej w Gliwicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy zakres obowiązków osób pobierających opłaty: 1. Poborca opłaty targowej wjazdowej: - pobieranie opłaty targowej wjazdowej zgodnie z obowiązującym cennikiem - kontrola wjazdów na teren giełdy, w biurze Giełdy: - przyjmowanie i rozliczenie pobranych biletów, - przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z nr poborcy, - przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gaśnicy, - przygotowanie raportu, - rozliczenie utargu, 2. Poborca opłaty targowej handlowej: - pobieranie opłaty targowej handlowej zgodnie z obowiązującym cennikiem - kontrola prawidłowości zajmowanych miejsc i opłat na zgodność z umową lub dzierżawą jednorazową w biurze Giełdy - przyjmowanie i rozliczenie pobranych biletów w biurze Giełdy, - przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z nr poborcy, - przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gaśnicy, - przygotowanie raportu, - rozliczenie utargu, 3. Poborca opłaty parkingowej: - pobieranie opłaty parkingowej zgodnie z obowiązującym cennikiem - kontrola wjazdów na teren giełdy, w biurze Giełdy: - przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej, - przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z nr poborcy, - przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gaśnicy, - wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego, - przygotowanie raportu, - rozliczenie utargu, 4. Poborca opłaty dzierżawy jednorazowej: - pobieranie opłaty dzierżawy jednorazowej zgodnie z obowiązującym cennikiem - kontrola wjazdów na teren giełdy w biurze Giełdy: - przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej, - przyjmowanie wykazu wolnych stanowisk, - przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z nr poborcy, - przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gaśnicy, - udzielanie informacji o wolnych stanowiskach i warunkach prowadzenia działalności na giełdzie, - prowadzenie dziennego wykazy zajmowanych stanowisk na dzierżawy jednorazowe, - wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego, - przygotowanie raportu, - rozliczenie utargu. Pozostałe informacje: - pobór opłat na Giełdzie odbywa się w soboty i niedziele, - przewidywane ilość poborców opłat: - w soboty: od 1 do 3 osób - w niedziele od 12 do 20 osób ilość osób wg wskazań Kierownika Giełdy, - Kierownik Giełdy (osoba przez niego upoważniona) co tydzień ustali ilość osób konieczną do poboru opłat - w każdą roboczą środę (lub w pierwszy dzień roboczy po środzie, jeżeli ta wypada w święto) przekaże wykonawcy informację o konieczności stawienia się do poboru opłat w następną sobotę i niedzielę. Informacja zostanie przekazana wykonawcy drogą mail lub telefonicznie zgodnie z ustaleniem zawartym w umowie, - rzeczywisty czas poboru opłat następuje w godzinach: - w soboty od 7.00 do 16.00 - w niedziele od 5.00 do 14.00 należy również uwzględnić czas niezbędny do przygotowania do poboru podczas którego należy pobrać kasę, bilety, gaśnice, itp oraz czas niezbędny do zdania i rozliczenia dziennego utargu - zamawiający wyposaży osoby pobierające opłaty w radiotelefony, kamizelki ostrzegawcze oraz imienne identyfikatory, - osoby pobierające opłaty muszą posiadać umiejętność obsługi kasy fiskalnej, - pracownik zamawiającego będzie przeprowadzać wyrywkową kontrolę poprawności pobierania opłat. W razie stwierdzenia nieprawidłowości w pobieraniu opłat zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zapisami umowy, - zamawiający w trakcie trwania umowy będzie prowadził kontrolę wizyjną punktów poboru opłat. Wymagania : 1. Znajomość przepisów prawnych regulujących zasady i tryb pobierania opłat na terenie giełdy. 2. Elastyczna zmiana pkt. poboru - łatwość w przemieszczaniu się i związana z tym zmiana wysokości i jakości pobieranych opłat. 3. Utrzymanie porządku na bramie wjazdowej i pomieszczeniach poboru opłat. 4. Informowanie klientów giełdy o organizacji giełdy. 5. Przekazywanie klientom giełdy ogłoszeń, informacji, reklam itp. Współpraca z ochroną, Strażą Miejską, Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym itp. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799410002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór inkasenta na pobieranie opłaty targowej-10 części
Dodano: 2015-11-26 - Obsługa systemu pobierania opłat za parkowanie przy użyciu parkomatów w okresie od dnia zawarcia umowy (przy czym nie wcześniej niż od 30.11.2015r.) do 01.01.2017r.
Dodano: 2015-09-15 - Organizacja poboru opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach II
Dodano: 2015-09-09 - Organizacja poboru opłat na terenie Giełdy Samochodowej w Gliwicach
Dodano: 2015-07-13 - Prowadzenie strefy płatnego parkowania w formie pobierania opłat przez parkingowych w Raciborzu
Dodano: 2015-05-18 - Obsługa systemu pobierania opłat za parkowanie przy użyciu parkomatów w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 27.11.2015r.
Dodano: 2015-03-31 - Prowadzenie strefy płatnego parkowania w formie pobierania opłat przez parkingowych w Raciborzu
Dodano: 2014-12-04 - Obsługa targowiska miejskiego przy ul. Targowej 2 (wraz z budynkiem socjalnym) oraz miejsc handlu okrężnego na terenie miasta Knurów
Dodano: 2014-11-25 - Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia osób do poboru opłat na terenie Giełdy Samochodowej w Gliwicach - EPZ.50.26.2014
Dodano: 2014-05-12 - Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia osób do poboru opłat na terenie Giełdy Samochodowej w Gliwicach - EPZ.50.21.2014
Dodano: 2014-04-15