Przetargi.pl
Pobór opłat na terenie Giełdy Samochodowej w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2013-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pobór opłat na terenie Giełdy Samochodowej w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres obowiązków osób pobierających opłaty: 1. Poborca opłaty targowej wjazdowej: -pobieranie opłaty targowej wjazdowej zgodnie z obowiązującym cennikiem -kontrola wjazdów na teren giełdy, w biurze Giełdy: -przyjmowanie i rozliczenie pobranych biletów, -przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z nr poborcy, -przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gaśnicy, -przygotowanie raportu, -rozliczenie utargu, 2. Poborca opłaty targowej handlowej: -pobieranie opłaty targowej handlowej zgodnie z obowiązującym cennikiem -kontrola prawidłowości zajmowanych miejsc i opłat na zgodność z umową lub dzierżawą jednorazową w biurze Giełdy -przyjmowanie i rozliczenie pobranych biletów w biurze Giełdy, -przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z nr poborcy, -przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gaśnicy, -przygotowanie raportu, -rozliczenie utargu, 3. Poborca opłaty parkingowej: -pobieranie opłaty parkingowej zgodnie z obowiązującym cennikiem -kontrola wjazdów na teren giełdy, w biurze Giełdy: -przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej, -przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z nr poborcy, -przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gaśnicy, -wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego, -przygotowanie raportu, -rozliczenie utargu, 4. Poborca opłaty dzierżawy jednorazowej: -pobieranie opłaty dzierżawy jednorazowej zgodnie z obowiązującym cennikiem -kontrola wjazdów na teren giełdy w biurze Giełdy: -przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej, -przyjmowanie wykazu wolnych stanowisk, -przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z nr poborcy, -przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gaśnicy, -udzielanie informacji o wolnych stanowiskach i warunkach prowadzenia działalności na giełdzie, -prowadzenie dziennego wykazy zajmowanych stanowisk na dzierżawy jednorazowe, -wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego, -przygotowanie raportu, -rozliczenie utargu. Szczegółowy tryb pracy osób pobierających opłaty zawiera Załącznik A do niniejszej specyfikacji. Pozostałe informacje: 1. Przewidywane ilość poborców opłat: - W soboty: od 1 do 3 osób - W niedziele od 12 do 24 osób Ilość osób wg wskazań Kierownika Giełdy. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości godzin wykonywanej usługi poboru opłat, zwiększenia lub zmniejszenia ilości poborców opłat, oraz zwiększenia lub zmniejszenia ilości punktów poboru opłat podczas realizacji przedmiotu umowy, stosownie do zagwarantowanych w budżecie miasta środków finansowych. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany częstotliwości wykonywanej usługi. 3. Zamawiający w każdy roboczy poniedziałek (lub w pierwszy dzień roboczy po poniedziałku, jeżeli ten wypada w święto) przekaże faksem lub mail dokładne zapotrzebowanie na ilość pracowników potrzebnych do wykonania usługi w następną sobotę i niedzielę. Pracownicy Wykonawcy muszą posiadać umiejętność obsługi kasy fiskalnej. 4. Do czwartku Wykonawca przedłoży Zamawiającemu imienną listę osób, które będą realizowały usługę w następującą po tym dniu sobotę i niedzielę. Wraz z listą Wykonawca przedłoży: - kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnej (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy) informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niefigurowaniu w Kartotece Karnej osób wymienionych do realizacji zadania, - aktualne oświadczenie osób, które będą realizowały usługę, że nie jest prowadzone przeciwko nim postępowanie karne za przestępstwa przeciwko mieniu, 5. Wykonawca jest zobowiązany jest do przeszkolenia osób zgłaszanych do realizacji umowy, w celu zdobycia przez nie wymaganego poziomu wiedzy niezbędnej do prawidłowej realizacji usługi objętej umową. 6. Potwierdzenie przeprowadzenia szkolenia wraz z jego programem potwierdza Wykonawca oraz osoba realizująca usługę. 7. Zamawiający ma prawo wglądu do ww dokumentacji. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi ww dokumenty. 8. W każdy czwartek poprzedzający dni wykonywania usługi przez Wykonawcę, osoby mające wykonywać usługę są zobowiązane stawić się o godz. 13.00 w siedzibie Kierownika Giełdy Samochodowej w celu szkolenia przez Zamawiającego. W trakcie szkolenia będzie sporządzona lista obecności. Osoby, które nie poświadczą własnoręcznym podpisem odbycia szkolenia nie będą mogły brać udziału w realizacji usługi. 9. Szkoleniem przeprowadzonym przez Zamawiającego, objęte mają być osoby: - które pierwszy raz będą realizowały usługę - wszystkie osoby realizujące usługę w razie zmiany warunków organizacji Giełdy, zmian wysokości pobieranych opłat lub na żądanie Zamawiającego, - wybrane osoby realizujące usługę na żądanie Zamawiającego. 10. Pracownik Zamawiającego wraz z wyznaczonym pracownikiem Wykonawcy, będą wspólnie przeprowadzać wyrywkową kontrolę poprawności pobierania opłat. W razie stwierdzenia nieprawidłowości w pobieraniu opłat Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zapisami umowy. 11. Zamawiający ma prawo wnieść do Wykonawcy zastrzeżenie o osobie realizującej usługę, czego skutkiem jest wyłączanie tej osoby z realizowania usługi w trakcie obowiązywania umowy. 12. Zamawiający w trakcie trwania umowy będzie prowadził kontrolę wizyjną punktów poboru opłat. 13. Wykonawca wyposaży personel wykonawczy w odpowiednie środki techniczne w tym środki łączności, które umożliwią kontakt z Kierownikiem Giełdy, biurem Giełdy (wybranymi pracownikami) i dowódcą ochrony Giełdy. Wymagania: 1. Znajomość przepisów prawnych regulujących zasady i tryb pobierania opłat na terenie giełdy. 2. Jednolity ubiór tj. kamizelki, kurtki, czapki w kolorze odblaskowym, czerwonym, z napisem - Poborca opłat. 3. Identyfikatory imienne, wg zatwierdzonego przez MZUK wzoru. 4. Elastyczna zmiana pkt. poboru - łatwość w przemieszczaniu się i związana z tym zmiana wysokości i jakości pobieranych opłat. 5. Utrzymanie porządku na bramie wjazdowej i pomieszczeniach poboru opłat. 6. Informowanie klientów giełdy o organizacji giełdy. 7. Przekazywanie klientom giełdy ogłoszeń, informacji, reklam itp. Współpraca z ochroną, Strażą Miejską, Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym itp. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK. - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 3 000,00 (trzy tysiące zł).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach