Przetargi.pl
PO 3342-3/09

Starosta Szamotulski ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Wojska Polskiego 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-61 2928771 , fax. 0-61 2921005
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starosta Szamotulski
    ul. Wojska Polskiego 4 4
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 0-61 2928771, fax. 0-61 2921005
    REGON: 63127700300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-szamotuly.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PO 3342-3/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie bazy danych numerycznej, obiektowej mapy ewidencyjnej w zakresie budynków, użytków gruntowych i klas bonitacyjnych dla gminy Każmierz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742740000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i 3 ustawy, 3) Zaakceptują 30 - dniowy termin zapłaty za wykonanie usługi od momentu dostarczenia faktury do siedziby zamawiającego, 4) Uważają się za związanych ofertą przez okres 30 dni, 5) Udzielą rękojmi na wykonaną usługę na czas zgodny z Kodeksem Cywilnym, 6) Zapewnią usunięcie błędów w ramach rękojmi w czasie nie dłuższym niż 14 dni, 7) Posiadają umowę z właścicielem lub legalnym dystrybutorem na korzystanie z systemu GEO-INFO V i oprogramowaniem EGB 2000 i CADRaster, 8) Wniosą przed upływem terminu do składania ofert wadium w kwocie 1.500,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, 2) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i 3 ustawy, 3) Akceptuje 30 - dniowy termin zapłaty za wykonaną usługę, liczony od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego, 4) Uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni od upływu daty składania ofert, 5) Zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, 6) Zapoznał się z niniejszą specyfikacją i akceptuje ją bez zastrzeżeń, 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert, 8) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w części 7 pkt. 1 i 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-szamotuly.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach