Uniwersytet Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Gagarina 11
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6114254
- Data zamieszczenia: 2009-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
ul. Gagarina 11
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6114254 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umk.pl/oferty/przetargi/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
pno_52/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa mikroskopu odwróconego do hodowli komórek - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 500,00 zł (pięćset złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 PZP, na potwierdzenie czego złożą dokumenty wymienione w Rozdziale VI lub VII SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział VI: Wymagane dokumenty lub oświadczenia Dokumenty wymienione w punktach 2) do 4) dopuszcza Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 24.05 2006 (Dz. U. 87 poz. 605) ) z późniejszymi zmianami (Dz. U. 188 poz. 1155 z dnia 16.10.2008). Dokumenty wymienione w punktach 1) i 5-6) dopuszczają przepisy ustawy PZP. 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy PZP. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych Wykonawcy lub dokument potwierdzający, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie albo rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości Wykonawcy w uiszczaniu opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub dokument potwierdzający, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie albo rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Dowód wniesienia wadium. W przypadku przelewu wadium musi być zarejestrowane na koncie Zamawiającego przed upłynięciem terminu otwarcia ofert. 6) Zobowiązanie do podpisania umowy zgodnej z duchem i treścią załączonego wzorca (Załącznik nr 2). Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału albo czytelnej kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy załączona kopia będzie nieczytelna lub będzie budzić uzasadnione wątpliwości co do swej autentyczności. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń i zobowiązań będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania i (lub) rozwiązaniem umowy. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń i zobowiązań jest karalne. Rozdział VII: Wykonawcy zagraniczni Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. 6 pkt. 2-4 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1-3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania dotyczące daty wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umk.pl/oferty/przetargi/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mikroskopów metalograficznych odwróconych oraz obiektywu planachromatycznego
Dodano: 2016-07-18 - Zakup wraz z dostawą mikroskopów świetlnych -szt 2
Dodano: 2016-05-09 - EZP.272.6.2015
Dodano: 2015-03-19 - Dostawa mikroskopu biologiczno-laboratoryjnego wyposażonego w system do dokumentacji cyfrowej
Dodano: 2015-01-16 - Dostawa mikroskopu optycznego z wiązką Ramana, jednostki sterującej z zainstalowanym oprogramowaniem do obsługi mikroskopu optycznego z wiązką Ramana i obróbki widm
Dodano: 2014-11-12 - Zakup wraz z dostawą mikroskopu operacyjnego dla Katedry i Zakładu Anatomii Prawidłowej
Dodano: 2014-05-27 - Dostawa 4 szt. mikroskopów prostych prześwietleniowych oraz kamery do mikroskopów USB
Dodano: 2014-04-16 - Dostawa sprzętu optycznego do pracowni studenckiej
Dodano: 2013-10-30 - Dostawa mikroskopu stereoskopowego do obserwacji w świetle przechodzącym oraz odbitym
Dodano: 2013-10-14 - Dostawa mikroskopów optycznych
Dodano: 2012-10-04