Przetargi.pl
PN-Druk ulotek i plakatów dla KOBIDZ

Krajowy Ośrodek Badań i Dokumentacji Zabytków ogłasza przetarg

  • Adres: 00-464 Warszawa, ul. Szwoleżerów 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6293791 , fax. 022 6226595
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Badań i Dokumentacji Zabytków
    ul. Szwoleżerów 9 9
    00-464 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6293791, fax. 022 6226595
    REGON: 01526389000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobidz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN-Druk ulotek i plakatów dla KOBIDZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wydanie publikacji obejmujące druk ulotek i plakatów. SPECYFIKACJA TECHNICZNA 1. ULOTKI SKŁADANA I (Nakład- 30 000 sztuk)- Parametry techniczne: Format: A4; składane x 2 (U); Gramatura papieru: 170 g/m2; Rodzaj papieru: kreda błysk; Kolor druku: 4 + 4 - wg projektu Zamawiającego; lakier offsetowy. 2. ULOTKA SKŁADANA II (Nakład- 5 000 sztuk)- Parametry techniczne: Format: A4; składane x 2 (U) Gramatura papieru: 170 g/m2; Rodzaj papieru: kreda błysk; Kolor druku: 4 + 4 - wg projektu Zamawiającego; lakier offsetowy. 3. PLAKATY (Nakład- 4 000 sztuk)- Parametry techniczne: Wymiar:100 x 70 cm; Gramatura papieru: 170 g/m2; Rodzaj papieru: kreda błysk; Kolor druku: 4 + 0 - wg projektu Zamawiającego; lakier offsetowy. Zamawiający dostarczy Wykonawcy projekt ulotek i plakatu w postaci elektronicznej: plik PDF. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem (transport i wniesienie) i na własny koszt do siedziby Zamawiającego w Warszawie przy ul. Kopernika 36/40 publikacje w w/w zakresie w terminie do 12.08.2009r. Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania wydrukowanych pozycji w paczki zawierające jednakową liczbę egzemplarzy, opatrzone informacją o liczbie egzemplarzy w paczce. Planowany termin dostarczenia materiałów niezbędnych do druku: w dniu podpisania umowy. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień jako: CPV 22860000-6 Zadrukowane wyroby papiernicze z wyjątkiem formularzy 78230000-8 Usługi drukowania i dostawy 78200000-9 Usługi związane z drukowaniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228600006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt b) składa odpowiednio dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty o których mowa punkcie powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobidz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach