Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 80-462 Gdańsk, ul. Jana Pawła II 50
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 556 45 15, 7684281 , fax. (058) 556 36 18, 7614629
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Jana Pawła II 50 50
80-462 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. (058) 556 45 15, 7684281, fax. (058) 556 36 18, 7614629
REGON: 19106669200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PN - 7/2/2010/Rękawice medyczne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Pakiet nr 1 - rękawic chirurgicznych, 60.000 par Pakiet nr 2 - rękawic chirurgicznych, 40.000 par Pakiet nr 3 - rękawic ortopedycznych, 7.000 par Pakiet nr 4 - rękawic, 1.600 par Pakiet nr 5 - rękawic lateksowych, 900 par Pakiet nr 6 - rękawic diagnostycznych, 20.000 par Pakiet nr 7 - rękawic diagnostycznych, 33.000 op. Pakiet nr 8 - rękawic diagnostycznych, 22.500 op. Pakiet nr 9 - rękawic diagnostycznych, 2.000 op. Pakiet nr 10 - rękawic sekcyjnych, 2.300 par Pakiet nr 11 - rękawic diagnostycznych, 70 op. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunki dla Pakietu nr 1: a) w ciągu ostatnich 3 lat Wykonawca realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla pakietu nr 1 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 3 dostawy, b) firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 35.900,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 2: a) w ciągu ostatnich 3 lat Wykonawca realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla pakietu nr 2 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 3 dostawy, b) firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 37.700,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 3: a) w ciągu ostatnich 3 lat Wykonawca realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla pakietu nr 3 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 3 dostawy, b) firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 15.000,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 4: a) w ciągu ostatnich 3 lat Wykonawca realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla pakietu nr 4 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 3 dostawy, b) firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 5.200,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 5: a) w ciągu ostatnich 3 lat Wykonawca realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla pakietu nr 5 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 3 dostawy, b) firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1.400,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 6: a) w ciągu ostatnich 3 lat Wykonawca realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla pakietu nr 6 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 3 dostawy, b) firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 12.000,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 7: a) w ciągu ostatnich 3 lat Wykonawca realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla pakietu nr 7 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 3 dostawy, b) firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 226.000,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 8: a) w ciągu ostatnich 3 lat Wykonawca realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla pakietu nr 8 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 3 dostawy, b) firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 145.000,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 9: a) w ciągu ostatnich 3 lat Wykonawca realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla pakietu nr 9 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 3 dostawy, b) firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 21.200,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 10: a) w ciągu ostatnich 3 lat Wykonawca realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla pakietu nr 10 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 3 dostawy, b) firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 6.900,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 11: a) w ciągu ostatnich 3 lat Wykonawca realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla pakietu nr 11 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 3 dostawy, b) firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1.150,00 zł brutto
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;2. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 3. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA KLIPSÓW CHIRURGICZNYCH ORAZ STAPLERÓW CHIRURGICZNYCH
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu jednorazowego - ZP25/2016
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa sprzętu jednorazowego i fartuchów operacyjnych - ZP22/2016
Dodano: 2016-06-30 - SUKCESYWNE DOSTAWY SIATEK PRZEPUKLINOWYCH
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa akcesoriów aptecznych, papierów rejestracyjnych, żeli do USG, EKG, szczotek do chirurgicznego mycia rąk - 54/PN/2016
Dodano: 2016-06-14 - dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i produktów higienicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), znak sprawy:PCZ.ZP.8/16
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa worków urostomijnych
Dodano: 2016-05-25 - dostawa obłożeń 1 x użytku , serwet operacyjnych, fartuchów chirurgicznych, worków na wymiociny, wkładów do odsysania, podkładów
Dodano: 2016-05-24 - dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim)
Dodano: 2016-05-19 - SUKCESYWNE DOSTAWY SIATEK PRZEPUKLINOWYCH
Dodano: 2016-05-16