Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 80-462 Gdańsk, ul. Jana Pawła II 50
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 556 45 15, 7684281 , fax. (058) 556 36 18, 7614629
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Jana Pawła II 50 50
80-462 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. (058) 556 45 15, 7684281, fax. (058) 556 36 18, 7614629
REGON: 19106669200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PN - 53 / 15 / 2009 / Stymulatory - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet nr 1 Wszczepialne stymulatory serca SSIR z elektrodą oraz z zestawem do wprowadzenia elektrody przez nakłucie żyły podobojczykowej.-10 szt. Pakiet nr 2 Wszczepialne stymulatory serca DDDR z dwiema elektrodami i z dwoma zestawami do wprowadzenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawa zamówień publicznych, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. / Dz. U. z 2006 Nr 164 1163 z p. zm./.,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościową dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, (potwierdzenie na min. 80 % wartości oferowanych pakietów wskazanych w ofercie) d) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 Prawa zamówień publicznych (Załącznik 3);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpita.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia rehabilitacyjnego do Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym przy ul. Jagiellońskiej 11 w Gdańsku
Dodano: 2015-08-10 - dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i gospodarczego dla Centrum Rehabilitacji Leczniczej
Dodano: 2015-06-12 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla działu fizjoterapii i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP36/2014
Dodano: 2014-11-06 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego ZP7/2014
Dodano: 2014-03-12 - Dostawa interaktywnego urządzenia wspomagającego mechaniczne odtwarzanie funkcji ruchowych kończyny górnej w warunkach rzeczywistości wirtualnej i sprzężenia zwrotnego
Dodano: 2013-11-04 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego ZP63/2013
Dodano: 2013-10-25 - 9.PN.2012
Dodano: 2012-03-28 - PN-155/69/2011/Stymulatory
Dodano: 2011-10-03 - dostawę fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego i medycznego dla partnerów projektu Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni oraz Pomorskiego Centrum Traumatologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Gdańsku
Dodano: 2010-09-28 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
Dodano: 2010-02-11