Przetargi.pl
PN - 3/10 NIECZYSTOŚCI STAŁE

Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Piotrkowie Trybunalskim ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Roosevelta 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6451115 , fax. 044 6478925
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Piotrkowie Trybunalskim
    ul. Roosevelta 3 3
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 6451115, fax. 044 6478925
    REGON: 00031549400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN - 3/10 NIECZYSTOŚCI STAŁE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z wywozem nieczystości stałych z n/w obiektów: a) SZPITAL ul. Roosevelta 3 w Piotrkowie Tryb. - 2 pojemniki o pojemności od 7m3 do 8m3 na nieczystości stałe (odpady komunalne), - 1 pojemnik o pojemności 1,1m3 na makulaturę, - 1 pojemnik o pojemności 1,1m3 na szkło, - 1 pojemnik o pojemności 1,1m3 na plastik, - 1 pojemnik na odpady niebezpieczne z grupy 16 02 13, którego pojemność zaproponuje Wykonawca, b) PRZYCHODNIA NR V ul. Dmowskiego 47 w Piotrkowie Tryb. - 1 pojemnik o pojemności od 7m3 do 8m3 na nieczystości stałe (odpady komunalne), c) PRZYCHODNIA NR IV ul. Armii Krajowej 11 w Piotrkowie Tryb. - 1 pojemnik o pojemności 1,1m3 na nieczystości stałe (odpady komunalne), d) PRZYCHODNIA NR II ul. Broniewskiego 4 w Piotrkowie Tryb. - 1 pojemnik o pojemności 1,1m3 na nieczystości stałe (odpady komunalne). 2. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia pojemników na: a) nieczystości stałe (odpady komunalne), b) szkło, c) plastiki, d) makulaturę e) odpady niebezpieczne z grupy 16 02 13, Wielkość i ilość pojemników: - pojemnik o pojemności od 7m3 do 8m3 w ilości 3 szt. - pojemnik o pojemności 1,1m3 w ilości 5 szt. - pojemnik na odpady niebezpieczne z grupy 16 02 13 w ilości 1 szt. (który zaproponuje Wykonawca - ilość jarzeniówek w skali roku ok. 30 szt. + inne odpady zawierające rtęć), Pojemniki, o których mowa w niniejszym punkcie będą dzierżawione przez Zamawiającego i zostaną dostarczone do obiektów wyszczególnionych w pkt. 1. 3. Ilość odpadów, wywozów i pojemników zostały określone w tabelach załączonych do druku OFERTA, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 4. Termin wywozu: a) wywóz nieczystości stałych (odpady komunalne) z placówek, o których mowa w pkt. 1 odbywać się będzie 1 raz w tygodniu - w każdy czwartek, b) wywóz nieczystości z pojemnika na: - odpady niebezpieczne, - makulaturę, - szkło, - plastik odbywać się będzie na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. 5. WYKONAWCA zobowiązany będzie w okresie dzierżawy pojemników do wykonywania na swój koszt n/w czynności: - napraw uszkodzonych pojemników w zakresie ich szczelności, - konserwacji pojemników (malowania), - wymiany zużytych pojemników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych poniżej, które to Wykonawca zobowiązany jest załączyć do składanej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawiony nie wcześniej niż od 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik Nr 2 do specyfikacji) 3) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (załącznik Nr 3 do specyfikacji), 4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (załącznik Nr 4 do specyfikacji), 5) oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń (załącznik nr 5 do specyfikacji), 6) oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres wskazany w pkt. IX niniejszej specyfikacji (załącznik nr 6 do specyfikacji), 7) oświadczenie o akceptacji warunków umowy (załącznik nr 7 do specyfikacji). 8) Upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela (w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Upoważnienie takie musi być podpisane przez osobę występującą w KRS Firmy lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 9) wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1 i 1A-Tabela 1, 2, 3, 4, 5 do specyfikacji) - powyższy formularz winien być podpisany przez osobę wyszczególnioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub zaświadczeniu o ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela, 10) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych, z terenu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, o którym mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz. U. z 2005 r. nr 236 poz.2008) 11) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach, które stanowią załącznik Nr 2 do niniejszej umowy. 12) umowa z wysypiskiem śmieci w okresie objętym zamówieniem. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązany jest złożyć dokumenty określone w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817). Wszystkie w/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wyszczególnionego w Krajowym Rejestrze Sądowym lub zaświadczeniu o ewidencji działalności gospodarczej lub osobę posiadającą upoważnienie do występowania w imieniu Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl/szpital-piotrkow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach