Przetargi.pl
PN-84/NT.IV/09 - Wykonywanie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych ze Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie w roku 2010.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 84612651 w. 158
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie
    ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a 1a
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. 015 84612651 w. 158
    REGON: 00056329800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN-84/NT.IV/09 - Wykonywanie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych ze Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie w roku 2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wykonywanie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych ze Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie w roku 2010. Szacunkowa ilość odpadów rocznie: I. Odpady medyczne niebezpieczne: 1. Odpady zakaźne: - kod 18 01 02, 18 01 03 - ilość 24 500 kg - Pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych kod 18 01 82 - ilość 500 kg 2. Odpady specjalne: kod 18 01 06: - Zużyte termometry - ilość 15 kg - Zużyte ciśnieniomierze - ilość 10 kg - Chemikalia laboratoryjne nieorganiczne - ilość 5 kg - Chemikalia laboratoryjne organiczne - ilość 5 kg 3. Odpady medyczne pozostałe: - Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki o kodzie 18 01 01 - ilość 1 kg - inne niż wymienione w 18 01 03 o kodzie 18 01 04 - ilość 20 000 kg - Chemikalia w tym odczynniki chemiczne niezawierające substancji niebezpiecznych inne niż wymienione w 18 01 06 o kodzie 18 01 07 - ilość 5 kg - Przeterminowane leki kod 18 01 09 - ilość 5 kg II. Odpady niebezpieczne inne: - Zużyte świetlówki kod 16 02 13 - ilość 40 kg III. Odpady inne niż niebezpieczne: - Zużyte baterie alkaliczne kod 16 06 04 - ilość 10 kg - Odpady pokonsumpcyjne półpłynne kod 16 03 80 - ilość 20 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905240006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium niewymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: Oferenci winni spełniać wymagania określone w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wg art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na załączniku nr 2 SIWZ. b. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Wykaz, co najmniej jednego lub więcej, wykonanego należycie zamówienia o podobnym charakterze tj.: odbiór i utylizacja odpadów szpitalnych, sukcesywnie realizowane przez okres 12 miesięcy o wartości brutto nie mniejszej niż 80 000 zł wraz z VAT, wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz sporządzony przez Wykonawcę powinien zawierać: przedmiot zamówienia, wartość brutto z VAT, okres realizacji, nazwę i adres odbiorcy zamówienia i należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi ujęte w wykazie zostały wykonane należycie (referencje); 4. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: Oprócz dokumentów wymienionych w pkt VI.2 i VI.3, oferta winna zawierać: 1) Formularz Oferta cenowa - na załączniku nr 1 SIWZ. 2) Podpisany i parafowany na każdej stronie wzór umowy- na załączniku nr 3 SIWZ. 3) Aktualną Decyzję zezwalającą na transport odpadów medycznych o kodzie: 18 01 03, 18 01 02, 18 01 01, 18 01 82, 18 01 06, 18 01 04, 18 01 07, 18 01 09 i odpadów o kodzie: 16 02 13, 16 06 04, 13 03 80. 4) Aktualną Decyzję na unieszkodliwianie odpadów medycznych o kodzie: 18 01 03, 18 01 02, 18 01 01, 18 01 82, 18 01 06, 18 01 04, 18 01 07, 18 01 09 i odpadów o kodzie: 16 02 13, 16 06 04, 13 03 80 we własnym zakresie lub umowę na unieszkodliwianie tych odpadów z inną jednostką posiadającą stosowne zezwolenie, które należy załączyć. 5) Wykaz, co najmniej dwóch pojazdów przeznaczonych do transportu odpadów niebezpiecznych. Wykaz ma zawierać: markę pojazdu, nr rejestracyjny. 6) Wykaz, co najmniej dwóch kierowców. Wykaz ma zawierać: imię i nazwisko oraz informację o ukończonych kursach i szkoleniach w zakresie przewozu odpadów niebezpiecznych. 7) Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność jest prowadzona w formie spółki cywilnej. W przypadku spółki cywilnej, wymagane jest złożenie wymaganych zaświadczeń, odpisów rejestrów działalności przez każdego uczestnika spółki oddzielnie, a formularze Oferta cenowa i Oświadczenia oraz pozostałe załączniki oferty winny być podpisane przez wszystkich uczestników spółki. Każda strona załączników do oferty winna być podpisana przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach