Politechnika Lubelska ogłasza przetarg
- Adres: 20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka 38D
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5384633 , fax. 081 5384372
- Data zamieszczenia: 2009-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Lubelska
ul. Nadbystrzycka 38D 38D
20-618 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5384633, fax. 081 5384372
REGON: 00000172600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PN/6/PL/PKAero/2009 - Opracowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych w ramach projektu: Nowoczesne technologie materiałowe stosowane w przemyśle lotniczym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych w ramach projektu: Nowoczesne technologie materiałowe stosowane w przemyśle lotniczym zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia Zadanie 1: 1. Czapka sportowa z daszkiem granatowa + opracowanie + nadruk 2. Torba ekologiczna + opracowanie + nadruk 3. Długopis plastikowy + opracowanie + nadruk Zadanie 2: 1. Breloczki z żetonem do koszyków + opracowanie + nadruk Zadanie 3: 1. Cukierki reklamowe + opracowanie + nadruk Zadanie 4: 1. Namiot + opracowanie + nadruk Przewidywana wielkośc lub zakres zamówienia poniżej 206 000 Euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania warunków na podstawie dokumentów złożonych z ofertą. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. Oświadczenie z art. 22 i 24 3. Oświadczenie o podwykonawstwie - Wypełniony załącznik wskazujący w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom W przypadku Wykonawców będących Podmiotami Zagranicznymi obowiązuje załączenie dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605 ze zmianą Dz. U. Nr 188 poz. 1155 z 2008 r.), w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w tabeli: 1) wiersz 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1) , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymogi odnośnie do terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pollub.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wykonania oraz dostawy wyposażenia technicznego na potrzeby obsługi wydarzeń plenerowych związanych z RPO. [OP-IV.272.6.2016.NSZ]
Dodano: 2016-02-23 - Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim realizowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy
Dodano: 2015-11-19 - Wykonanie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego wyposażania technicznego na potrzeby obsługi wydarzeń plenerowych [OP-IV.272.130.2015.PWW]
Dodano: 2015-10-26 - Przetarg nieograniczony na usługę wykonania tabliczek informacyjnych w siedzibie starostwa powiatowego OR.272.41.2015
Dodano: 2015-10-01 - Wykonanie i sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części.
Dodano: 2015-09-03 - Przetarg nieograniczony na zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w RykachOR.272.36.2015
Dodano: 2015-08-25 - Dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 2 części
Dodano: 2015-07-22 - Publikacja artykułów promujących w prasie krajowej i branżowej w ramach projektu pn. Wystartuj z biznesem - Promocja Powiatu Ryckiego narzędziem rozwoju lokalnego
Dodano: 2015-07-10 - Dostawa Etui na długopisy i Kopert z nadrukiem Powiat Rycki zgodnie z dokumentami projektu w ramach projektu pn. Wystartuj z biznesem - Promocja Powiatu Ryckiego narzędziem rozwoju lokalnego
Dodano: 2015-07-09 - Przetarg nieograniczony na wykonanie folderu pn. Piękno przyrody Powiatu Ryckiego w ramach realizacji przedsięwzięcia: Projekt edukacyjny pn. Piękno przyrody w Powiecie Ryckim dofinansowanego z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie.
Dodano: 2015-07-06