Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 80-462 Gdańsk, ul. Jana Pawła II 50
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 556 45 15, 7684281 , fax. (058) 556 36 18, 7614629
- Data zamieszczenia: 2009-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Jana Pawła II 50 50
80-462 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. (058) 556 45 15, 7684281, fax. (058) 556 36 18, 7614629
REGON: 19106669200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PN-60/1/2009/INWENTARYZACJA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wykonanie dokumentacji - inwentaryzacji budowlanej, zgodnie z zestawieniem powierzchni zabudowy i kubatury obiektów budowlanych - Załącznik nr 4 do specyfikacji jak niżej: - budynku głównego Szpitala, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca aby mógł być dopuszczony do udziału w postępowaniu przetargowym musi spełniać następujące warunki: 1) posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawym zgodnie z wymogami ustawowymi, 2) posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia , jeżeli uprawnienia takie są wymagane, 3) posiadać wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także zespół osobowy zdolny do wykonania zamówienia, 4) znajdować się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 6) spełniać wszystkie warunki zawarte w niniejszej specyfikacji, Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia (ZP-17), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdz. III i IV pkt. 11. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert na podstawie art. 26 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis albo zaświadczenie z właściwego organu rejestracyjnego, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia objętych niniejszym postępowaniem przetargowym, ze wskazaniem osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawiony/uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , b) oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy /Załącznik Nr 3/, c) wypełniony formularz ofert /Załącznik Nr 1/, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dokumentacji - inwentaryzacji, a jeżeli okres a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym krótszym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: ich wartości, daty i miejsca wykonywania e) uprawnienia oraz zaświadczenia (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem) z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające przynależność do izby inżynierów budownictwa (na dzień składania ofert), f) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 44, w związku z art. 22 ust. 1 ustawy, g) oświadczenie Wykonawcy że wykonane projekty poszczególnych branż będą posiadały wymagane przez Zamawiającego właściwości użytkowe, wymogi budowlane i będą uwzględniały wymogi higieniczno-sanitarne wynikające z obowiązujących w tym zakresie przepisów prawnych jak też będą posiadały wymagane prawem uzgodnienia, pozwolenia - jeżeli dotyczy, h) Oświadczenie Wykonawcy, że opracowana dokumentacja projektowa będzie wykonana, zgodnie z zapisami, (według poniższej kolejności): - prawa, normami i zasadami wiedzy technicznej, przez osoby posiadające wymagane uprawnienia. - Kodeksu cywilnego - Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, i) harmonogram robót wykonywanych na poszczególnych budynkach, blokach.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa opaski brzegowej w Ustroniu Morskim, km 319,814-320,184
Dodano: 2016-04-18 - Aktualizacja audytów energetycznych i dokumentacji projektowej termomodernizacji jedenastu placówek oświatowych w Słupsku dla zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta poprzez termomodernizację budynków
Dodano: 2015-08-12 - Aktualizacja audytów energetycznych i dokumentacji projektowej termomodernizacji jedenastu placówek oświatowych w Słupsku dla zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków.
Dodano: 2015-07-23 - Opracowanie dokumentacji projektowej pn. Podniesienie atrakcyjności przestrzeni publicznej MOF Słupska: Część III: Opracowanie koncepcji urbanistyczno-architektonicznej: Ryneczek w Przewłoce - organizacja przestrzeni centralnej w zespole zabudowy.
Dodano: 2015-04-13 - Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego dla budowy wież widokowych
Dodano: 2014-06-18 - Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego dla budowy wież widokowych
Dodano: 2014-05-14 - Zaprojektowanie i wykonanie Ośrodka Doskonalenia Techniki Jazdy (ODTJ) w Pszczółkach
Dodano: 2014-02-11 - Zaprojektowanie i wykonanie Ośrodka Doskonalenia Techniki Jazdy (ODTJ) w Pszczółkach
Dodano: 2013-11-14 - Zaprojektowanie i wykonanie Ośrodka Doskonalenia Techniki Jazdy (ODTJ) w Pszczółkach
Dodano: 2013-10-15 - Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy sanitariatów i wież widokowych
Dodano: 2013-09-24