Przetargi.pl
PN-60/1/2009/INWENTARYZACJA

Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 80-462 Gdańsk, ul. Jana Pawła II 50
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 556 45 15, 7684281 , fax. (058) 556 36 18, 7614629
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Jana Pawła II 50 50
    80-462 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 556 45 15, 7684281, fax. (058) 556 36 18, 7614629
    REGON: 19106669200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN-60/1/2009/INWENTARYZACJA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wykonanie dokumentacji - inwentaryzacji budowlanej, zgodnie z zestawieniem powierzchni zabudowy i kubatury obiektów budowlanych - Załącznik nr 4 do specyfikacji jak niżej: - budynku głównego Szpitala,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca aby mógł być dopuszczony do udziału w postępowaniu przetargowym musi spełniać następujące warunki: 1) posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawym zgodnie z wymogami ustawowymi, 2) posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia , jeżeli uprawnienia takie są wymagane, 3) posiadać wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także zespół osobowy zdolny do wykonania zamówienia, 4) znajdować się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 6) spełniać wszystkie warunki zawarte w niniejszej specyfikacji, Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia (ZP-17), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdz. III i IV pkt. 11. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert na podstawie art. 26 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis albo zaświadczenie z właściwego organu rejestracyjnego, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia objętych niniejszym postępowaniem przetargowym, ze wskazaniem osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawiony/uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , b) oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy /Załącznik Nr 3/, c) wypełniony formularz ofert /Załącznik Nr 1/, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dokumentacji - inwentaryzacji, a jeżeli okres a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym krótszym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: ich wartości, daty i miejsca wykonywania e) uprawnienia oraz zaświadczenia (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem) z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające przynależność do izby inżynierów budownictwa (na dzień składania ofert), f) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 44, w związku z art. 22 ust. 1 ustawy, g) oświadczenie Wykonawcy że wykonane projekty poszczególnych branż będą posiadały wymagane przez Zamawiającego właściwości użytkowe, wymogi budowlane i będą uwzględniały wymogi higieniczno-sanitarne wynikające z obowiązujących w tym zakresie przepisów prawnych jak też będą posiadały wymagane prawem uzgodnienia, pozwolenia - jeżeli dotyczy, h) Oświadczenie Wykonawcy, że opracowana dokumentacja projektowa będzie wykonana, zgodnie z zapisami, (według poniższej kolejności): - prawa, normami i zasadami wiedzy technicznej, przez osoby posiadające wymagane uprawnienia. - Kodeksu cywilnego - Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, i) harmonogram robót wykonywanych na poszczególnych budynkach, blokach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach