Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 80-462 Gdańsk, ul. Jana Pawła II 50
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 556 45 15, 7684281 , fax. (058) 556 36 18, 7614629
- Data zamieszczenia: 2009-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Jana Pawła II 50 50
80-462 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. (058) 556 45 15, 7684281, fax. (058) 556 36 18, 7614629
REGON: 19106669200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PN-48/SSAM/2009/DIALIZA-RTG - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet nr 1 - Świadczenie usług w zakresie naprawy, konserwacji i utrzymania w stałej gotowości technicznej sprzętu i aparatury medycznej hemodializacyjnej dla Stacji Dializ Szpitala będących własnością Szpitala. Pakiet nr 2 - Świadczenie usług w - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. posiadają sytuację finansową zapewniającą wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 5.spełniają wszystkie warunki zawarte w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków udziału dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia (druk ZP-17), na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Rozdz. IV pkt. 11 specyfikacji. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnia w/w warunki. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia, zgodnie z art. 26 ustawy chyba ze mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale III specyfikacji oraz wymogów postawionych przedmiotowi usługi do Oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert, b) dokument o nadaniu numeru REGON i NIP c) pełnomocnictwo do podpisania Oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do właściwego rejestru. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis. d) wypełniony Formularz Oferty - Załącznik nr 1 e) zaakceptowany przez Wykonawcę Projekt Umowy- Załącznik nr 2, f) oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy- Prawo zamówień publicznych /wzór - Załącznik 3/, g) oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 ustawy- Prawo zamówień publicznych, h) dokument wymagany zgodnie z rozdz. I pkt 3 niniejszej specyfikacji, potwierdzający posiadanie kwalifikacji niezbędnych do wykonania usługi.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH (APARATURY I URZĄDZEŃ) W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. F. CEYNOWY SP. Z O.O. W WEJHEROWIE
Dodano: 2016-06-23 - DZP/30/16 SERWIS ANGIOGRAFU
Dodano: 2016-06-22 - Usługi serwisu sprzętu medycznego w SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/30/16
Dodano: 2016-04-22 - Usługi serwisu sprzętu medycznego w SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/12/16
Dodano: 2016-03-03 - Usługi autoryzowane serwisu sprzętu medycznego firmy Siemens w SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/67/15.
Dodano: 2015-12-30 - Usługi serwisu sprzętu medycznego w SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/64/15
Dodano: 2015-12-15 - DZP/31/15 OBSŁUGA SERWISOWA TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO, MAMMOGRAFU CYFROWEGO ORAZ APARATU RTG
Dodano: 2015-08-12 - DZP/15/15 OBSŁUGA SERWISOWA ANGIOGRAFU ALLURA XPER WRAZ Z WYPOSAŻENIEM
Dodano: 2015-05-25 - Usługi serwisu sprzętu medycznego w SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/07/15
Dodano: 2015-02-12 - Usługi autoryzowane serwisu sprzętu medycznego firmy Siemens w SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/97/14
Dodano: 2014-12-18