Szpital Rejonowy ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Roosevelta 3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6451115 , fax. 044 6478925
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Rejonowy
ul. Roosevelta 3 3
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 044 6451115, fax. 044 6478925
REGON: 00031549400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PN-48/09 Artykuły medyczne jednorazowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa artykułów medycznych jednorazowych dla potrzeb Szpitala przy ul. Roosevelta 3 w Piotrkowie Tryb. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w SIWZ, które to Wykonawca zobowiązany jest załączyć do składanej oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik Nr 2 do specyfikacji) 3) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (załącznik Nr 3 do specyfikacji), 4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (załącznik Nr 4) 5) upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela (w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Upoważnienie takie musi być podpisane przez osobę występującą w KRS Firmy lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 6) ) Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. i jest oznakowany znakiem CE. Zamawiający zastrzega, że może żądać po otwarciu ofert przesłania właściwych dokumentów dopuszczających oferowany asortyment na terenie RP, w zależności od klasy produktu: - dla klasy I - deklaracji zgodności CE oraz wpisu/zgłoszenia do rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych, jeżeli posiada; - dla klasy IIa - certyfikatu CE wraz z deklaracją zgodności CE oraz wpisu/zgłoszenia do rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych, jeżeli posiada; - dla klasy IIb i III - certyfikatu CE wraz z deklaracją zgodności CE oraz wpisu/zgłoszenia do rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 7) Formularz ofertowy wypełniony(załącznik Nr 1 i Załącznik Nr 1A lub 1B lub 1C lub 1D lub 1E lub 1F lub 1G lub 1H lub 1I lub 1J lub 1K lub 1L lub 1Ł lub 1M lub 1N lub 1O lub 1P lub 1R lub 1S lub 1T lub 1U ), - powyższy formularz winien być podpisany przez osobę wyszczególnioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub zaświadczeniu o ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela, W/w Formularz winien posiadać wypełnione wszystkie pozycje i kolumny w zakresie danego PAKIETU lub PAKIETÓW, na który lub które Wykonawca będzie składał ofertę. Brak wypełnienia jednej z pozycji lub kolumny spowoduje odrzucenie oferty. 8) oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń (załącznik nr 5 do specyfikacji), 9) oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres wskazany w pkt. X niniejszej specyfikacji (załącznik nr 6 do specyfikacji), 10) oświadczenie o akceptacji warunków umowy (załącznik nr 7 do specyfikacji). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązany jest złożyć dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. z 2008r. nr 188, poz.1155). Wszystkie w/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę wyszczególnioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub zaświadczeniu o ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl/szpital-piotrkow
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. (ZP/11/jednorazówka/2016).
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku z podziałem na 3 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/55/2016
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa jednorazowych artykułów medycznych
Dodano: 2016-06-28 - PZOZ.DZP.PN.280.3-23/2016 SPRZĘT MEDYCZNY i RĘKAWICZKI JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Dodano: 2016-06-28 - Sukcesywne dostawy żeli do USG, KTG, elektrod oraz środków do pielęgnacji ciężko chorych z podziałem na 2 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/47/2016
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2016-06-10 - Sukcesywne dostawy różnych artykułów medycznych z podziałem na 2 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi. ZP/41/2016
Dodano: 2016-05-16 - Sukcesywne dostawy różnych artykułów medycznych z podziałem na 5 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi. ZP/28/2016
Dodano: 2016-04-06 - Dostawy sterylnych obłożeń jednorazowych, jednorazowych ubrań operacyjnych, jednorazowych narzędzi chirurgicznych, kołdry grzewczej na pacjenta dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na pakiety
Dodano: 2016-03-14 - Sukcesywna dostawa zamkniętego zestawu do odsysania i zestawu do ciągłej dializy nerkozastępczej z podziałem na 2 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/19/2016
Dodano: 2016-03-07