Przetargi.pl
PN 42/20 DOSTAWA LEKÓW - IMPORT DOCELOWY

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 51-149 Wrocław, ul. Koszarowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3261325 w. 128 , fax. 71 3260622
  • Data zamieszczenia: 2020-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
    ul. Koszarowa 5
    51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3261325 w. 128, fax. 71 3260622
    REGON: 29046900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN 42/20 DOSTAWA LEKÓW - IMPORT DOCELOWY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków – import docelowy, zgodnie z podziałem na 7 ZADAŃ, zamieszczonym w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Postać, dawki/pojemność, j.m., ilość w opakowaniu, ilość opakowań przedmiotu zamówienia szczegółowo określa FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określają dodatkowo WARUNKI UMOWNE będące Załącznikiem nr 5 do SIWZ „warunki umowne”. 4. Termin dostawy – wg bieżących potrzeb, w ciągu max 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. 5. Seria i data ważności na opakowaniu jednostkowym oraz na fakturze. 6. Termin ważności oferowanych produktów farmaceutycznych nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. 7. Wykonawca dostarczy przedmioty zamówienia do Magazynu Apteki Szpitala. 8. Dopuszcza się leki nierejestrowane w Polsce. 9. Dopuszcza się leki, które nie posiadają ulotki w języku polskim – przetłumaczoną ulotkę na język polski należy udostępnić kupującemu. 10. Warunek dostawy – wniosek na import docelowy zaakceptowany przez Ministra Zdrowia. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP, tj. zwiększenia w okresie realizacji umowy ilości zamawianego asortymentu, 50% w stosunku do ilości stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiąże się w takim przypadku umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości asortymentu na takich samych zasadach jak dostawy objęte zamówieniem podstawowym. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. W przypadku skorzystania z para opcji, zmiany umowy lub zawarcie odrębnej umowy nie będą wymagane. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji. 12. Wymagany termin realizacji zamówienia: dla 7 części (7 ZADAŃ) – 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia braku przesłanek wykluczenia Wykonawcy oraz potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagane określone przez Zamawiającego wraz z ofertą wszyscy Wykonawcy składają następujące dokumenty: Wypełniony i podpisany FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY - załącznik nr 1 do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy FORMULARZ OFERTY (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (TJ Dz.U. 2015 poz. 783 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach