Przetargi.pl
PN-39/14 DOSTAWA MEBLI DLA BUDYNKU ADMINISTRACJI

Zachodniopomorskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 71-730 Szczecin, ul. Strzałowska 22
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4251410 , fax. 091 4251406
  • Data zamieszczenia: 2014-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
    ul. Strzałowska 22 22
    71-730 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4251410, fax. 091 4251406
    REGON: 00081739100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN-39/14 DOSTAWA MEBLI DLA BUDYNKU ADMINISTRACJI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Budynku Administracji. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą: 1) być fabrycznie nowe, pełnowartościowe wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, 2) spełniać wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 3) być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi. 2. Miejsce realizacji zamówienia: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii w Szczecinie przy ul. Strzałowskiej 22, budynek nr 5 - Budynek Administracji. 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi, oprócz dostawy, ustawienie i montaż przedmiotu zamówienia. Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia ustala się w sposób następujący: dostawa przedmiotu zamówienia (wraz z montażem / ustawieniem przedmiotu zamówienia) nastąpi w trzech etapach: 1) I etap - do 9.01.2015 roku. Umowny termin przebudowy I etapu obiektu, w którym znajdować się będą ww. elementy wyposażenia - 31.12.2014 roku. 2) II etap - do 24.04.2015 roku - wyposażenie części I piętra. Umowny termin przebudowy II etapu obiektu, w którym znajdować się będą ww. elementy wyposażenia - 15.04.2015 roku. 3) III etap - do 12.06.2015 roku - wyposażenie części I piętra. Umowny termin przebudowy III etapu obiektu, w którym znajdować się będą ww. elementy wyposażenia - 31.05.2015 roku. Etapy dotyczące dostawy przedmiotu zamówienia są tożsame z etapami dotyczącymi przebudowy budynku administracji. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany terminu dostawy w przypadku opóźnienia przebudowy obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391310009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium, będące warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego wysokość wynosi 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy ZAMAWIAJĄCEGO Bank Polska Kasa Opieki SA II O/Szczecin 84 1240 3927 1111 0000 4099 9692, 2) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancji bankowej, 4) gwarancji ubezpieczeniowej, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza wniesienia wadium w innej formie niż w/w. 3. Wadium w formie poręczenia i gwarancji winno umożliwiać realizację uprawnień ZAMAWIAJĄCEGO w terminie nie krótszym od terminu związania WYKONAWCY treścią złożonej oferty. 4. Termin wniesienia wadium: do dnia 18.11.2014 roku do godziny 9:00. 5. Złożenie oferty niezabezpieczonej wadium spowoduje wykluczenie WYKONAWCY i odrzucenie jego oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu ZAMAWIAJĄCY przechowa na rachunku bankowym. 7. ZAMAWIAJĄCY niezwłocznie dokona zwrotu wniesionego wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wadium wniesionego przez WYKONAWCĘ, którego oferta została wybrana i z zastrzeżeniem pkt 11. WYKONAWCY, którego oferta została wybrana wadium podlega zwrotowi niezwłocznie po zawarciu umowy. 8. Z zastrzeżeniem pkt. 11 ZAMAWIAJĄCY zwraca również niezwłocznie wadium na wniosek WYKONAWCY, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wycofanie oferty przez WYKONAWCĘ po upływie terminu składania ofert powoduje utratę wadium. 10. Wadium wniesione w pieniądzu ZAMAWIAJĄCY zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z właściwej umowy o prowadzenie rachunku bankowego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za dokonanie przelewu na konto WYKONAWCY. 11. ZAMAWIAJĄCY zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli WYKONAWCA mimo wezwania go przez ZAMAWIAJĄCEGO w trybie art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył żądanych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, z wyjątkiem udowodnienia, że nie wynika to z przyczyn leżących po stronie WYKONAWCY, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty WYKONAWCY jako najkorzystniejszej. 12. ZAMAWIAJĄCY zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli WYKONAWCA, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy, 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie WYKONAWCY. 13. ZAMAWIAJĄCY zażąda ponownego wniesienia wadium przez WYKONAWCĘ, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 14. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w odrębnej kopercie wewnętrznej, oznaczonej numerem postępowania i napisem WADIUM.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na dostarczony przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach