Przetargi.pl
PN-36/8/2009/G/OPATRUNKI II

Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 80-462 Gdańsk, ul. Jana Pawła II 50
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 556 45 15, 7684281 , fax. (058) 556 36 18, 7614629
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Jana Pawła II 50 50
    80-462 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 556 45 15, 7684281, fax. (058) 556 36 18, 7614629
    REGON: 19106669200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN-36/8/2009/G/OPATRUNKI II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie sukcesywne n/w materiałów opatrunkowych i plastrów - opisany w 8 pakietach: Pakiet nr 1 - Kompresy z włókniny 30 g lub 40 g., 4 warstwowej, wchłaniające, jałowe: - rozm. - 5 x 5 cm, a` 5 szt. - 12000 op.; - 5 x 5 cm, a` 10 szt. - 2500 op.; - 7,5 x 7,5 cm, a` 5 szt. - 10000 op.; - 7,5 x 7,5 cm, a` 10 szt. - 2500 op.; - 10 x 10 cm, a` 5 szt. - 6000 op.; - 10 x 10 cm, a` 10 szt. - 3500 op.; Pakiet nr 2 - Serweta gazowa, niejałowa, 75 cm x 75-90 cm, 4 warstwowa, z tasiemką i znacznikiem RTG, z gazy o gęstości nie mniej niż 17 nitek - 300 szt.; Pakiet nr 3 - Serweta gazowa, jałowa, 45 cm x 45 cm, 4 warstwowa, z tasiemką i znacznikiem RTG, z gazy o gęstości nie mniej niż 17 nitek, - a ` 2 szt. - 6500 op.; - a` 5 szt. - 3500 op.; Pakiet nr 4 - Plaster włókninowy z klejem wodoodpornym, na szpulce: - rozm -1,25 cm x 9,14 do 9,20 m - 4500 szt.; - 2,5 cm x 9,14 do 9,20 m - 23000 szt.; - 5 cm x 9,14 do 9,20 m - 200 szt.; Pakiet nr 5 - Opatrunek hydrożelowy, jałowy, nieprzylepny lub z krawędzią przylepną, okrągły o śred. 5 cm lub owalne/prostokątne, pakowany a` 1 szt.: - rozm. - 4,5 -5 cm x 7,5-7,7 cm - 100 szt.; - 10-12 x 10-12 cm - 300 szt.; - 12-22 x 24 cm) - 100 szt.; Pakiet nr 6 - Opaska elastyczna tkana o rozciągliwości od 100 do 130 %, pakowana pojedynczo wraz z zapinką wew. opakowania: - rozm. - 10 cm x 5 m - 5500 szt.; - 12 cm x 5 m - 6000 szt.; - 15 cm x 5 m - 12000 szt; Pakiet nr 7 - Opatrunek ze srebrem w postaci zjonizowanej i metalicznej, przeznaczony do ran zainfekowanych z wysiękiem, bez przylepca lub z przylepcem, jałowy, pakowany a` 1 szt.: - rozm. 10 cm x 10 cm - 500 szt. Pakiet nr 8 - Gaza opatrunkowa 13 nitkowa, szer. 90 cm, klasa IIa, składana- składki o dł. 1 m.: - a` 200 m - 1200 op.; - lub a` 100 m.- 2400 op.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: - wykonawca posiadania doświadczenie w zakresie dostaw materiałów opatrunkowych określonych w pakietach 1-8, na które wykonawca składa ofertę. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy materiałów opatrunkowych oferowanych w ofercie (min. 80% łącznej wartości brutto złożonej oferty/pakietów). Wykazane dostawy muszą być potwierdzone w formie referencji podmiotów, na rzecz których były wykonane, że te dostawy zostały wykonane należycie. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: - wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 50% łącznej wartości brutto pakietu/pakietów, na które złożył ofertę. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1-4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego mogą wykazać, że razem spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 dookreślone w Rozdziale IV. pkt.9 niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków udziału dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia (druk ZP-17), na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Rozdz. IV pkt. 9 specyfikacji. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnia w/w warunki. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia, zgodnie z art. 26 ustawy chyba ze mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem przetargowym ze wskazaniem osoby bądź osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Polski, zgodnie z zapisem pkt. 2 rozdziału I specyfikacji; d) zaakceptowany przez wykonawcę projekt umowy- załącznik nr 2; e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: nazwy przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, zgodnie z zapisem rozdz. III pkt. 2 specyfikacji; f) informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- w celu potwierdzenia warunku, zgodnie z zapisem rozdz. III pkt. 3 specyfikacji; g) wzory - próbki, zgodnie z poniższym wykazem. Wzory - próbki mają być zaopatrzone w oryginalne etykiety producenta lub potwierdzone kopie, oznakowane numerem pakietu i pozycji w pakiecie: Pakiet nr 1 - po 5 op. z każdego rozmiaru; Pakiet nr 2 - 5 szt; Pakiet nr 3 - po 3 op. z każdej pozycji; Pakiet nr 4 - po 5 szt. z każdego rozmiaru; Pakiet nr 5 - po 5 szt. z każdego rozmiaru; Pakiet nr 6 - po 5 szt. z każdego rozmiaru; Pakiet nr 7 - 5 szt.; Pakiet nr 8 - 10 mb.; h) wypełnione formularze cenowe - Załącznik nr 4 do specyfikacji na oferowane pakiety.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach