Szpital Rejonowy ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Roosevelta 3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6451115 , fax. 044 6478925
- Data zamieszczenia: 2009-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Rejonowy
ul. Roosevelta 3 3
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 044 6451115, fax. 044 6478925
REGON: 00031549400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PN-31/09 WÓZEK DO PRZEWOŻENIA CHORYCH I REANIMACYJNY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa n/w sprzętu dla potrzeb Szpitala przy ul. Roosevelta 3 w Piotrkowie Trybunalskim PAKIET 1 Wózek do przewożenia chorych - 2 szt. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ PAKIET 2 Wózek reanimacyjny - 1 szt. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1B do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie rpzewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w SIWZ, które to Wykonawca zobowiązany jest załączyć do składanej oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik Nr 3 do specyfikacji) 3) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (załącznik Nr 4 do specyfikacji), 4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (załącznik Nr 5) 5) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom lub specyfikacją technicznym, tj. certyfikat CE lub ISO lub deklarację zgodności - zgodnie z klasyfikacją oferowanych wyrobów, a także zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych (jeżeli dotyczy oferowanego wyrobu) a w przypadku nie wymagania takiego zaświadczenia - oświadczenie, że oferowane wyroby nie podlegają, rejestracji w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, 6) upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela (w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Upoważnienie takie musi być podpisane przez osobę występującą w KRS Firmy lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 7) Katalog - prospekt zaproponowanych wózków wraz z opisem technicznym (parametrami technicznymi) w języku polskim. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 8) Formularz ofertowy wypełniony(załącznik Nr 2, Załącznik Nr 2A, 2C - parametry techniczne i Załącznik 2B i 2D - wyliczenie) - powyższy formularz winien być podpisany przez osobę wyszczególnioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub zaświadczeniu o ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela, 9) oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń (załącznik nr 6 do specyfikacji), 10) oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres wskazany w pkt. X niniejszej specyfikacji (załącznik nr 7 do specyfikacji), 11) oświadczenie o akceptacji warunków umowy (załącznik nr 8 do specyfikacji). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązany jest złożyć dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. z 2008r. nr 188, poz.1155). Wszystkie w/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę wyszczególnioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub zaświadczeniu o ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela. Wszystkie dokumenty składane wraz z ofertą w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl/szpital-piotrkow
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa produktów medycznych z podziałem na 5 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/48/2016
Dodano: 2016-06-20 - zakup sprzętu i aparatury medycznej
Dodano: 2016-06-10 - Zakup sprzętu i aparatury medycznej
Dodano: 2016-05-31 - Sukcesywna dostawa produktów medycznych z podziałem na 8 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/37/2016
Dodano: 2016-05-09 - Sukcesywna dostawa opatrunków, roztworu do hemofiltracji oraz leków z podziałem na 5 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/30/2016
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa preparatów do dezynfekcji i mycia
Dodano: 2016-04-06 - Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, podkładów ginekologicznych oraz akcesoria do podciśnieniowego leczenia ran Gennadyne A4 i Vivano z podziałem na 37 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/26/2016
Dodano: 2016-04-04 - Sukcesywna dostawa opatrunków i opatrunków specjalistycznych, koncentratów do dializ, roztworu do hemofiltracji, leków, jałowego detergentu i siatek chirurgicznych z podziałem na 14 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/16/2016
Dodano: 2016-02-23 - Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu medycznego dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
Dodano: 2016-01-29 - Sukcesywne dostawy leków, produktów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego, leków, etykiet samoprzylepnych, jałowych opatrunków płynów do narządów przeznaczonych do przeszczepu z podziałem na 10 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/2/2016
Dodano: 2016-01-11