Przetargi.pl
PN-26/14 PRZEBUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ ORAZ PRZEBUDOWĄ INSTALACJI ZEWNĘTRZNYCH I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU

Zachodniopomorskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 71-730 Szczecin, ul. Strzałowska 22
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4251410 , fax. 091 4251406
  • Data zamieszczenia: 2014-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
    ul. Strzałowska 22 22
    71-730 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4251410, fax. 091 4251406
    REGON: 00081739100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN-26/14 PRZEBUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ ORAZ PRZEBUDOWĄ INSTALACJI ZEWNĘTRZNYCH I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku administracyjnego ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń oraz przebudową instalacji zewnętrznych i zagospodarowaniem terenu w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii przy ul. Strzałowskiej 22 w Szczecinie. Budynek posadowiony jest na nieruchomości oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 32/8, obręb 3089, dla której urządzona jest i prowadzona przez Sąd Rejonowy Szczecin Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie księga wieczysta nr KW 111508. Dane ogólne i zestawienie powierzchni projektowanych: Wysokość budynku: 8 m Długość budynku: 46,82 m Szerokość budynku: 14,92 m Ilość kondygnacji nadziemnych: 2 Powierzchnia netto budynku: 974,86 m2 Powierzchnia zabudowy: 624,7 m2 Budynek wyposażony będzie we wszystkie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania instalacje, tj.: - zewnętrzną wodociągową, - zewnętrzną ciepłowniczą, - instalacja wewnętrzna wody zimnej i c.w.u., - wewnętrzną kanalizacji sanitarnej, - wewnętrzną centralnego ogrzewania, - wentylacji mechanicznej, - klimatyzacji, - wymiennikowni, - kanalizacji deszczowej, - oświetleniową (oświetlenie podstawowe, bezpieczeństwa i ewakuacyjne), - oświetleniową zewnętrzną na elewacji, - elektryczną zasilającą, - odgromową, - teleinformatyczną, - bezpieczeństwa, - instalacje SAP, - kontroli dostępu, - telewizji dozorowej. Etapy zrealizowania przedmiotu zamówienia ustala się w sposób następujący: Etap I: - rozbiórka pomieszczeń sanitarnych i socjalnych na parterze, - demontaż urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na elewacjach, - demontaż pionów kanalizacyjnych nasad wentylacyjnych na dachu, - wykonanie odcinka instalacji c.o. od pomieszczenia starego węzła do pomieszczenia nowego węzła z włączeniem do istniejącej instalacji c.o., - przebudowa instalacji podłogowych parteru, - wykonanie żelbetowych podpór wraz z konstrukcją stalową z kształtowników stalowych HEB pod kolektory słoneczne, - przebudowa pomieszczeń sanitarnych na I piętrze przy bloku dyrektorskim, - przebudowa pomieszczeń technicznych (węzła cieplnego, wentylatorowni), - przebudowa pomieszczeń sanitarnych parteru, - przebudowa pozostałych pomieszczeń parteru na pomieszczenia biurowe, - remont korytarza na parterze z wyłączeniem wykonania okładzin podłogowych części korytarza - od wejścia głównego do głównej klatki schodowej (wykładzina do wykonania w III etapie), - montaż rolet zewnętrznych w pomieszczeniach parteru. Etap II: - przebudowa pomieszczenia sanitarnego na I piętrze i na parterze przy klatce schodowej, - remont pomieszczeń biurowych oraz korytarza na I piętrze, - remont klatki schodowej, - montaż rolet zewnętrznych w remontowanych pomieszczeniach I-go piętra. Etap III: - przebudowa pomieszczeń bloku dyrektorskiego, - remont klatki schodowej, - przebudowa drzwi wejściowych do budynku - remont elewacji w częściach uszkodzonych w związku z przebudową partii wejściowych i demontażem/montażem urządzeń - po wykonaniu remontu bloku dyrektorskiego i klatki schodowej wykonanie okładzin podłogowych na korytarzu parteru - od wejścia głównego do głównej klatki schodowej, - montaż tabliczek przydrzwiowych dostarczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO, - montaż tablic i gablot informacyjnych oraz listew galeryjnych dostarczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO. WYKONAWCA zobowiązany jest do przeniesienia wyposażenia i sprzętu biurowego po zakończeniu remontu każdego z etapów. Zakończenie robót nastąpi najpóźniej w ciągu : - ETAP I zamówienia: do 16 tygodni od dnia przekazania placu budowy I Etapu, w tym przebudowa pomieszczeń sanitarnych na I piętrze przy bloku dyrektorskim do 6 tygodni od dnia przekazania placu budowy, - ETAP II zamówienia: do 14 tygodni od dnia przekazania placu budowy II Etapu, - ETAP III zamówienia: do 12 tygodni od dnia przekazania placu budowy III Etapu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 315 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium, będące warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego wysokość wynosi 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy ZAMAWIAJĄCEGO Bank Polska Kasa Opieki SA II O/Szczecin 84 1240 3927 1111 0000 4099 9692, 2) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancji bankowej, 4) gwarancji ubezpieczeniowej, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza wniesienia wadium w innej formie niż w/w. 3. Wadium w formie poręczenia i gwarancji winno umożliwiać realizację uprawnień ZAMAWIAJĄCEGO w terminie nie krótszym od terminu związania WYKONAWCY treścią złożonej oferty. 4. Termin wniesienia wadium: do dnia 30.06.2014 roku do godziny 11:00. 5. Złożenie oferty niezabezpieczonej wadium spowoduje wykluczenie WYKONAWCY i odrzucenie jego oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu ZAMAWIAJĄCY przechowa na rachunku bankowym. 7. ZAMAWIAJĄCY niezwłocznie dokona zwrotu wniesionego wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wadium wniesionego przez WYKONAWCĘ, którego oferta została wybrana i z zastrzeżeniem pkt 11. WYKONAWCY, którego oferta została wybrana wadium podlega zwrotowi niezwłocznie po zawarciu umowy. 8. Z zastrzeżeniem pkt. 11 ZAMAWIAJĄCY zwraca również niezwłocznie wadium na wniosek WYKONAWCY, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wycofanie oferty przez WYKONAWCĘ po upływie terminu składania ofert powoduje utratę wadium. 10. Wadium wniesione w pieniądzu ZAMAWIAJĄCY zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z właściwej umowy o prowadzenie rachunku bankowego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za dokonanie przelewu na konto WYKONAWCY. 11. ZAMAWIAJĄCY zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli WYKONAWCA mimo wezwania go przez ZAMAWIAJĄCEGO w trybie art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył żądanych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, z wyjątkiem udowodnienia, że nie wynika to z przyczyn leżących po stronie WYKONAWCY. 12. ZAMAWIAJĄCY zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli WYKONAWCA, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy, 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie WYKONAWCY. 13. ZAMAWIAJĄCY zażąda ponownego wniesienia wadium przez WYKONAWCĘ, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 14. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w odrębnej kopercie wewnętrznej, oznaczonej numerem postępowania i napisem WADIUM.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach