Szpital Rejonowy ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Roosevelta 3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6451115 , fax. 044 6478925
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Rejonowy
ul. Roosevelta 3 3
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 044 6451115, fax. 044 6478925
REGON: 00031549400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PN-21/09 Naprawy i przeglądy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu okresowych przeglądów, konserwacji oraz naprawie n/w sprzętu i aparatury medycznej : PAKIET I - Aparat RTG z ramieniem C - 1 szt. PAKIET II - Stół operacyjny z pływającym blatem - 1 szt. PAKIET III - Sprzęt noworodkowy - inkubator otwarty - 1 szt. - stanowisko pielęgnacyjne - 3szt. - aparat do tlenoterapii CPAP - 1 szt. PAKIET IV - Inkubator zamknięty - 1 szt. PAKIET V - Aparaty EKG - 12 szt. PAKIET VI - Defibrylatory - 4 szt. PAKIET VII - Aparat do znieczulenia ogólnego - 1 szt. PAKIET VIII - Aparat do znieczulenia ogólnego - 2 szt. PAKIET IX - Monitor - 1 szt. PAKIET X - Sssaki inżektorowe i wodne - 9 szt. PAKIET XI - Rektoskop - 1 szt. PAKIET XII - Spektrofotometr - 1 szt. PAKIET XIII - Autorefrakometr - 1 szt. PAKIET XIV - Aparat USG - 1 szt. PAKIET XV - Uzdatniacz wody - 1 szt. PAKIET XVI - Aparat do przesiewowego badania słuchu u noworodka - 1 szt. PAKIET XVII - Spirometr - 1 szt. PAKIET XVIII - Respirator - 1 szt. PAKIET XIX - Aparat USG - 1 szt. PAKIET XX - Zestaw do prób wysiłkowych z bieżnią - 1 kpl. - Zestaw do monitorowania Ekg metodą Holtera - 1 kpl. - Monitor ciśnienia tetniczego - 1 szt. z placówek Szpitala Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych należy złożyć niżej wymienione dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik Nr 3 do specyfikacji) 3)oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (załącznik Nr 4 do specyfikacji), 4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (załącznik Nr 5) 5) upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela (w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Upoważnienie takie musi być podpisane przez osobę występującą w KRS Firmy lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, B) Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: Formularz ofertowy wypełniony(załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 2A lub 2B, lub 2C lub 2D lub 2El -lub 2T - wyliczenie TABELI) powyższy formularz winien być podpisany przez osobę wyszczególnioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub zaświadczeniu o ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela, 2)oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń (załącznik nr 6 do specyfikacji), 3) oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres wskazany w pkt. X niniejszej specyfikacji (załącznik nr 7 do specyfikacji), 4)oświadczenie o akceptacji warunków umowy (załącznik nr 8 do specyfikacji). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązany jest złożyć dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. z 2008r. nr 188, poz.1155). Wszystkie w/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę wyszczególnioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub zaświadczeniu o ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl/szpital-piotrkow
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- świadczenie usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej
Dodano: 2016-07-12 - Usługi konserwacyjne i usługi serwisowe sprzętu medycznego, tj. utrzymania w gotowości do pracy aparatu rtg do angiografii Philips ALLURA XPER FD20 wraz z konsolą sterowniczą, oraz systemu UPS do angiografii Eaton/Technika alarmowa, zasilacz UPS 15kV- 9355-15-N, rozdzielnia SZR V1(A), znajdującego się w Pracowni Hemodynamiki i Kardiologii Inwazyjnej .
Dodano: 2016-06-21 - PZOZ.DZP.PN.280.3- 20/2016 PRZEGLĄDY i NAPRAWY 2
Dodano: 2016-06-16 - Usługa serwisu technicznego sprzętu i aparatury medycznej /CYFROWY APARAT RTG / Szpitala Powiatowego w Radomsku
Dodano: 2016-06-06 - Usługa serwisu technicznego sprzętu i aparatury medycznej -IV procedura
Dodano: 2016-05-30 - Świadczenie usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej
Dodano: 2016-05-19 - Utrzymanie pomp infuzyjnych w ruchu. Znak sprawy: 23/ZPN/16
Dodano: 2016-05-12 - Utrzymanie pomp infuzyjnych w ruchu. Znak sprawy 19/ZPN/16
Dodano: 2016-04-21 - Usługa serwisu technicznego sprzęty i aparatury medycznej - III procedura
Dodano: 2016-04-20 - Usługa serwisu technicznego sprzętu i aparatury medycznej.
Dodano: 2016-03-24