Przetargi.pl
PN 1/09 Materiały biurowe

Prokuratura Apelacyjna w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-042 Katowice, ul. Wita Stwosza 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2531000 , fax. 032 2531150
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Apelacyjna w Katowicach
    ul. Wita Stwosza 31 31
    40-042 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2531000, fax. 032 2531150
    REGON: 27183278500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN 1/09 Materiały biurowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów biurowych dla Prokuratury Apelacyjnej w Katowicach przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 173000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki określone w Art. 22 ust. 1 UPzp. 2.Wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 24 UPzp. 3. Wykonawcy dostarczą wymagane dokumenty których spis zawarto w punkcie VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę na formularzu ofertowym lub według formularza ofertowego, w jednym egzemplarzu, sporządzoną czytelnym pismem w języku polskim (zaleca się aby oferta została napisana pismem maszynowym, na komputerze lub nieścieralnym atramentem). Wszystkie strony powinny być ponumerowane i parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Wszelkie miejsca w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być podpisane przez osobę podpisującą ofertę. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w Art. 22 ust. 1 UPzp oraz nie podleganie pod wykluczenia zapisane w Art. 24 UPzp. 3. Wzór umowy parafowany na każdej stronie przez osobę podpisującą ofertę. 4. Stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy członkowie zarządu jako mocodawcy wyznaczają pracownika do wykonania czynności w ich imieniu. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony lub potwierdzony przez stosowny urząd nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz dostaw wykonanych (lub wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, obejmujący wykonanie co najmniej trzech dostaw materiałów biurowych obejmujący: jedną dostawę (lub zsumowane dostawy) dla jednego podmiotu z następujących po sobie 12 miesięcy min. na kwotę 100 000 zł. brutto, oraz dwie dostawy (lub zsumowane dostawy) dla dwóch podmiotów w okresie następujących po sobie 12 miesięcy o wartości min. 50 000 zł. brutto każda, z podaniem ich wartości oraz okresu ich świadczenia, a także miejsca wykonania wraz z potwierdzeniem (np. w formie listów referencyjnych), że dostawy zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną