Przetargi.pl
PN 18/2009 Pranie

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. M. Sobieskiego 4B
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5762170 , fax. 082 5764901
  • Data zamieszczenia: 2009-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie
    ul. M. Sobieskiego 4B 4B
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5762170, fax. 082 5764901
    REGON: 11019669900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkrasnystaw.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN 18/2009 Pranie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: odbiór bielizny do prania w siedzibie Zamawiającego, dezynfekcję, moczenie, pranie, krochmalenie, suszenie, prasowanie bielizny, pościeli i odzieży fasonowej, drobne usługi szwalnicze, dostarczanie czystej bielizny do siedziby Zamawiającego.Średnia roczna ilość bielizny do prania to około 84 000 kg, miesięczna ilość to około 7 000 kg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wsiąść udział Wykonawcy, którzy: 1. Udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia. - Dysponują pralnią, która zgodnie w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. Dz. U. Nr 213 poz. 1568 Rozdz. XIV, posiada pełną barierę higieniczną. 2. Będą wykonywać usługę zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali. W tym zakresie wymagane jest stosowanie oddzielnych cykli prania bielizny pochodzącej z oddziałów noworodkowych i dziecięcych, oddziałów zakaźnych, dermatologicznych i sal operacyjnych. 3. Dysponują środkami transportu posiadającymi podział na strefę do przewozu bielizny czystej i brudnej zaakceptowanymi przez Państwową Stacje Sanitarno Epidemiologiczną. 4. Będą stosować środki piorąco - dezynfekujące posiadające wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych na urzędowym formularzu określonym w rozporządzeniu Ministra Zdrowia , na produkt przeznaczony do dezynfekcji bielizny i dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175 poz. 1433 z późn. zm.), w przypadku środków do prania bielizny dziecięcej, pozytywną opinie Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka. 5. Posiadają środki na rachunku lub zdolność kredytową stanowiącą, co najmniej 40% ceny ofertowej brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formularza spełnia - nie spełnia. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia właściwego wpisiu do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Bilanse oraz rachunki zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacji określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę minimalną 300 tysięcy złotych. 7. Opinię sanitarną wydaną przez Państwowy Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny w oparciu o przeprowadzone kontrole sanitarno-epidemiologiczne, stwierdzającą, że pralnia posiada barierę higieniczną oraz ma możliwość świadczenia usług pralniczych dla oddziałów noworodkowych, dziecięcych, oddziałów zakaźnych i operacyjnych. 8. Opinię sanitarną wydaną przez Państwowy Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny dotyczącą środków transportu - co najmniej dwa samochody. 9. Procedury: a. przyjmowania, zdawania, transportu bielizny b. czyszczenia i dezynfekcji całego wyposażenia, powierzchni, pomieszczeń pralni, środków transportu, higieny pracowników (higiena rąk, środki ochrony osobistej, odzież) 10. Wykaz środków piorąco-dezynfekujących, jakich wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia wraz z podaniem ich świadectw rejestracji produktu biobójczego oraz pozytywnej opinii Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka dla środków do prania bielizny dziecięcej. 11. Wykaz kluczowych osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności. 12. Wykaz urządzeń, narzędzi i środków transportu, jakie posiada wykonawca, potrzebnych do wykonania zamówienia. 13. Wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - poparty załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi ujęte w wykazie zostały wykonane należycie. min. 5 zamówień. 14. Atest PZH lub inny równoważny dokument na worki foliowe, jakich Wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia stwierdzający możliwość stosowania worków foliowych do transportu bielizny szpitalnej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkrasnystaw.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach