Przetargi.pl
PN-182/A/2009/NICI

Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 80-462 Gdańsk, ul. Jana Pawła II 50
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 556 45 15, 7684281 , fax. (058) 556 36 18, 7614629
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Jana Pawła II 50 50
    80-462 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 556 45 15, 7684281, fax. (058) 556 36 18, 7614629
    REGON: 19106669200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN-182/A/2009/NICI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: szwów chirurgicznych i materiałów szewnych dla Szpitala zamawiającego, (rodzaj materiałów szewnych, ich wielkość i ilości wyszczególnione zostały w 40 pakietach), ujętych w Formularzach Cenowych, które stanowią integralną część niniejszej specyfikacji jako Załącznik Nr 3 do specyfikacji. Zamówienie będzie realizowane przez okres 12 miscięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: - wykonawca posiadania doświadczenie w zakresie dostaw do jednostek służby zdrowia: szwów chirurgicznych chirurgicznych/lub materiałów szewnych odpowiadających przedmiotowi zamówienia określonego w formularzach cenowych, na które Wykonawca składa ofertę. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy szwów chirurgicznych lub materiałów szewnych każda z nich na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł. Wykazane dostawy muszą być potwierdzone w formie referencji podmiotów, na rzecz których były wykonane, że te dostawy zostały wykonane terminowo i należycie. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: - wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300000 zł, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1-4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego mogą wykazać, że razem spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 dookreślone w pkt. IV. 10 niniejszej specyfikacji. 7. spełnić wszystkie warunki zawarte w niniejszej specyfikacji, Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków udziału dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia (druk ZP-17), na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Rozdz. IV pkt. 12 specyfikacji. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnia w/w warunki. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba ze mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (Rozdział III) oraz spełnienia wymogów postawionych przedmiotowi zamówienia do oferty winny być załączone n/wymienione dokumenty i oświadczenia: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie z właściwego organu rejestracyjnego, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że zakres działalności gospodarczej wykonawcy odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem ze wskazaniem osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawiony/uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b/ oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 4; c/ dokumenty dopuszczające oferowany produkt do obrotu, o których mowa w rozdz. I pkt 4 specyfikacji; d/ wypełniony/wyceniony Formularz cenowy- załącznik nr 3 (w zależności którego pakietu dotyczy); e) aktualnie datowany katalog zawierający opis oferowanego asortyment, w którym Wykonawca zaznaczy czytelnie jaki asortyment/pakiet oferuje. W katalogu wykonawca zaznaczy kolorowym zakreślaczem tekst pozycje oferowanej/oferowanych, zaznaczając jednocześnie numer pakietu, którego dotyczą; f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech ( 3 ) lat dostaw do jednostek służby zdrowia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu dostaw, dat wykonywania i odbiorców - zgodnie z zapisem pkt. 2 Rozdz. III specyfikacji; g) referencje podpisane przez kierownika zakładu. Referencje mają zawierać nazwę producenta i/lub nazwę szwu lub materiału szewnego, którego dotyczy. Referencje mają obowiązek złożyć wykonawcy, których produkt nie był zamawiającemu znany. (Katalog producentów oraz rodzajów szwu lub materiałów szewnych, który jest Zamawiającemu znany stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji - do obowiązku Wykonawcy należy ubieganie się o uaktualnienie katalogu producentów i produktów) - zgodnie z zapisem pkt. 2 Rozdz. III; - wymaga się w przypadku gdy zamawiający żąda przedstawienia jednego pełnego opakowania aby opakowanie to było przez producenta fabrycznie zamknięte (zafoliowane). Wymaga się, aby wzory zawierały (zarówno w przypadku opakowań jak i pojedynczych szwów): spis zawartości z uwzględnieniem nazwy asortymentu, ilości oraz podział na oferowane pakiety; - załączone wzory winne mieć datę ważności sterylności - do czasookresu zachowania sterylności szwu. i) informacji banku lub spółdzielni kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 300000 zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach