Przetargi.pl
PN-168/ssam/2009/MAMMOGRAF

Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 80-462 Gdańsk, ul. Jana Pawła II 50
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 556 45 15, 7684281 , fax. (058) 556 36 18, 7614629
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Jana Pawła II 50 50
    80-462 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 556 45 15, 7684281, fax. (058) 556 36 18, 7614629
    REGON: 19106669200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN-168/ssam/2009/MAMMOGRAF
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet nr 1 - zakup i dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2009 rok) aparatu analogowego do mammografii metodą obrazową wraz z wyposażeniem, zgodnie z parametrami technicznymi i granicznymi opisanymi w Załączniku nr 4A do specyfikacji, w ilości - 1 kpl. określonego w CPV 33.11.13.00-4 i 33.11.16.50-2 - rentgenowskie urządzenia przetwarzające - urządzenia do mammografii; - montaż (w miejscu starego aparatu), uruchomienie i oddanie do eksploatacji dostarczonego mammografu; - szkolenie wytypowanego personelu Zamawiającego w obsłudze aparatu (maksymalnie 5 osób - 3 lekarzy i 2 techników), w celu nabycia technicznych umiejętności samodzielnego wykonywania badań i obsługi aparatury; Pakiet nr 2 - zakup i dostawa fabrycznie nowej (rok produkcji nie wcześniej niż 2009 rok) wywoływarki do błon mammograficznych wraz z wyposażeniem, zgodnie z parametrami technicznymi i granicznymi opisanymi w Załączniku nr 4B do specyfikacji, w ilości - 1 kpl. określonego w CPV 33.11.10.00-2 - aparatura rentgenowska, - montaż, uruchomienie i oddanie do eksploatacji dostarczonej wywoływarki; - szkolenie wytypowanego personelu Zamawiającego w obsłudze aparatu (maksymalnie 5 osób - 3 lekarzy i 2 techników), w celu nabycia technicznych umiejętności samodzielnego wykonywania obsługi wywoływarki; 1.1 Dotyczy pakietu nr 1 (mammograf) - zamawiający informuje, że demontaż starego aparatu wykona we własnym zakresie. 2. Wykonawca zapewni pełną obsługę serwisową (ujętą w cenie oferty) dostarczonego: Pakiet nr 1 - aparat do mammografii wraz z wyposażeniem, w okresie trwania gwarancji, tj. w okresie min. 24 m-cy, wraz z: - wykonaniem przeglądów serwisowych, zgodnie z wymogami producenta, - wykonaniem innych czynności niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oferowanego urządzenia. Pakiet nr 2 - wywoływarki do błon mammograficznych wraz z wyposażeniem, w okresie trwania gwarancji, tj. w okresie min. 24 m-cy, wraz z: - wykonaniem przeglądów serwisowych, zgodnie z wymogami producenta, - wykonaniem innych czynności niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oferowanego urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331113004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5600
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, jakie muszą spełnić oferenci ubiegający się o zamówienie: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki zawarte w ustawie i wymagania określone w specyfikacji (wraz z załącznikami). 2. Wykonawca, aby mógł być dopuszczony do udziału w przetargu, musi spełniać warunki udziału o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: 1) posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawym zgodnie z wymogami ustawowymi - art. 22 ust.1; 2) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli uprawnienia takie są wymagane - art. 22 ust.1, wpis do rejestru odpowiedniego organu rejestracyjnego; 3) posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także zespół ludzi (pracowników) zdolnych do wykonania zamówienia: Warunki te będą spełnione, jeżeli: - Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie dostaw zgodnie z przedmiotem zamówienia określonego w Rozdz. 1. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy i montaże oferowanego przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. Wykazane dostawy muszą być potwierdzone w formie referencji od podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, potwierdzających należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: - wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową - potwierdzone opinią banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których w Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 300000, oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy, 5) nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy - oświadczenie do oferty, 6) spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu zawarte w niniejszej specyfikacji, zgodnie z art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 - oświadczenie do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia (druk ZP-17), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Rozdz. IV i VIII. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/wymienione warunki udziału Wykonawca spełnił. Uzupełnienie dokumentów po złożeniu oferty jest możliwe, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (Rozdział III) oraz spełnienia wymogów postawionych przedmiotowi zamówienia do oferty winny być załączone n/wymienione dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że zakres działalności gospodarczej wykonawcy odpowiada profilowi usług/dostaw objętych postępowaniem, ze wskazaniem osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawiony/uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3; c) certyfikaty i dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu, zgodnie z zapisem pkt. 4 Rozdz. I specyfikacji; d) wykaz wykonanych dostaw, zgodnie z zapisem ppkt. 3 pkt. 2 Rozdz. III specyfikacji; e) oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 ustawy; f) informacja z właściwego banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, zgodnie z zapisem ppkt. 4 pkt. 2 Rozdziału III specyfikacji, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) wypełniony Załącznik nr 4A i/lub nr 4B - Zestawienie parametrów technicznych i granicznych; h) instrukcja obsługi w języku polskim - oświadczenie, że zostanie dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania protokołu przekazania urządzenia; i) oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu obsługi serwisowej (ujętej w cenie oferty) dostarczonego przedmiotu zamówienia w okresie trwania gwarancji, zgodnie z zapisem pkt. 2 Rozdziału I specyfikacji; j) harmonogram spłat kwoty brutto należności za wykonanie całego przedmiotu zamówienia, zgodnie z zapisem pkt. 5 Rozdziału I specyfikacji; k) materiały źródłowe w języku polskim (np. DTR, katalogi, foldery) - opisujące oferowany przedmiot zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach